Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

Essie- Haute as hello

בשמש


אז בהמשך לסריקת המשלוחה שקיבלתי בשבוע שעבר,
החלטתי לדגום את Essie.
כמו ילדה קטנה התחלתי למרוח, לסדר, להוריד- ולהלן התוצאות!

שדגמתי נקרא Haute as hello
והוא לק בצבע אפרסק מעט ניאוני.הוא היה מעט קשה למריחה אני חייבת לציין (תוכלו לראות שבציפורן האמצעתי מרוב שניסיתי להגיע למרקם הרצוי שמתי ממש הרבה לק).
הייתי זקוקה ל3 שכבות עבות.
אבל לטובתו הייבוש היה יחסית מהר.

הוא אפרסק מתוק מתוק, ואני חושבת שהוא מתאים למזג אוויר הלוהט ששורר בחוץ.

7 תגובות:

  1. נכון? בא לי לקנות שמלה בצבע הזה רק לכבודו=]

    השבמחק
  2. שמלה בצבע הזה צריכה להיות מהממת אבל לא עם הלק הזה, עם לק קונטרסטי לגוון.

    השבמחק
  3. באמת צבע מתוק :)

    אני לא סובלת את אסי עם המריחה הזוועתית שלהם, המברשת הסופר קטנה...
    אז אני אפילו לא מנסה כבר לרכוש לקים שלהם..

    השבמחק
  4. הוא מאוד יפה עלייך והולם אותך!
    אז על שמו הכינוי שלך, כן? :)

    השבמחק
  5. חחח לא חשבתי על זה
    אבל אני מוכנה לאמץ:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...