Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

Brushes Stories

על אף שתכננתי לסיים את הפוסטים על פריז לפני שאחזור לשגרה הרגילה, החלטתי לשלב פוסט סקירת מוצרים באמצע (יש לכך הסבר פשוט מאוד- הפוסט הזה חיכה בסבלנות בצד, ואת פוסט הרכישות מפריז עוד לא סיימתי להכין).
אל דאגה- פוסט הרכישות בהחלט יעלה בזמן הקרוב, אך בנתיים אסקור כמה מוצרים די מקומיים (או כאלו שניתן להשיג בארץ).

אני מניחה שרובכן כבר נתקלתן במברשות האיפור החדשות של קרליין. הן הפציעו ברשתות הפארמים בחודש האחרון, ונסקרו בכמה בלוגים ישראלים ברחבי הרשת.
לפני קצת יותר מחודש התקיימה ההשקה הרשמית שלהן, אליה הגעתי מסוקרנת למדי (בכל זאת קרליין היא החברה הראשונה שהוציאה ליין מברשות הנמכר ברשתות הפארמים במחיר זול יחסית).
חברת קרליין הוציאה סדרת מברשות חדשה המכילה מברשות פנים, עיניים ושפתיים (סה"כ 7 מברשות).


התלבטתי באיזו דרך לסקור את המברשות, ולבסוף החלטתי שאסקור מברשת יחד עם מוצר אותו אני מניחה ע"י המברשת הרלוונטית- הפעם אתמקד במברשות הפנים.

מברשת מס' 01- מברשת מייק-אפ וקונסילר.

לפי החברה: המברשת מיועדת להנחת מייקאפ וקונסילר ועשויה מסיבים סינטטיים.
אישית אינני אוהבת להניח מייקאפ עם מברשות שטוחות (וקונסילר אני מורחת עם מברשת דקה יותר) אך היא משמשת אותי בעיקר למריחת סומק במרקם קרם (כל אחת משתמשת במברשות שונות למטרות שונות, פשוט מנסים עד שקולעים).
לאחרונה אני מוצאת ש Bobbi Brown-Pot Rougen for Lips and Cheeks בגוון Raspberry(מס' 20) עובד שעות נוספות.
מוצר זה יצא בקולקצייה העמידה מבית בובי בראון, וכבר לפי השם אתן יכולות להבין שהוא מיועד הן ללחיים והן לשפתיים.
בהתחלה חששתי כי הוא יהיה כהה מדי עבורי ( הייתי בטוחה שאקבל מראה של בובת חרסינה). אך מתברר שבזכות היותו פיגמנטי מאוד, הנחת כמות קטנה של חומר מספיקה ליצירת מראה טבעי המתמזג אם העור (אני משתמשת בסמקי קרם לפני הנחת הפודרה, ולרוב המראה שהם יוצרים טבעי יותר מהמראה שיוצר סומק אבקתי).
מבחינת עמידות- כרגיל ניסיתי אותו במבחן האירובי שלי (הסומק נמרח ב-7 בבוקר, מסתובב איתי עד שעות הערב ומצטרף אליי לאימון אירובי). לאחר מכן, בתום אימון של שעתיים נשארו לחיי סמוקות למדי (הסומק דהה מעט, אך השאיר סימני צבע חינניים).
צילום בשמש- גלוסי למדי.
צילום בצל.
השתמשתי בו בתור שפתון (בעיקר באיפור היומיומי שלי) והתוצאה חביבה. עליי הוא לא עמיד במיוחד, ולאחר כוס מים כבר החל לדהות. מרינה ושקר דיווחו כי הוא מעט מייבש להן את השפתיים, אני לא הרגשתי בכך אבל אני לא בדיוק הבחורה המתאימה לבדיקת הנושא (קשה מאוד לייבש את השפתיים שלי, ועד כה לא נתקלתי בשפתון שממש ייבש אותן).
בסופו של דבר מאוד אהבתי את המוצר (אני גרופית ידועה של סמקי קרם) ומתכננת לרכוש צבע נוסף.
לגבי המחיר: 160 שקלים, מחיר מעט גבוה (מה גם שאין הנחות) בחנות בובי בראון בקניון רמת אביב. האלטרנטיבה היחידה שאני מוצאת היא NYX- Cream Blush בגוון Red Cheek (אבל בשביל להשיג אותו צריך לבצע הזמנה מחו"ל).

מברשת מס' 02 - מברשת פודרה וברונזר.

לפי החברה: מברשת לפידור הפנים  במבנה עגול מלא העשוייה סיבים סינטטיים.
אני מהאסכולה שאוהבת להניח פודרה עם מברשת פלאפית (טל הסבירה את משמעות המילה כאן) כזו או אחרת. לרוב אני נעה בין הקבוקית של מאק לבין מברשת  302 מבית ביוטיקייר. 
מאז שהגיע אליי המברשת הזו אני משתמשת רק בה. היא מאוד רכה ונעימה למגע, ומאפשרת לי ליצור מראה קליל ולא קייקי.
אני מוצאת שהיא פחות נוחה עבורי להנחת ברונזר על הפנים, אך לאזורים גדולים יותר (למשל הצוואר או המחשוף) היא  מתאימה בהחלט.

פודרת היום-יום שלי בחודשיים האחרונים היא Bourjois- Healthy Balace אשר נשלחה אליי לסקירה בדיוק בזמן.
עד שהיא הגיעה אליי השתמשתי באחותה השחורה (Bourjois- Poudre Compacte) אשר כבדה מדי לקיץ הישראלי (אבל מתאימה בהחלט לחורף).
Healthy Balace קלילה מאוד, ונותנת כיסוי דק מאוד ובלתי נראה.
העיצוב הורוד שלה מפתה למדי, היא נוחה לנשיאה בתיק (יחד עם מראה יחסית גדולה שמשמשת אותי לבדיקת האיפור לאורך היום). נוסף על כך, הפודרה מגיעה עם ניחוח מעולה של פירות (זהה לניחוח של מייקאפ ההלטי מיקס הנודע).
הגוון שברשותי הוא 53 (אשר התאים לי בקיץ, וכעת הוא כהה לי מעט) וכפי שאתן רואות זה בהחלט הצבע שלי (קצת קשה להבחין בפודרה בתמונה המוצלת, לכן הקפתי את האזור בריבוע).
צולם בשמש.
צולם בצל.
מחיר: 69 שקלים, ברשתות הפארמים המחזיקות את המותג (כאשר תוכלו למצוא אותה בהנחות לפני המבצעים השונים).

מברשת מס' 03 - מברשת סומק והצללה.

לפי החברה: מברשת להדגשת עצמות הלחיים , בעלת גזירה ייחודית. גם מברשת זו עשוייה מסיבים סינטטיים.
עד שהגיעה אליי המברשת הזו הנחתי סומק בעיקר עם מברשת זוויתית רחבה. מאז שהיא אצלי אני משתמשת בה לא מעט והתרגלתי אליה לגמרי.
אני משתמשת בה גם להנחת סומק וגם להצללות (לוקחת מעט חומר עם הקצה השפיצי של המברשת ומטשטשת ע"י הטיית המברשת ושימוש בצידי הסיבים- ממש קשה להסביר את זה בכתב, מקווה שהרעיון הכללי מובן).

המברשת הזו מובילה אותי למוצר הבא: Loreal- Glam Bronze Wild Instinct.
מוצר זה יצא לשוק בקיץ האחרון כחלק מסדרת ברונזרים של חברת לוריאל המכילה 3 צבעים: 301 הבהיר ביותר (Light שזה המוצר שברשותי),30 2 שהוא הגוון הבינוני (Medium) ו-303 (Dark) הכהה ביותר.
301 שנקרא גם Into the wild (וכדאי גם לראות את הסרט) מגיע באריזת פלסטיק שקופה המחלוקת ל"2 קומות", בקומה העליונה נמצא החומר, ומתחת מונחת מברשת (מבחינתי אפשר לוותר עליה ולהקטין את גודל המוצר). 
בתמונה ניתן לראות כי ישנם 2 גוונים במוצר- חום ברונזה וזהב שימרי.
אני לא חושבת שהוא מתאים ליצירת הצללות בפנים- פשוט כי הוא שימרי מדי (אני אוהבת ליצור הצללות עם ברונזרים מאטים) ומשתמשת בו יותר ליצירת שיזוף טבעי (אם אתן כמוני מעדיפות מראה זוהר במידה, התחילו עם כמות קטנה של חומר והוסיפו לפי הצורך).
בסוף הפוסט צירפתי סרטון של ניקי מצמד Pixiwoo המסביר איך ליצור מראה שזוף בצורה מלאכותית.
לרוב אני מסתפקת בשכבה אחת שלו. הפיגמנטיות שלו בינונית עליי, ואינני נוהגת להוסיף שכבה נוספת (בגלל השימריות שלו).
בתור צללית הוא משמש אותי המון, ועד כה לא נוצרו בעיות באזור העיניים (גם באיפור יומיומי שנאשר עליי 12 שעות).
שימר! תמונה בשמש.
תמונה בצל.
מחיר: 7.5 גרם בעלות של 144.99 (שוב פעם ה0.99 הזה?) שקלים. ממליצה לקנות במבצעי הפארמים השונים (שלוריאל תמיד נכללים בהם).

כמה נק' כלליות על המברשות:
*צבעם השחור הוא יתרון משמעותי. כולנו יודעות שמברשות בהירות מתלכלכות ישר אחרי השימוש, אך על מברשות שחורות פשוט לא רואים את זה (אבל גם אותן צריך לנקות לפחות אחת לשבוע, כן?).
* נגישות- בכל אחד מסניפי הפארמים.
*מחיר-עבור מברשות הפנים תשלמו 79.99 (כלומר 80) שקלים (והן נכללות במבצעים במקיימים הפארמים).
* קלות לניקוי.
קרליין העלו באתר החברה סרטוני הדרכה לכל מברשת ומברשת, כך שאם אתן תוהות למה מיודעת המברשת (כאמור לפני החברה) קיים פתרון זמין עבורכן.
האהובה עליי מבין 3 מברשות הפנים היא 03, ולכן כבר רכשתי אחת נוספת.

וכפי שהבטחתי, סרטון שמראה איך ליצור מראה שזוף וזוהר מבלי לצאת לשמש:
מאחלת לכולכן חג שמח:)

*גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה מטעם החברות.

17 תגובות:

  1. הסומק מאוד יפה! אני אוהבת את המברשת של קרליין לסומק וברונזר. היא היחידה שיש לי כרגע מכל הליין, אין אחרות בסניף הפארם הקרוב אלי :(

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי שהספקת לסקור את המברשת- היא בהחלט מעולה!
      אני שומעת על כמה מקומות שחסר בהם, מקווה שיטפלו בזה במהרה.

      מחק
  2. כלכך התלנבתי מהרעיון של רכישת מברשות בפארמים במחיר שווה לכל נפש ועוד יותר כשגיליתי שזנחתי את האחרות (מאק וסיגמה אין לי) לטובתן.
    איני נוהגת לשים מ.אפ במברשת אלא לעיתים נדירות, מתוך עצלות גדרה אך בהסתמך על נסיונם של יודעי דבר - יצאה מצצויינת.
    מברשת הפודרה נעימה לי מאוד ורכה. מברשת הסומק - אהבה אמיתי, ידית אחיזה נוחה ורכות משגעת, לא חשבתי על זה, אבל לזה רעיון אגיר לפנק במברשות כמתנה לחברה.
    הסומק של בובי הפתיע גם אותי שכן הגוון נראה מוגזם באריזה ועלהפנים נוא מתקבל יפפה.
    הפודרה השחורה בעיני מושלמת לקיץ, מונעת "פשלות" נזילה למינהן, אחת הטובות שהייתה לי. האדומה לא פחות מחברתה, אהבתי את תחושת המשי על העור ואת הריח העדין. עמידות ל10 שעות - לא ממש.
    אני משתמשת בברונזר של לוריאל כהייליטר או סומק עדין, ממש בטפיחה, אחרי כמה ששימושים, השימריות נעלמת.
    מחכה בסקרנות לפוסט פריז הבא.
    ברוכה הבאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מברשות בפארמים זה רעיון מעולה- נגיש לכולן, ופלח שוק שכרגע אין עליו מענה... ח"ח לקרליין.
      בסופו של דבר אני חוזרת למרוח את המייקאפ עם היד, פשוט כי זה מרגישה לי הכי "מתאים"...
      איזו אישה לא הייתה שמחה לקבל סט מברשות כזה ? (כמובן לחובבות איפור כמונו).
      השחורה כבדה לי מדי לקיץ, אבל היא בהחלט הולכת לחזור בגדול בחורף:)

      מחק
  3. פיצ'ה יקרה :)
    מאד אהבתי את הפוסט- במיוחד את הדרך שבחרת להציג את המברשות ביחד עם המוצר שאת אוהבת להשתמש בהן להנחתו- גאוני ויתר פוסט מעניין עם אקסטרא עומק :)
    וברור לך שאהבתי כל הערה צרכנית!

    שיהיה לך חג שמח, ואני כבר מחכה לפוסט הקניות מפריז!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      זה רעיון שעלה לפני השינה, ולאט לאט התפתח לפוסט:)

      מחק
  4. כשמצאתי את 322 בביוטיקר כל כך שמחתי, המוכרות לא הבינו על מה המהומה- נשארה רק אחת והייתי זקוקה לה.. עכשיו מחכה למשלוח מאיי הרב, ריל טכנקיס ואקו טולס מחכים לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מוכר העניין... לי זה קרה עם המדבקות של ביוטיקייר (אותן עוד לא ניסיתי).
      אני מתכננת גם הזמנה של ריל טכניקס, אקו טולס היו אמורות להגיע אליי אבל בגלל פשלה של אייהרב המשלוח הגיע בלעדיהן=\

      מחק
  5. האהובה עלי היא לגמרי 03! ואני ממש צריכה לנסות את הפודרה הזו, שמעתי עליה כל כך הרבה... אולי אקנה אותה כשאהיה באילת בסוף החודש :).

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ אילת זה כיף! תהני, תנוחי ותקני המון!:)

      מחק
  6. גם אני הכי אהבתי את 3 מכל מברשות הפנים. והסומק בהחלט מעלף. יש לי את רד צ'יק של ניקס והם לא כל כך דומים...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רואה שכולן התחברו אל 03.
      אמממ טוב לדעת! אין לי את הסומק של ניקס, אשמח להשוואה בינהם:)

      מחק
  7. יופי של מוצרים!
    מקרליין רכשתי בינתיים 2 ממברשות העיניים (04 ו-06) ואני מרוצה מהן מאוד,
    וגם אני אהבתי את ה- Pot Rougen for Lips and Cheeks של בובי בראון, מוצר נהדר.
    ה- Healthy Balace של בורז'ואה מעניינת אותי מאוד, ולכן בעקבות ההמלצה שלך ולמרות שיש לי כבר יותר מדי פודרות דחוסות, אפנה לה מקום בהקדם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ששש את עושה לי ספויילר לפוסטים הבאים (04,06...).
      הסומק מעולה, במיוחד שהוא כ"כ נעים על העור.
      תמיד מוצאים מקום, הלוואי וזה היה מונע מאיתנו לקנות עוד...

      מחק
  8. הסומק של בובי נהדר ויש לך את אחד הגוונים היפים.
    הברונזר של לוריאל מדליק ובהחלט צריך להיות עם יד קלה איתו עם כל השימריות הזו, לא ברונזר קלאסי.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם ל-2 הבייביז שלך לא חסר, הם בהחלט מעולים.
      ממש לא קלאסי- הגדת נכון, יד קלה על המברשת בעבודה איתו.

      מחק
  9. שמחתי מאוד לשמוע שקרליין הוציאו מברשות, ועוד יותר שמחתי שהמחיר שווה לכל נפש.
    בנתיים הספקתי לרכוש את מברשת הנחת הצלליות שלהם ואני חייבת לציין שאני מאוד מאוד מרוצה!!!
    מברשות פנים זה פחות "הקטע" שלי, יש לי 3 והן מספיקות לי (כשאחת בקושי בשימוש..)
    זה כולל את מברשת ה 302 של ביוטיקר (ויש לי כמה ממנה בגלל שלוקח לה 2000 שנה להתייבש), מברשת 165 של מאק לברונזר ו 109 של סיגמה כשאני מניחה סומק אבן (רוב הזמן אני גם ככה מניחה עם האצבעות קרמי)
    אבל מעניין באמת לנסות את מברשת דמוי מברשת מייקאפ להנחה של סומק נוזלי (ברור שאידיאלי יותר למוצק..)
    הטרבל סט של ריל טכניק בדרך אלי ויש בה מברשת שכזו, מעניין לנסות.
    בעבר היה לי סומק קרמי של מאק ולא הסדרתי איתו.. מעדיפה את הנוזליים.

    אני תמיד מחפשת פודרה, לא ברור למה.. סה"כ הדרישה מהפודרה היא די "מינימלית" ובכל זאת תמיד שמחה לשמוע ביקורת על עוד פודרה
    בטח כזו שיש לי הרגשה שאפשר למצוא ב ASOS במחיר נמוך מבארץ ;)

    מברשת הסומק מזכירה לי קצת את ה 165 בגרסה גדולה יותר.
    בעבר השתמשתי ב 165 לשימר באבן, אם אחזור לשימוש הזה (עברתי בנתיים לנוזלי) אחשוב על המברשת הזו בשביל הברונזר.
    הברונזר של לוריאל ממש יפה! אבל הוא בהחלט שימרי מידי בשבילי.

    הייתי מברכת חג שמח בחזרה, אבל אני אפילו לא יודעת על איזה חג מדובר! חחחח

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...