Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

Revlon- Custom Eyes

טוב אז כמו שהבטחתי
נתחיל עם איפור שרכשתי בתאילנד.
בתור התחלה- אין מציאות.
כן יש Boots ששם יש מייביליין, לוריאל, No7 וכו
וכן הם מביאים מוצרים שלא הושקו בארץ.
אך המבחר איננו עצום.

אבל,
בקניון Siam  אשר בו יש חנויות יקרות להחריד (כדוגמאת שאנל, הרמז וכו')
יש גם איפור.
ושם יש: בנפיט, בובי בראון, שו אמורה, נארס וכו'.
שזה כמו גן עדן.
אך המחירים רגילים לחלוטין.

בנוסף אפשר למצוא גם בשדה (גיליתי שהסומק שקניתי זול ב20 ש"ח בשדה!)
בשדה גם מצאתי את חמשת הצלליות האלה של רבלון, שלא ניתקלתי בהן בשום מקום בתאילנד או בארץ.


הפלטה

המארז מכיל חמש צלליות,
אשר מיועד למראה מעושן עם גוונים של סגול וירוק.
מאוחר יש ציור עם מספרים אשר כל מס' מיועד לצללית בכדי שמתחילות יוכלו להתאמן על מראה מעושן.
ממוספר עם תמונה

מבחינת הצלליות:
המרקם מאוד קטיפתי ונעים למגע.
הפיגמנט עשיר, והגימור הוא מאט (מה שממש אהבתי...)
יש הבדל בין הסגולים, והן מאוד נוחות לטשטוש.

על פריימר של Too Faced הן החזיקו עליי מעולה יום שלם +אימון בחד"כ.
המחיר של הפלטה בתאילנד בתרגום לשקלים הוא בערך 36 שקל...
משתלם, לא?

ולפינת: Giveaways
The Trace Face Philes צוברת תאוצה ובהתאם מצ'פרת את הקוראים:
הגרלה ראשונה- 1800 קוראים.
הגרלה שניה- 1900 קוראים.
הגרלה שלישית- 2000 קוראים.
והגרלה רביעית- 2100 קוראים.
וואו!

4 תגובות:

  1. ניראת כמו פלטה נחמדה והמחיר בכלל מציאה! בארץ לא תמצאי במחירים כאלה...
    הצלליות של רבלון הן הרבה פעמים HIT OR MISS, אז ככה שאני שמחה לשמוע שהפלטה הספציפית הזאת היא HIT :-)

    השבמחק
  2. לדעתי הן יצאו אצלנו בעתיד. בחרת בפלטה מוצלחת. בדרך כלל הן לא משהו.

    השבמחק
  3. איפה בדיוק יש Boots? ולמה את מתכוונת מחירים רגילים? הסומק של "נארס" שבעלי קנה לי בשדה התעופה עלה 990 באט שזה 120 ש' (אני צודקת?) ובארה"ב הוא עולה - 27$ שזה 100 ש'.

    השבמחק
  4. ישראלה- בארץ היה מגיע למאה וזה כ"כ לא הגיוני! צודקת עם רבלון, ובהחלט אני מרגישה שהצליח לי:)

    מרינה- טוב אנחנו לרוב בפיגור בדברים האלה... ולפעמים נופלים טוב, לא?:)

    מיכל- אמממ אני נכנסתי לאחד בצ'אנג מאי ואחד ממש על הקוואסן בבנקוק... מעבר לזה שיש סניף בMBK.
    NARS בשדה עלה 990 בהט שאת צודקת- זה בערך 120 ש"ח, שזה יותר זול מבחינתי ממה שראיתי באתרים עם משלוח לארץ, מנגד אין לי מושג כמה עולה בארה"ב..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...