Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 13 באוגוסט 2010

Chic-262

הנה הלק הראשון שלי!
יש לי אותו כבר בערך 4 שנים והמחיר עליו מעיד כי כאשר הוא נקנה- שיק עלו בסופר פארם 14.99 ש"ח.

כשקניתי אותו זאת הייתה התקופה שכולן שמות לק אדום.
ואיכשהו היה מושג שרץ בין הבנות "אדום של שיק"וכשמו כן הוא.
אדום עמוק עמוק עמוק...
למי שאוהבת אדומים (בקבוקית לא בשבילך) הצבע הזה מתאים בול!

זה מהצבעים ששמות הנשים שיישלבו אותו עם אודם אדום.
חייבת לציין כי המריחה הייתה ממש מושלמת!
היה לי נוח עם המברשת
ייבוש מהיר
ואפילו החזיק מעמד מעל ומעבר!לא רואים בתמונות, אבל המפלס של הלק ממש נמוך... ובאמת הייתי משתמשת בו הרבה!

4 תגובות:

  1. באמת היה מושג כזה פעם? "אדום של שיק"? איפה דיברו ככה?

    השבמחק
  2. דנרה- תודה! באמת קלאסי

    בקבוקית- בראשון של שנת 2006 חחח

    השבמחק
  3. אני תמיד בעד אדום קלאסי. את שלי מצאתי ב OPI והוא מושלם בעיני
    Never Lon-done Shopping!
    לא תמיד יש לי מוזה בשבילו אבל אני מבינה בדיוק למה את מתכוונת.
    אכן לכל אחת חייב להיות את האדום הזה שלה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...