Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 13 בינואר 2013

מעשה בחמישה שמנמנים

צ'אבי... איזו מילה משעשעת! 
נסו לומר אותה בקול, ותראו שלא משנה כמה תתאמצו היא תמיד תצא בטון חמוד להפליא. נכון, אני יוצאת קצת אייל שני בגלל שאני מתפלספת על מילה קצרצרה באנגלית, אבל המילה צ'אבי היא אחת המילים המועדפות עליי בשפה האנגלית.
פירוש המילה הוא "שמנמן" (לא מקורי או מצחיק במיוחד), אבל הצליל המיוחד שלה מצליח לשעשע אותי כל פעם מחדש.

כמובן שהבלוג איננו עוסק בנפלאות השפה האנגלית, או על הגייה ודיבור (מה שזורק אותי ישירות לאונומטופיה- מושג שכדאי להכיר) אז אעצור את עצמי בנקודה זו.
מה מונח על שולחני היום? חמישה באלמים לשפתיים, בצורת עיפרון (שלושה של קליניק ושניים של רבלון).

אי שם ב2011 השיקה חברת קליניק את הצ'אבי סטיק (Chubby Stick -מקל שמנמנן, בתרגום חופשי) וגרמה לכולנו להביע עניין בשפתון- באלם החדש בשוק.
לפי הנתונים שמציגה החברה, כל 15 שניות נמכר ברחבי העולם צ'אבי אחד, והגוון האהוב ביותר הוא Super Strawberry.
לקראת סוף 2012 נוספו לסדרת השפתונים 10 גוונים נוספים, כאשר השקתם התבססה על צבעוניות חיננית, ובחרה לשלב כל שפתון עם משפחת גוונים אחת.
כאשר נכנסתי לחדר התצוגה, הבחנתי בשולחנות לבנים ועליהם מס' פריטים באותו הגוון. כאשר התקרבתי לכל שולחן גיליתי את הסידור המקסים ששילב בין מזון, פרחים והשמנמנים (עליי לציין כי התפאורה הייתה ממש טעימה, ואני שולחת מכאן התנצלות על כך שהייתי אחראית על הכחדת השוקולדים, הנשיקות וסוכריות הגומי).

סקלת הגוונים נעה בין כתום, אדום, ורוד, חום וסגול, כאשר מרביתם אינם אטומים, ומשתנים בהתאם לגוון הטבעי של השפתיים.
במהלך ההשקה עברו בינינו כמה שמנמנים וביקשו יפה שאסוויצ' אותם עבורכן:
משמאל לימין: Voluptuous Violet-16, Migthy Mimosa-13, Heaping Hazelnut-09.


אחרי ההשקה המושקעת הגיע הזמן לדבר על השמנמנים עצמם.
לצ'אבי שברשותי- Chunky Cherry נוספו שלושה אחים Pudgy Peony הורדרד, Oversized Orange הכתמתם ו- Bountiful Bluse הניודי.
מימין לשמאל: Pudgy Peony-15, Oversized Orange-12, Bountiful Blush-10.
על אף האריזות הצבעוניות והמפתות, השפתון עצמו איננו רווי פיגמנט, ועל השפתיים תקבלו מעט גוון עם הרבה לחות.
אם אתן בחורות של צבע אטום, שלא נותן ביטוי לצבע הטבעי של השפתיים- תמשיכו הלאה. אם אתן כמוני, אוהבות את המראה הטבעי יחסית (במיוחד בשעות הבוקר), מחדשות שפתון ללא מראה במהלך היום ומחפשות מוצר נוח לנשיאה בתיק (לא נפתח בתוך התיק, כך שהלכלוך מהתיק לא מוצא את דרכו לשפתון עצמו) הצ'אבי הללו הם בדיוק בשבילכן.

כל השפתונים רוויים בלחות, ולכן הגימור המתקבל על השפתיים הוא גלוסי- מבריק. החיסרון העיקרי במוצרים מלחחים הוא נושא העמידות, וגם במקרה זה הגוון מתפוגג לו יחסית מהר (שעתיים- שלוש בממוצע), אך אין הדבר מפריע לי, אני פשוט שולפת את השמנמן מהתיק ומחדשת.
התוצאה הסופית תלוייה בעיקר בגוון הטבעי של השפתיים, וגם לאחר העמסת שכבות המראה המתקבל איננו אטום כלל וכלל.

Bountiful Blush
Oversized Orange
Pudgy Peony
סה"כ הם הצליחו להתחבב עליי, מכיוון שאני מתחברת למשפחת הבאלמים הלחותיים ואוהבת להשתמש בהם ביום יום.
מדי פעם אני אוהבת למרוח אותם מעל שפתון אטום, ובכך להקנות לו מראה מבריק ובריא.
כמות: 3 גרם.
מחיר: 125 שקלים בדוכני קליניק ( שימו לב שעד סוף ינואר תוכלו לרכוש אותם במחיר של 99 שקלים. כמו כן, קליניק תמיד לוקחים חלק במבצעי הרשתות, כך שאל תתפלאו אם תמצאו אותם ב-50% הנחה).

זמן קצר לאחר הופעת הצ'אבי סטיק בשוק, הופיעו ברשת Balm Stain  של חברת רבלון. ההשוואה בין השניים מתבקשת, מכיוון ששניהם מגיעים בצורת עיפרון ומוגדרים כבאלמים.
הראשון שהזמנתי היה Cherish הורדרד, ולאחר שראיתי כי טוב הצטרף אליו גם  Rendezvous הכתמתם.
מתברר שפרט לצורה החיצונית של העפרונות, בשאר פרמטרי ההשוואה אין שום דמיון בין המוצרים.
 ריח- העפרונות של רבלון מבושמים בניחוח עז של מנטה. אישית, הניחוח חריף לי מדי והייתי בשמחה מוותרת עליו (השפתונים של קליניק לעומת זאת, חסרי ריח).
פיגמנטיות- אם בקליניק בחרו לתת לנו מעט גוון ובעיקר ללחח לנו את השפתיים, רבלון נתנו קדימות לצבע ורק לאחר מכן החליטו על שילוב הלחות במוצר. אפשר לשחק עם אטימות הגוון, אך סה"כ כבר בשכבה הראשונה מתקבל צבע דומיננטי ועשיר, המכסה את הצבע הטבעי של השפה (רצוי להניח במדויק, אחרת רואים את סימני המריחה סביב השפתיים).
עמידות- עד לשתייה/אכילה הצבע נשאר במקומו ואיננו דוהה. במהלך הארוחה הגוון מתחיל לדהות בצורה אחידה (לאחר שתיה נשאר מעט גוון על השפתיים, סוג של הכתמה).
במהלך השעה הראשונה לאחר המריחה, הוא מאבד את ה"באלמיות" שלו (כלומר הוא נראה יותר מאט מאשר מבריק).
הגוון הסופי של הבאלם משתנה מעט בין בחורה לבחורה, ונקבע בעיקר ע"י הצבע הטבעי של השפתיים.
Rendevous מתקבל על השפתיים ככתום-קורלי, ואפשר להוסיף ממנו שכבות עד לגוון קלמטינה.
Cherish הוא ורוד ילדותי ומתפנק, וגם איתו אפשר ליצור שפתיים ורודות מקסימות (שמשתלבות מעולה עם איפור מעושן).
ניסיתי לצלם עבורכן את התוצאה לאחר מריחה שכבה אחת:
Rendevous
Cherish
לצערי הרב, את הבאלמים של רבלון אי אפשר להשיג בארץ בנתיים, ולכן האופציה היחידה היא להזמין מחו"ל.
אני השתמשתי בשירותיו של איביי, ורכשתי כל שפתון בעלות של 12$ בערך.

 שורה תחתונה? אין טעם להשוות בין השפתונים הללו.
אם אתן מחפשות מוצר מלחח (מעין לובלו משודרג) שאפשר להניח אפילו בלי מראה- לכו על הצ'אבי סטיק.
אם אתן יותר נמשכות לצבע, ומחפשות מוצר נוח להנחה, הנשאר לזמן רב- בחרו ברבלון.

 כדי לבדוק את עמידות השפתונים בצורה טעימה, הכנתי לי עוגיות סקוטיות מסורתיות "שורד ברד" לפי מתכון ישן של אודטה, ואני ממליצה לכן בחום להכין גם (ממש, ממש פשוט):
הקליקו למתכון
וזה המקום שלכן לומר לי האם אתן התחברת לצ'אבי, או שהטרנד הנ"ל לא כוס התה שלכן.

*גילוי נאות- מוצרי קליניק התקבלו לסקירה.

40 תגובות:

  1. Pudgy Peony! צחקקתי בהנאה! איזה שם מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? מזכירים את OPI בבחירת השמות.

      מחק
  2. עדיין לא ניסיתי את הבאלמים של רבלון,
    ואני מאוד סקרנית לגביהם.
    את ה - PUDGY PEONY אהבתי כנראה בגלל שיש לו יותר נוכחות.

    השבמחק
    תשובות
    1. כדאי להתחיל עם אחד, אני מאמינה שאת תאהבי אותו.
      מסכימה! דווקא בניתי שלסגול יהיה פיגמנט דומיננטי, אבל הפוקסיה הרבה יותר חזק.

      מחק
  3. אחלה סקירה :-) עכשיו עשית לי חשק לנסות את המוצר של רבלון

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:)
      אני מאמינה שזה יקרה בקרוב.

      מחק
  4. השוואה מעולה!
    אני מודה שאני אוהבת את שני הסוגים, ההעדפה היא רק עניין של מצב הרוח אצלי. כרגע אני עם הצ'אבים והכי נהנית מ-PUDGY PEONY!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אצלי מצב הרוח משפיע על בחירת המוצר...
      הרבלון שהשתמשת השבוע היה יפה עלייך וממש עשית לי חשק להזמין אותו

      מחק
  5. האם המבצע שהיה בקליניק שבקניית צ'אבי סטיק מקבלים אחד מוקטן עדיין קיים?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, המבצע בתוקף עד סוף ינואר או עד גמר המלאי...

      מחק
  6. אני ממש סקרנית לנסות את הצ'אבי סטיקס, איכשהו ומשום מה לא יצא לי עד היום...

    ובזמן האחרון בכלל יש לי חשק למוצרי שפתיים, יש המון שמתחשק לי לנסות [כסף, זמן וכוח לעומת זאת אין...]

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תדלגי גם על רבלון... קצת יותר נוח מבחינת מחיר לסטודנטיות.
      גם אני מתחברת לאחרונה לשפתיים יותר, ואני חושבת שזה בגלל שאפשר להשתמש בהם במהלך היום, ולא צריך לקום עשר דקות קודם כדי ליצור איתם מראה איפור חינני.

      מחק
  7. אני אישית התאהבתי בצאבי, בכלל השנה אני "משתדרגת" ונפתחת למוצרים שבעבר הייתי שוללת על הסף.
    מוזר אבל עלי הגוונים נראים עזים יותר מאשר בתמונות אצלך...(כן גם מספר השכבות מן הסתם) אהבתי את הלחות, האיכות, הנוחות...

    השבמחק
    תשובות
    1. לאט לאט... בעבר בכלל לא הסכמת להסתכל על שפתון שאינו אטום ומלא צבע..
      אולי זה בגלל הגוון הטבעי של השפה? יחסית לגוון עורי, השפתיים שלי אדומות מאוד

      מחק
  8. העוגיות האלו צריכות להגיע אלי במיידי!
    ואני לגמרי בצד הרבלון פה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם נגמרו בערך רבע שעה אחרי שיצאו מהתנור... כל דבר שמשלב חמאה לא שורד אצלי בבית.
      בזכותך אני חומדת את הבורדו שבחבורה.

      מחק
  9. אני רואה שלא בזבזת זמן עם העוגיות אלא הכנת מיד! המתכון באמת נראה פשוט, אם לא הייתי שונאת להכין עוגיות אולי הייתי הולכת על ;-)
    פוסט מעולה על הצ'אביס מכל הסוגים. אני חושבת שהדגמת בצורה טובה את ההבדל והתוצאה המתקבלת. מבחינתי הצ'אביס של רבלון מנצחים בקרב הספציפי הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נשאר לי טעם של עוד והייתי חייבת לתת לו סיפוק..
      גם עוגיות שאופים כעוגה וחותכים? (כי לגלגל גם אני לא ממש אוהבת).
      תודה רבה:)

      מחק
  10. אני מתה על הצ'אבים אבל העוגיות נראות אפילו יותר טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! את ממש טיפוס שלהם:)
      ותודה כמובן!

      מחק
  11. אישית הייתי מחסלת את התותים מהתצוגה ;)
    יש לי צאבי סטיק אחד וארבעה או חמישה של רבלון.
    מבחינת הליחוח בעיניהן אותו הדבר כלומר לא מלחחים ממש אולי לשעה.. מבחינת הפיגמנט מן הסתם מעדיפה משהו נוכח כמו אילו של רבלון. אגב יש לי גם את צ'ריש שמטשלם ליום יום וגם את רנדוו שיהיה מושלם לקי ץ הקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה את כולם, אבל יש גבול!
      הצ'ריש בוויש ליסט שלי ואני צריכה להזמין אותו כבר.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...