Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

Sleek- The Original 594

אז אחרי שלושה חודשים של המתנה הגיע אליי הפלטת SLEEK שלי.
ראיתי אותה אצל הרבה בלוגריות,
והחלטתי שהגיע הזמן לנסות!



יש מבחר רחב של פלטות,
והמחיר עבור פלטה הוא בערך 60 ש"ח כולל משלוח.
בפלטה אחת יש 12 צלליות,
כך שבהחלט המחיר משתלם לכל כיס.
אני שואפת גם לנסות את הסמקים של החברה ועוד כמה מוצרים שאני מריירת עליהם:)
חיפוש קצר באייבי יוביל אותכן לעולם שלם של צבעים,
החל מנייטרלים וניודים ועד לנועזים כמו תכלת וכתום.

וכל כך הרבה פלטות שפשוט אפשר להשתגע!

הפלטה שאני חושקת בה כעת היא: Sleek The Primer Pakkete

אז קצת על הפלטה הזו:
הפלטה מגיעה בתוך קופסאת קרטון, ומכילה בתוכה מברשת ספוג ומראה.
היא יושבת בתוך קופסא העשויה פלסטיק שחור, והיא מאוד דקה (מה שמקל על למצוא לה מקום...)

כעקרון היא מכילה מגוון רחב של צבעים, אשר יכולים להתאים גם לאיפור יום יומי וגם לאיפור ערב.
הפלטה היא די שימרית (כל הצלליות) לכן אני אוהבת לשלב את העבודה איתה עם צלליות מאט.

השורה הראשונה מכילה (מימין לשמאל)
ירוק זית, טורקיז, תכלת, כחול כהה סגול ושחור.

אני מאוד אוהבת את השילוב של הסגול עם כמעט הכל!
בכלל הצלליות מלאות פיגמנט, ולכן אני אוהבת לקחת כל פעם קצת ולבנות את המראה.

בשורה השניה יש צלליות בצבעי חום, 2 גוונים של חום אגוז, ורוד, ורוד עם שימר אפרסקי וצבע שמפניה.
בהחלט צלליות שמשדרגות כל מראה.

אז המחיר משתלם מאוד,
ומקבלים תמורה מעולה.
הייתי מבקשת קצת פחות שימר, אבל זאת אני:)

עשיתי השוואה קטנה בין הסגולה לבין Loreal- Purple Obsession ואת הכחולה עם Nyx-Atlantic
ודבר אחרון
The beuty news מדווחת כי מחר פותחים את אינגלוט בראשון...
אוי ואבוי אני מראשון,
אז מי ששם מחר- שתקבע איתי:)



9 תגובות:

  1. הפלטות של סליק מעולות וזאת לא יוצאת דופן. אני בטוחה שתהני ממנה עוד הרבה זמן!

    השבמחק
  2. תתחדשי! למה שלושה חודשים?!
    יש לי בינתיים אחת ואני בהחלט רואה את הפוטנציאל ולמה כולם מתלהבים מהם. הן זולות יחסית, רכות מאוד ונורא פיגמנטיות (לרוב).

    השבמחק
  3. תתחדשי!
    מצטרפת לשאלה של מרינה, שלשה חודשי המתנה?....

    השבמחק
  4. אמנם איני חובבת פלטות ומעדיפה תמיד אריזות נוחות לנשיאה בתיק.

    את הפלטה הזו אהבתי, לא רק בגלל במחיר אלא בשל הגוונים המוצלחים, השימר האהוב עלי ועצם היותה דקה וקומפקטית, משמע קלה לאכסון, לניוד.

    אהבתי מאוד את הגוונים הבהירים שאפשר לשחק איתם.

    תתחדשי!

    השבמחק
  5. ישראלה- בנתיים מאוד נהנית:) ורק יש חשק לעוד

    מרינה- שלושה חודשים הודות לדואר ישראל, שלקח לו 3 חודשים להביא אותה אליי=\
    אני אשמח שהבאה שלי תהיה פחות שימרת

    ראית את הפלטה שהעלתי קישור אליה?

    דנרה- תודה רבהה:)

    אפרת-
    היא בהחלט נוחה מאוד לאחסון ולנשיאה!
    ובהחלט יש בה מגוון של צבעים, ומנגד כולם שימושיים (אני עדיין לא בקטע של ירוק וצהוב...)

    השבמחק
  6. תתחדשי!
    כידוע אני מאוד אוהבת את הפלטות של סליק, וזאת לדעתי אחת המוצלחות (לצד ה-Storm).
    3 חודשים זה המון, דואר ישראל האלה שוברים שיאים :/

    השבמחק
  7. עדן- כל פעם שאני מתאפרת בה אני חושבת עלייך:)
    וכן, 3 חודשים ... אין לי אפילו מה לומר

    השבמחק
  8. איכשהו הגעתי לפוסט הזה רק עכשיו. אני בדיוק בהתלבטויות לגבי הפלטה הזו... היא מגניבה, אבל אני מנסה לשכנע את עצמי שאני לא באמת צריכה עוד צלליות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא בדיוק הכתובת שתעצור אותך, אני אני מאוד אוהבת אותה!
      לדעתי היא תתאים לך - לאור הגוונים שראיתי שאת אוהבת (בעקבות הפוסטים...)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...