Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

Essie- Demure Vixen

בשמש


הפעם יש לי לק מאוד מאוד רגוע.

גם הוא מקולקציית הקיץ של Essie.
זה לק שמאוד גליטרי בשמש, אבל הוא מאזן את הלקים האחרים של הקולקציה (לכל אלה שלא יכולות להיות כל הזמן ניאוניות).בצל הוא סגול מעט שקוף
בשמש הוא מנצנץ למרחקים.
לקח לי קצת זמן לאהוב אותו- אבל אני חושבת שהוא ישמש אותי נהדרות במקרים שבהם אחפש לק שלא יבלוט אם הוא יתקלף טיפה.בתמונות הללו הוא ללא טופ, והפעם המריחה הייתה מאוד מאוד נוחה (לעומת השניים הקודמים)
בצל

אז שיהיה לכן יום סגלגל!

4 תגובות:

  1. אוי, הוא ממש נפילה בעיני. אבל זה בסדר כי הוא ברביעיה ולא משהו שקנית בנפרד :)

    השבמחק
  2. קיבלתי אותו ברביעייה שקניתי. היה נראה לי אחרת משום מה. אבל עוד לא ניסיתי.
    לא הבנתי ממך אם הוא שקוף או לא. כמה שכבות שמת בתמונה?

    השבמחק
  3. בקבוקי0- כן לעומת האחרים הוא מאוד אנמי, אבל לא נורא.

    דנרה- הוא שקףקף... כאן הוא עם 2 שכבות בלבד.

    השבמחק
  4. מבאס... טוב, כשיהיה לי זמן אבדוק אותו.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...