Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 25 באפריל 2012

כחול (ולבן) זה צבע שלי

הנה הוא כאן,
והנה היא חוגגת.
הרי היא כבר בת 64 וכולנו חוגגים לה.

המעבר הזה מעצב לשמחה הוא אחד הסממנים של החברה הישראלית.
הרצון לחגוג את עצמאותנו הוא משהו חזק שב24 שעות הללו (המגיעות אחרי 24 שעות של זיכרון וסולידריות) הוא משהו חזק מאוד מבחינתי.
לא אסתיר את העובדה שאני אוהבת את הארץ הזאת על אף המגרעות.
לא ארחיב בדעותיי כי זה איננו המקום לכך,
אבל אציג לפניכן מס' מוצרים בצבע הלאומי שאני הולכת להשתמש בהם הערב.

מי שעוקבת אחרי הבלוג שמה לב שאינני אוהדת גדולה של איפור בגוון כחול (לקים זה כבר סיפור אחר
ובאמת, כחול פחות מדבר אליי איפורית.

והנה, באוסף האיפור שלי צצו להם כמה דברים כחולים
והיום אני הולכת להתאפר בכחול, ולמרוח לק כחול! ולחגוג עד צאת הנשמה:)

הצללית שאשתמש בה היא Bourjois 03.



כאשר בקיץ האחרון הגיעו המוצרים של בורז'ואה לארץ רכשתי לעצמי 4 צלליות בודדות, וזו אחת מהן.
הגוון הוא כחול נייבי שעל העפעף מתקבל יותר כהה ממה שהוא בקופסא.
המרקם שלה יחסית נוח לעבודה, אבל היא איננה מפוצצת פיגמנט.
מעל בסיס טוב מתקבל אפקט מעולה, אבל זה תלוי בסיס.
עמידות- מכיוון שאני תמיד עם שכבת בסיס (ע"ע פריימר) היא עמידה עליי, אולם לא ניסיתי אותה ללא פריימר.

עכשיו אתן בטח שואלות את עצמכן, מה היא השתמשה בבסיס?
אז התשובה היא - צללית קרם של בובי והעיפרון הכחול גם כן של Bourjois, שמגיע מהסדרה Douchrome
בגוון 58.


מדובר על עפרון "דאוכרום" שלפי מה שהבנתי הוא נותן גוון ובתוכו תתי צבעים.
כמו שאתן יכולות לראות, בתוך העיפרון הכחול הזה אפשר לראות גוונים של כחול וסגול.
האיפור איתו יוצא משגע!
המריחה שלו קלה מאוד, וכמו שאתן רואות בתמונה הוא קל מאוד לטשטוש, ועמיד יחסית (פחות בקו הדמעות).

ולסיום,
איך אפשר בלי לק כחול , ותוצרת הארץ!
הפעם מדובר על לק מוצלח של ג'ייד שנקרא Cool Turquise  (אין לי מושג למה יש טורקיז בשם שלו, כי בצבע שלו אין זכר לטורקיז).




תוכלו למצוא בו פורמולה נוחה מאוד לעבודה, ולאחר 2 שכבות תקבלו את התוצאה הרצויה.
עליי הוא החזיק שלושה ימים בפעם הקודמת שמרחתי אותו, וההסרה שלו קלה מאוד ואיננה גורמת לידיים להפוך לכחולות.

השוותי אותו אל שני לקים בגוון דומה שיש לי באוסף- השמאלי הוא לק מאט של LA GIRL שסוקר בעבר, והאמצעי הוא לק של חברת CR שהביאו לי מחו"ל.
משמאל לימין- la girl, CR, Jade


וכעת, עליי לזוז בכדי שאוכל להספיק לראות את הזיקוקים שאני כ"כ אוהבת,
ואסיים כשהתחלתי בברכת "מזל טוב" לישראל האהובה,
וששנה זו תהיה טובה מקודמותיה!

וכמובן ממני אליכם- חג עצמאות שמח!!



12 תגובות:

  1. העיפרון משגע! אהבתי מאוד גם את הלק. ובהחלט אפשר לראות ש-CR הוא דיופ.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה- את התחלת לאחרונה עם הכחול? או שאני טועה...
      בהחלט דיופ, מזל שעשיתי סדר בלקים (בזכות התמונה המעולה שהעלת ד"א)

      מחק
  2. חג שמח לך יקירה
    לא מאמינה שיש לי צללית כלכך כהה בכחולים, אני מתלהבת מטורקיז וגם מתכלת. לכי תעשי חיים גם עבורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב את אוהבת אור והארות לא:)
      אני אוהבת מעושנים ולכן יש לי לא מעט כהות
      הייתי בעירך ביום העצמאות:)

      מחק
  3. יופי של פוסט! הלכת על גווני כחול עמוקים, העיפרון ניראה טוב!
    שיהיה יום עצמאות שמח :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כחול, אז עד הסוף!
      מקווה שנהנית, ושהסתובבת עם כיתוב עצמאות שמח על היד:)

      מחק
  4. אהבתי את הלק של gade הוא בהחלט מיוחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש אספתי אותו פעם בסופר פארם
      ויצא הצלחה:)

      מחק
  5. אהבתי את הלק של גייד. יש לך ציפורניים יפות אז זה בכלל נראה מעולה.

    כחול ולבן הם צבעים פשוט יפים אני משתמשת בהם הרבה לאורך כל השנה.


    יעלי
    הבלוג שלי: http://yaelin10.blogspot.com/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המחמאה:)
      אני בטוחה שהוא יהיה יפה מאוד גם על קצרות!
      לבן משמש אותי המון, כחול קצת פחות (אני חושבת שזה בגלל הדיילות של הסופר פארם שתמיד מגמזימות עם הכחול שלהן!)

      מחק
  6. חג שמח!!
    אולי אני אספיק לרכוש כמה לקים של גייד במשביר עם המבצע כי הוא נראה מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה לדיווח שלך!
      יש להם כמה צבעים משגעים

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...