Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

BB להמונים!

לא, לא עברתי לפוליטיקה ואני לא מתכוונת לעסוק כלל בבחירות המתקרבות בצעדי ענק.
הפוסט יעסוק בBB, אבל בגזרת הקוסמטיקה.
לא ארחיב יותר מדי על מהו BB Cream (את התשובות לכך תוכלו למצוא ברשת), אך אציג את אלו שניסיתי עד כה (למען הדיוק- 2 מוצרים שמוגדרים כ BB ודמי מייקאפ אחד).

לפני שאתחיל- משהו קטן על BB Cream למינהם:
הקרמים הללו הם שילוב של לחות, מעט גוון ולרוב גם מקדם הגנה. לכן אם אתן מחפשות כיסוי גבוה, המוצר לא מיועד עבורכן וכדאי לחפש את הכיסוי במייקאפים השונים שנמצאים בשוק.
קצת לגבי העור שלי- מעורב, עם נטייה לצרות. למה אני מתכוונת? על עור הפנים שלי (כמו על שאר הגוף) עוברות תקופות מלחיצות ומעייפות, סוערות מבחינה הורמונלית ועוד. התוצאה ניכרת בעור הפנים (אוי למי שרואה אותי בלי איפור בסוף תקופת מבחנים).
לכן, אינני משתמשת בBB cream באופן קבוע, אלא רק בתקופות בהן העור "רגוע".

חברות הקוסמטיקה מייעדות את ה BB לעונה החמה (מישהי אמרה נובמבר?...) ולכן ההתנסות שלי עם כל אחד מהמוצרים נערכה בקיץ האחרון. אבל ההמלצה שלי היא- תעשו מה שטוב לכן! (במיוחד שרוב המוצרים הללו מועשרים בקרם לחות, שהוא מצרך הכרחי בחורף).


היוקרתי שבחורה הוא Estee Lauder- DayWear BB.
*המוצר התקבל לסקירה בחודש אוגוסט, כך שהייתה לי ההזדמנות לבדוק אותו בתנאי שרב קשים.
מתוך 2 הגוונים שיצאו, אני השתמשתי בלייט (ניסיתי גם את המדיום שנראה עליי פשוט כמו מסיכה).
ההתאמה בין גוון המייקאפ לגוון עורי הייתה טובה למדי, אך אני חוששת שבסוף החורף הקרוב, הוא יהיה כהה לי מעט.
מבחינת כיסוי- כפי שציינתי, אל תצפו ממנו לכיסוי מטורף, אך אפשר להגיע איתו לכיסוי ברמה בינונית.

 יש לו נטייה להתקבע יחסית מהר, ולכן מצאתי שהכי נוח לי למרוח אותו עם אצבעות ידיי, כאשר אני מחממת אותו מעט בין האצבעות לפני המריחה.
מבחינת עמידות- ובכן, הנחתי אותו בשעות הבוקר המוקדמות והוספתי מעט פודרה. באזור הצהריים, הבחנתי כי הוא נעלם לו אט אט (ולא מדובר על יום שהתרוצצתי בשמש, אלא ביום רגיל בו ההליכה היחידה שלי הייתה מתחנת הרכבת של אונ' ת"א לאונ' עצמה).
ניסיתי להניח אותו כבסיס למייקאפ, אך המראה הסופי היה כבד מדי ולא "זרם" עם העור הטבעי שלי.
המוצר מגיע עם ריח מרענן, שאי אפשר להתעלם ממנו (אחרי כמה ימים של שימוש התרגלתי אליו, אבל בימים האחרונים, שחזרתי להשתמש בו, נזכרתי בניחוח הטוב שלו).
מבחינת הגנה- מועשר במקדם הגנה SPF35, לא בדקתי אותו בשמש (רק בתאורת פלורסנט לא נחשבת), כך שאין לי מה לומר בנושא.
סה"כ- הוא לא מעשיר את העור בלחות  ומתקבע מהר מאוד, אבל בשונה משאר המוצרים שמוגדרים BB ונותנים כיסוי נמוך, הוא מסוגל להגיע לכיסוי בינוני.
מחיר: 230 שקלים עבור 30 מ"ל (אני ממליצה לנסות אותו לפני הקניה, הדעות עליו חלוקות מאוד והמחיר ממש לא זול).

את Premium BB Cream מבית אנה לוטן רובכן ודאי מכירות מגלוסיבוקס.
*אני ממליצה לכן להיכנס לאתר אנה לוטן, לקרוא קצת על מוצרי החברה וליצור איתם קשר בנוגע למוצרים שמסקרנים אתכם. שירות הלקוחות של החברה מעולה, והם ישמחו להמליץ (ולשלוח דוגמיות) של מוצרים טיפוליים עבור העור שלכם (אני למשל קיבלתי כמה דוגמיות של מוצרים המיועדים לטיפול באדמומיות).
ראשית- החברה מציינת כי המוצר מיועד לעור יבש- רגיל, ולא מומלץ להשתמש בו על עור פנים שמנוני.
הם כן מבטיחים הגנה מפני השמש (SPF36) ויצירת מראה אחיד של עור הפנים.
 הגוון שברשותי הוא Natural (מתוך ארבעת הגוונים שהחברה מציעה).
גם במקרה זה, הכיסוי שמעניק הקרם נמוך מאוד, וכאשר ניסיתי  "להעמיס" שכבות נוספות קיבלתי מראה נוזלי למדי (לא מומלץ).
הוא מאוד נעים למגע ומריחה, וגם במקרה זה מצאתי כי הצורה המועדפת עליי להנחת המוצר היא עם האצבעות.
מתקבע יחסית מהר (לוקח לו פחות זמן מהקרם של אסתי לאודר), בגימור טבעי מאוד (יש שיגידו- חי).
באזורים היבשים של עור פניי (במקרה שלי המצח והאף) הוא נשאר מהבוקר עד הערב (לאחר פידור), אבל באזורים השומניים יותר (קו הלסת וסנטר) הבחנתי בהעלמות החומר לאחר חמש שעות בערך.
כאשר הנחתי שכבת פריימר, עמידותו השתפרה, אבל הוא לא הצליח לסיים אימון אירובי.
סה"כ אני די מרוצה ממנו- כיסוי עדין, מריחה קלה וגימור טבעי הם שלשה טובה למדי.
מחיר: 168 שקלים עבור 30 מ"ל באתר החברה.

את SeboCalm- Triple בגוון Light קיבלתי בגלוסיבוקס של חודש יולי, ואיננו מוגדר כBB Cream אלא כדמי מייקאפ (הוא נכנס לפוסט מכיוון שגם הוא מיועד לכיסוי עדין).
על המוצר כתוב: קרם לחות, דמיי מייקאפ בגוון בהיר ומקדם הגנה SPF29 בתכשיר אחד.
הגדרת המוצר נכונה למדי- הוא מעניק שכבת לחות קלילה לפנים, בשילוב עם גוון עדין מאוד (הוא מתאים לכיסוי מינימלי בלבד, ובגלל שהוא לח למדי, אי אפשר לבנות איתו כיסוי ברמה גבוהה יותר). הוא נטמע בעור בצורה מלאה, ומסייע במילוי קל של נקבוביות הפנים.
בדומה לקרם של אסתי לאודר, גם לו נרשם פלוס בנושא הריח- מגיע עם ניחוח פירות עדין.
הגימור המתקבל איתו טבעי ומבריק- דומה מאוד למראה המתקבל ע"י הנחת קרם לחות על עור נקי (רק אחיד יותר).
 הוא נספג מהר מאוד בעור, כ"כ מהר שבתמונה התחתונה אפשר לראות שחלק ממנו הספיק להתייבש עליי במהלך הצילומים. הוא אינו מצטיין בנושא העמידות, ובתנאי "מעבדה" (כלומר, מיזוג) מחזיק מעמד בערך 4 שעות.
בתנאים "קשים" (מבחינתי, אימון אירובי) הוא לא מחזיק מעמד כלל (גם לאחר הנחת פודרה מעל).
בפעמים בהם השתמשתי בו כבסיס למייקאפ, העמידות השתפרה, והוא התנהג כמו כל קרם לחות אחר.
לפי מה שהבנתי,גם הוא לא מיועד לעור שמן.
לא בדקתי את סוגיית מקדם ההגנה- פשוט כי לא יצא לי להיות כמעט בשמש בקיץ האחרון.
אני אוהבת להשתמש בו כבסיס למייקאפ, במיוחד בעונה זו שהעור שלי מתחיל להראות סימני יובש.
בגלוסי קיבלתי כמות של 15 מ"ל, את המוצר המלא תוכלו למצוא בבתי המרקחת בעלות של 95 שקלים ל-70 מ"ל (אני מתכננת לרכוש אותו בגודל מלא, כך שאם אתקל במבצעים מעניינים, אעדכן).

טרנד הBB Cream  צבר תאוצה בקיץ האחרון, ואם אתן מחפשות כיסוי עדין הרווחתן בגדול.
אני מאמינה שהמבחר ילך ויגדל, ויצאו BB Cream לעור שמן (בנוסף לזה שהוציא גרנייה) ולבעלות עור כהה.

לפני שאשחרר אתכן לעיסוקיכן, החלטתי לחרוג ממנהגי ולהציג לפניכן מוצר שנבדק אצלי בימים אלו Clinique- Even Better Eyes Dark Circle Corrector (התקבל לסקירה).
 המוצר הצטרף למשפחת Even Better של קליניק, ולפי החברה אמור להפחית את הכהויות שבאזור העיניים ב30% תוך 12 שבועות.
בינתיים אני משתמשת בו באופן יומיומי, ולהלן מחשבותיי לגביו:
1. עד כה לא הבחנתי בשיפור בכהויות שתחת עייני (במקרה שלי הן נובעות מחוסר שינה ולחץ).
2. בפעמים הראשונות שהשתמשתי בו תחת איפור, התוצאה שהתקבלה הייתה עיסתית למדי. מתברר שצריך להיזהר עם כמות החומר שמורחים (קחו בחשבון שלוקח לו זמן להיספג) ושהוא לא מסתדר עם כל קונסילר.
3. כיף למרוח אותו! נעים לי להניח את הראש המתכתי והקריר על העור...
4. בגלל שהמוצר הושק לא מזמן בארץ, ומצריך "תקופת טיפול" כדאי להמתין לביקורות לגביו, שיגיעו בהמשך.

האם המוצר יעזור לסטודנטית העייפה? ימים יגידו, הדיווחים יגיעו בהמשך.
ועכשיו תורכן לומר מה דעתכן על הטרנד או לכתוב לי על נושא שבא לכן לקרוא עליו.

6 תגובות:

  1. האמת שמבין שלל ה-BB שהצגת פה, ניסיתי רק את הדמי מייקאפ של סבוקאלם. מבחינת כיסוי הוא לא עושה הרבה, אבל כקרם לחות+מקדם הגנה הוא עושה את העבודה לדעתי.
    ה-BB cream של אנה לוטן מסקרן אותי, ואני חושבת שאפנה אליהם עם שאלות, כי אני לא יודעת אם הוא יתאים לסוג העור שלי (מעורב).

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק כפי שכתבת- הוא מאוד נעים על העור, אבל לא באמת נותן כיסוי.
      ממליצה בחום לפנות אליהם- השירות שלהם הוא אחד מהטובים שיש בארץ...

      מחק
  2. בהתחלה מאוד "התרגשתי" מכל עניין ה BB. אבל זה היה באמת מזמן.. מאז עור הפנים שלי ממש לא "בשיאו" מה שאומר שגם המייקאפ הרגיל שלי - הקולורסטיי - עבר מהנחה קלילה עם ספוגית להנחה צפופה בכיסוי כמעט מלא עם מברשת שטוחה.. מצער אבל זה מה יש.
    אני מעדיפה מוצר עמיד. זה דבר ראשון. כך שאם מוצר מתפוגג אחרי 4 שעות הוא לא בשבילי. אני מעדיפה להניח את הקולורסטיי מעורבב עם שימר נוזלי ועם הספוגית מאשר לחפש מייקאפ בעל כיסוי נמוך שהרבה פעמים מחזיק פחות זמן..
    אילו לפחות המסקנות שלי מהתקופה האחרונה..

    משלושתם דווקא אסתי לאודר נראה לי הכי "מוצלח".

    אני לא סובלת מכהויות מתחת לעיניים - ולא בגלל שאני ישנה טוב ונמצאת תחת אפס לחץ :D אבל בכל זאת, מעניין אם המוצר הזה יעשה משהו. אמתין לעדכון.

    השבמחק
    תשובות
    1. הם ממש לא מיועדים לתקופות קשות (גם אצלי זה ככה, ובימים הקשים ביותר אני צמודה לדאבל וור).
      על המשפט האחרון הרבה נשים ירצו לצלוב אותך (רק אומרת...) בפועל גם לי אין נטייה, אבל המחסור בשעות שינה עושה את העבודה ומעניק לי אחלה של שקיות:)

      מחק
    2. לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה.. אולי אין לי סימנים שחורים מתחת לעיניים אבל יש לי הרבה מאוד כתמים על העור מפצעים שאני לא ממש מצליחה להעלים..

      מחק
    3. אל תדאגי- גם כאלה יש לי

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...