Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 2 ביולי 2010

ColorClub-Wham!Pow

לאק של חברת ColorClub האמריקאית.
שמו של הלק הואWham!Pow והוא מסדרה שנקראת Popastic
האמת... כל הגוונים שם מזכירים את תרבות הפופ... את זוכה להרגיש כמו בריטני בימיה המוקדמים וה"מתוקים"

הוא כתום זוהר זוהר! אי אפשר להשאר אדיש לצבע הזה...
קיבלתי עליו הרבה תגובות- חלק אמרו שהוא ממש מגניב וחלק שאלו למה צבעתי את הידיים שלי עם טוש מדגיש...
מתאים בדיוק לקיץ ולשיזוף ( לספר לכם שבגללו קניתי בגד ים באותו הצבע?..)
מבחינת מריחה- היה מאוד נוח. 2 שכבות הספיקו לי וכבר זהרתי למרחקים!

הנה תראו:מה אתם אומרים
אם אני הולכת בחושך- הוא יכול לשמש כמו אפוד מגן? :P


12 תגובות:

  1. צבע מהמם! אני מחפש כתום זוהר מסידרה אחרת שלהם - סנג'רין סקרים.
    אני "חמה" על הצבע הזה חודשים! אבל בסופו של דבר איכשהו מתאפקת ולא מזמינה...
    תתחדשי ותהני ממנו וכמובן מבגד הים :)

    השבמחק
  2. מיטלי, זה באמת גוון יפה, אבל למה להזמין ולא לקנות מנייל סטודיו? לא יותר נוח ומהיר?

    השבמחק
  3. כי להגיע לנייל סטודיו זאת טרחה היסטרית...
    בדר"כ אני קופצת לנתניה בסביבות הצהרים ביום שישי אבל כמובן שהם סגורים ביום שישי ומעבר לזה, בכל יום אחר, להגיע לשם עד 19 זאת טרחה היסטרית..
    סניפים אחרים גם לא ממש קרובים אלי, זה יהיה לנסוע בערך במיוחד. מה שלא ממש בא לי..
    ואם אני מזמינה, אני לא יוצאת מהבית, לא צריכה לחשוב אם צריך לשלם על חניה (אבל צריך על משלוח...) ואפילו מתרגשים כשהחבילה מגיעה סוף סוף בדואר.
    הזכרתי שזה חצי מחיר?

    השבמחק
  4. הבנתי הבנתי... אל תהרגי אותי... :-)

    השבמחק
  5. אני טוענת שצריך להעביר את החנות הזאת לאזור שיותר נגיד לי :P
    עד שגררתי את עצמי היום בצהרים לנתניה בסוף אפילו לקי חתלתול לא מצאתי...

    השבמחק
  6. חחחחחחחחח לא הבנתי מה זה לקי חתלתול וכבר באתי לשאול ואז נזכרתי במסר! חחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי מצחוק....

    השבמחק
  7. אני כותבת בעדינות בכדי לא לגרום להתקף אלרגיה אצל דנרה.. ;)

    השבמחק
  8. בשני הסניפים שהייתי בנייל סטודיו- לא הייתה חניה באיזור

    האם כל הסניפים ממוקמים ב"חורים"?

    השבמחק
  9. מקווה שלא בגלל התקף אלרגיה.. :P

    השבמחק
  10. Meital - אם תמשיכי האלרגיה תגיע :-)

    peacha - באיזה סניפים היית? בת"א יש להם חניה ברחוב עם תו חניה ויש גם חניון צמוד.

    השבמחק
  11. הייתי בת"א.. לא הבחנתי ביותר מדי חניה
    וגם ההגעה לא הכי נוחה (למרות שהגעתי רגלית)

    בסניף בראשל"צ- שם בכלל אין סיכוי למצוא חניה!
    מזל שאני מכירה את האזור מאוד טוב ומצאתי חניה באחד החורים מסביב (הליכה של עשר דקות)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...