Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 14 באוגוסט 2010

LaChat- (290) W/O



גל כחול שוטף את הבלוגיה.
מכל כיוון מוצגות לנו ציפורניים בצבע של דרדסבא.
וזה כל כך כיף!
דנרה כבר עלתה על הקשר בין הלקים הכחולים לים (שזהו בעצןם המקום המתאים ביותר לחממה השוררת בחוץ)
ולי? נותר רק להצטרף.לא אשקר לכן כי אני חומדת עד מאוד את Catch me in your net-Opi ואני בונה הזמנה שלמה עליו.
אבל עד שהוא יגיע אליי, מצאתי בשיטוטי אחר הלק המושלם את הלק הבא.
הוא של חברת LaChat- מה שאומר שהוא 3Free.המריחה שלו והייבוש היו מאוד נוחים.ותוך עשר דקות כבר יכולתי לצאת שציפורניי כחולות כחולות.
אממה- ההורדה שלו. לא כייפית בעליל!
אני חושבת שחצי בקבוק אצטון הלך בקרב נגד ההורדה.
אבל ממש אהבתי את הגוון שלו- מה שאומר שהוא נשאר, ואני אשתמש בו מתי שאני יודעת שיש לי זמן פנוי להסרה.
ללק יש שימר ירוק שלא רואים אותו בתמונות, וחבל.

9 תגובות:

  1. למרות האלרגיה שלי לחתולים (LaChat...), הצבע הזה מהמם ומאוד מחמיא לך!
    ולמה לבנות הזמנה על ה- OPI? לכי לנייל סטודיו ותקני אותו.

    השבמחק
  2. הוא באמת מאוד מיוחד, חבל שהמצלמה לא הצליחה לתפוס אותו.

    והזמנה- כי יש עוד כמה שאני יחסית רוצה, אני חושבת שזה ישתלם לי יותר.
    גם אני רוצה לדגום Zoya =]

    השבמחק
  3. דנרה, אני לא מאמינה שאת באמת ממליצה לה לקנות לק ב 60 ש"ח כשהיא יכולה בקלות לקנות שניים ואף יותר במחיר הזה.

    השבמחק
  4. אני ממש לא ממליצה לאף אחד לקנות לק במחיר כזה. אני לוקחת בחשבון שזה יעלה 35 ש"ח. באופן אישי אני מעדיפה לקנות כאן במחיר כזה ולהזמין מותגים אחרים בנט...

    השבמחק
  5. הוא מעט מזכיר את ה OPI החדש. Yodel Me on your Cell או משהו כזה.
    בקרוב יסקר אצלי בבלוג :)

    מתה על כחולים וטורקיזיים כאלה!

    השבמחק
  6. עכשיו זאת בקשה כפולה שלך ושל וניטי אז "אין לי ברירה" :P
    טוב, מובטח בפוסט הבא מצולם כבר והכל אז בטח יעלה מחר או מחרתיים גג.

    השבמחק
  7. אבל דנרה, בנייל סטודיו רק למקצועניות OPI עולים 35 ש"ח.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...