Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 3 ביולי 2010

Orly- Pink Choclate

והפעם לק סולידי לסופ"ש.
שמתי אותו כי יש לי אירוע משפחתי ואין לי כוח להערות כמו:" את נראית כמו חייזר" " למה הציפורניים שלך כחולות? זה נראה כמו מחלה" או "איכס! מה זה?"... וכו'.
קניתי אותו השבוע לאחר שראיתי אותו בבלוג המעולה "מה בבקבוק".

ותגובתי?יש לו גוון מיוחד- באמת נראה כאילו המיסו שוקולד מריר ביחד עם מרשמלו.. (או כל דבר ורוד אחר)
אבל אפשר להבחין בגוון החמים שלו- ממש בא לי לשתות שוקו חם ולהתכרבל בפוך. אבל אז אני נזכרת שבחוץ 40 מעלות.

תסתכלו...

נראלי שאני מאוד יהנה ממנו בחורף...

4 תגובות:

  1. ממש יפה. מאוד סתווי.

    השבמחק
  2. לא בא לך איזה ספל שוקו מהביל איתו?

    השבמחק
  3. לצערי בא לי שוקו תמיד... :-)

    השבמחק
  4. אנונימי= iefrat
    הפוך מלא קצף גם הוא יתקבל בברכה. תתחדשי
    אין ספק שהפורום מעשיר את רוחנו ומרוקן את כספנו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...