Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 27 ביולי 2012

Teint me up!

ראשית עליי לפתוח בהתנצלות- לא כתבתי פוסט חדש כמעט שבועיים, אפילו עוד לא הספקתי להגיב לכן על תגובותיכן המקסימות בפוסט הקודם- פשוט אני לא מספיקה כלום! (תוסיפו פיגור קל בקריאה והגבה על פוסטים בבלוגים האהובים עליי, וחוסר שעות פייסבוק).
אז אני כאן- מדי פעם מציצה, וממתינה לזמנים רגועים יותר (מבחינתי) כדי שאוכל לחזור להנות מעולם היופי כפי שאני אוהבת.

אני חושבת שהגיע הזמן לפוסט מייקאפים! (הייתכן כי זה ראשון מסוגו בהיסטוריית הבלוג? אכן!)
החלטתי לערוך את ההשוואה המתבקשת בין Teint Miracle ל Teint Idole- שני מייקאפים מבית Lancome.
אני אנסה לכתוב לפי קטגוריות- נראה איך זה יעבוד.
*שימו לב- אני מעבירה לכן את התנסותי האישית עם שני מייקאפים אלו. אני ממליצה בחום לכל אחת לנסות דוגמית של המייקאפ אותו היא שוקלת לקנות, לפני הקניה (אם אתן נתקלות בדיילות עקשניות, פשוט הביאו קופסית קטנה מהבית והזליפו לתוכה 2-3 לחיצות של מייקאפ כדי שתוכלו להתרשם ולנסות אותו ב"תנאים טבעיים").

אריזה:
Teint Miracle- צנצנת זכוכית מוארכת, עם משאבת פלסטיק להוצאת החומר. 
מכסה זכוכית שקוף, עם הטבעת הורד המסמל את לנקום.
Teint Idole- צנצנת זכוכית מוארכת, עם משאבת פלסטיק גם כן. כיסוי זכוכית בצבע בשחור (שקוף) וחותמת הורד המפורסם על המכסה.

עונה רלוונטית (מבחינתי):
Teint Miracle-השתמשתי בו בעיקר החורף (סיבות שאפרט עליהן בהמשך).
Teint Idole-עונה נוכחית, קיץ!

פורמולה וכיסוי:
Teint Miracle- נוזלית למדי, אך במידה נכונה (קלה למריחה וטשטוש).
כיסוי בינוני,אחיד שמשתלב היטב עם העור (פחות מתאים לאלו המעדיפות כיסוי אטום לגמרי).
Teint Idole-גם היא נוזלית, אולם פחות מזו של מירקל (סמיכה יותר).
כיסוי גבוה יותר משל מירקל- אפילו גבוה למדי (ניתן ליצור איתו כמה שכבות, אבל עד כה הספיקו לי 1.5-2 לחיצות לכיסוי אחיד של פניי).

גימור והתאמה לעור:
Teint Miracle-מעניק גימור חי ורענן, המשתלב מצויין עם העור, ומתאים למרקם הטבעי של עורי.
הוא מעניק כיסוי טוב לפנים, לא כבד וטבעי מאוד, לכן אני מצאתי אותו אידאלי לחורף.
אני חושבת שהוא יתאים לעור יבש- מעורב, אך פחות לעור שמנוני, מכיוון שהוא שומר על ה"גלואו" הטבעי של העור, וידגיש מעט את השומניות הטבעית של העור והנטייה להברקה.
Teint Idole-מעניק לעור גימור מאט, אך טבעי למדי (בהחלט השתלב טוב עם העור הטבעי שלי).
בסוף פוסט זה צירפתי קישורים לסקירות מעולות נוספות על מייקאפ זה- ומשם לקחתי את ההצעה למרוח אותו מעל בסיס של קרם לחות- המעניק לנו את הגימור המאטי, אך שומר על מראה טבעי ולא "מטוייח".

צבעים:
Teint Miracle-אני מצאתי כי גוון 010-Beige Porcelaine מתאים לי למדי. בארץ אין את כל סקלת הצבעים של מייקאפ זה, ואם אתן חושבות שגוון שאין פה יתאים לכן יותר, האינטרנט פתוח 24/7.
תת גוון טבעי, מעט לבנבן כפי שתראו בתמונות.
Teint Idole-גם כאן- 010-Beige Porcelaine נבחר כצבע שיעטר את פניי- הפעם הגוון מעט יותר "חם" משל המירקל (תמונה מטה). 
שימו לב- יש בסדרה זו 15 גוונים (בארץ), כאשר מספור הגוונים בסדרה זו מעט מוזר (למשל גוון 05 הוא הבהיר ביותר, 03 כהה למדי וכו'- ממליצה לכן לבדוק לפני הרכישה את הגוון המתאים לכן).
גימור זוהר בשמש. משמאל: Teint Idole, מימן- Teint Miracle
קיבוע קל, וצילום בצל.  משמאל: Teint Idole, מימן- Teint Miracle
*חלקכן ודאי תוהות מדוע בחרתי בגוון כ"כ בהיר לעומת צבע עורי- ובכן התמונות מתעתעות מעט.
גוון עורי בידיים כהה מהגוון הנוכחי על פרצופי! (לא חסרות סיבות לכך- החל מהפסקות צהריים בשמש בהן פרצופי היה מטה כלפי הצלחת, בעוד ידיי נעו תחת שמש קופחת, נהיגה ברכב עם יד מושעת על שפת החלון ועוד) כך שהוא מתאים לצבע פנים+צוואר. 

עמידות:
Teint Miracle- נק' הפתיחה שלו קלה למדי- תקופת החורף.
מריחה באזור השעה שש בבוקר (ללא פריימר מתחת, רק לחות), קיבוע קליל בפודרה, ואנחנו בדרך ליום עמוס למדי.
מכיוון שבחורף אינני נוטה להבריק, הוא מתאים לי בדיוק- נשאר במקומו, לא זז לשקעים למינהם, ושומר על מראה אחיד של העור. בנוסף, בחורף אינני נוהגת להשתמש בפריימר, ולכן כל מה שנאמר כאן מתייחס לשימוש על בסיס לחותי בלבד, ללא הנחת פריימר.
Teint Miracle- תמונה שצולמה בחורף (שימו לב להבדל בצבע היד- זהו בערך צבע הפנים שלי).
Teint Idole- על אריזת המייקאפ מצויין כי הוא מתאים לשימוש של 24 שעות- בפועל לא ניסיתי זאת (ניסיוני האישי כלל מריחה שלו ב6 בבוקר, והסרה באזור 10 בערב, לאחר אימון אירובי תזזיתי למדי).
מכיוון שתקופת ההתנסות איתו התקיימה בחודשים יוני-יולי, הוא נאלץ להתמודד עם אקלים קשה, תחת אחוזי לחות גבוהים, וחום הלקוח מחדרו של לוציפר.
בפועל- אני מרוצה למדי מעמידותו. כעבר 4-5 שעות הוא פחות נראה "מאט" ויותר טבעי, כלומר כן צצה הברקה פה ושם, אבל דפי בלוט של מאק מסדרים אותי להמשך היום. הוא כן שומר על מראה פנים אחיד לאורך כל שעות היום, ולא זז או נכנס לשקעים הקיימים בפנים.
ניסיתי אותו גם עם פריימר( Studio Secret-Loreal שלא מתכנן להיגמר לעולם כנראה) וכן ניכר שיפור קל בעמידות המייקאפ, והקלה על מריחתו וטשטושו.
Teint Idole- צילום בשמש.

Teint Idole- צילום בצל.
ניחוח:
Teint Miracle-יחסית עדין, וכמעט לא מורגש.
Teint Idole-מבושם. בשימושי הראשון איתו הרגשתי את הריח לאורך כמה שעות, והייתי בטוחה שזה משהו שיפריע לי בהמשך. לאחר כמה ימים גיליתי שאני בכלל לא שמה לב לריח (אפילו בעת המריחה).

מקדם הגנה:
שניהם מכילים SPF15, כלומר הם מעניקים הגנה מהשמש, אבל במדינתו זה לא מספיק! (ממליצה בחום למרוח תחת המייקאפ שכבה של מקדם הגנה עם SPF גבוה יותר).

מידות ומספרים:
שניהם מכילים 30 מ"ל של חומר, בעלות נקובה של 235 שקלים (לפני הנחה).

שורה תחתונה:
Teint Miracle- מייקאפ יחסית קליל, מתאים לעור בינוני ולעור יבש- מעורב בעיקר.
מעניק כיסוי בינוני, אחיד וטבעי למדי, תוך כדי שמירה על ה"גלואו" הטבעי של עור פנינו.
Teint Idole-מייקאפ מעט יותר כבד, עם אופציה לבניית המראה. מעניק גימור די מאט לפנים, אך במשך היום מופיעות הברקות באיזורים השומניים של הפנים. מומלץ לשימוש לאחר הנחת לחות.

 אני מזמינה אתכן להנות מסקירות נוספות של "טיינט איידול" אצל קורין, דנרה, מרינה, שקר החן והבל היופי ושרונה, כדי שתוכלו להנות ממגוון דעות והתנסויות עם מייקאפ זה.

בנוסף אני מזכירה לכן כי ברגעים אלו מתקיימת הגרלה של Loverdose-Diesel אצלי, והיא נסגרת שבוע הבא- כך שאם עוד לא נרשמתן, זה הזמן!
הגרלות נוספות מתחומי מדינת ישראל שכדאי לכן להשתתף בהן מתקיימות אצל מרינה ושקר החן הבל היופי.

עד כאן להיום, מקווה שהפוסט הבא יגיע בזמן הקרוב, ולא בדילאיי כמו הפעם.

*גילוי נאות: Teint Idole התקבל לסקירה מטעם החברה.




15 תגובות:

  1. טרם התנסתי במייקאפים של לנקום. בעיקר בגלל שהיו אצלי ברשימה השחורה אבל גם בגלל שהם לא זולים, ועבורי, מוצר כזה, שאני חייבת לרכוש ולא יכולה "לדחות לחודש הבאה" "לוותר הפעם" לא כ"כ מתאים לי שיעלה הרבה.
    ולאור ניסויי העבר (והווה) אני מרגישה שלהחליף את הקולורסטיי הוא בערך ברמת הבלתי אפשרי :D
    תודה על הסקירה! אולי בשביל ה"ספורט" אקח לי דוגמית הביתה ואנסה (כן, זה תחביב משונה שלי חחח) אני נוטה לשער שאני גם אהיה בגוון שלך (הוא הכי בהיר, לא?)

    ובהתייחס לתחילת הפוסט - התקופה הזו בהחלט קשה מאוד! כמוני כמוך אני לא מספיקה כלום. דווקא לאחרונה אני up to date בפוסטים (+-) אבל דווקא במה שאני צריכה להיות אני פחות.. שזה רע מאוד...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה אותך- זו בהחלט קניה מעט יותר כבדה מסתם שפתון או עפרון פה ושם.
      מה גם שזו קניה שלרוב היא יותר קשה- למצוא גוון מושלם, ולנסות לפני שקונים זה סיפור מההפטרה בארץ (ותודה לדיילות המקסימות של ארצינו!)
      וכמובן שנדרשת סבלנות...
      את המירקל רכשתי באחד מהמבצעים של חמישים אחוז הנחה- כך שזה יצא יחסית סביר (תכננתי להוציא באזור 100 שקל על מייקאפ, וידעתי שהוא יספיק לי לכל החורף ועוד יישאר לי עוד).

      אז עד לא מזמן הסתדרתי עם הפוסטים, ועם לקרוא ולהגיב. אבל השבועיים האחרונים היו כ"כ מתישים, שאין לי כוח לקרוא ולכתוב=\

      מחק
  2. קניתי את האיידול לפני כשבועיים במבצע שהיה במשביר, אני מאוד מאוד מרוצה ממנו. אני 02, זה באמת יותר כהה מ03? מוזר..

    השבמחק
    תשובות
    1. לא בדקתי אותם עליי, אבל יש סיכוי שהוא כהה יותר.
      פתחת אותו כבר?

      מחק
  3. את ה- Teint Miracle ניסיתי בעבר ולא התחברתי אליו, לא אהבתי את המראה והתחושה שלו על הסקין שלי, ולעומת זאת את ה- Teint Idole (דוגמית) קיבלתי בגלוסיבוקס האחרון וממה שהספקתי להתנסות עד עכשיו הוא מוצלח ואני מחבבת אותו מאוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב- מייקאפ שאחת אוהבת יכול להיות השנוא ביותר על חברתה...זה בהחלט מצריך לא מעט ניסיונות בכדי להגיע לאחד שבאמת אוהבים, ומרגישים טוב איתו.
      והנה האיידול הצליח להשתחל לשגרה=]

      מחק
  4. אני מאוד אוהבת את שניהם.
    המירקל לחורף והאיידול לקיץ גם כי המירקל מבריק וגם כי בקיץ הפיגמנטציה שלי בולטת יותר ואני צריכה יותר כיסוי ועמידות. הגוונים שמוצעים בארץ פשוט לא ברורים לי בשניהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. אני איתך- המירקל בהחלט יותר טוב לי לחורף. הכיסוי שלו לא סיפק אותי בקיץ, מה גם שהעור שלי התחיל לעשות צרות והיה צריך כיסוי גבוה יותר=\

      מחק
  5. אוהבת את מירקל בדיוק כפי שדנרה אמרה יותר לקיץ. לטיינט בכלל לא התחברתי והברקתי איתו מאוד מהר. מה גם שהוא נראה לא טבעי על פניי. למה כל חברה לא יכולה לעשות גוונים נורמליים -1,2,3 וכו' בלי כל מיני באמצע או ספרות דו ספרתיות?!

    השבמחק
    תשובות
    1. התבלבלתי, דנרה אמרה את המירקל לחורף, לא?
      מייקאפ זה בהחלט דבר בעייתי, לאחת מתאים ולשניה ממש לא, אבל ככל שמנסים,לומדים- לא?:)
      המספור ממש מחרפן, אין בו שום היגיון!

      מחק
  6. וואו כל הסקירות לאחרונה על המייקאפים של לנקום עושות לי חשק לחזור אליו..השתמשתי שנים בטיינט איידול הרגיל, את החדש לא ניסיתי.
    תודה על הסקירה וההשוואה, אקפוץ השבוע לדגום אותם וכמובן לחפש מבצע שווה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו פה כדי לרענן את הזיכרון=]
      מחכה לשמוע על ההתנסות שלך!

      מחק
  7. בדיוק מנסה דוגמית של האידולה החדש ובינתיים מאוד אוהבת. מסכימה איתך, שהמיריקל עדיף לחורף, כך הוא גם עמיד יותר וגם פחות מבריק ושומני. האידולה החדש היה די עמיד עלי, למרות שהגימור היה פחות מאט ממה שציפיתי.
    כשניסיתי בפעם הראשונה, לא יכולתי לסבול את כמות הבושם שיש בו, לא הגזימו בכלל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם ציפיתי למאט אמיתי, אבל הייתי מגדירה אותו "סמי מאט"= כלומר די מאט, אבל גם נותן מראה די טבעי.
      וואו הריח בהתחלה הפיל אותי, לא האמנתי שאצליח להתרגל אליו!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...