Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 8 בינואר 2013

Blue Zebra

 לאחר שהתרגלתן לפוסטים ארוכים למדי, העומס עליי מתחיל לגדול ולהיות מסיבי מאוד (סוף סימסטר), ואני מרגישה שאני לא מצליחה למצוא את הזמן לצלם, לערוך ולכתוב.
יש לי עוד כל כך הרבה פוסטים מתוכננים שאני רוצה לכתוב (הרעיונות כבר בראש) אבל אני במרדף אחרי הזמן (אמרתי את זה בעבר, נכון?).
אז אם אני לא כ"כ זמינה, לא מגיבה או נותנת מענה באיחור- תדעו שהכל בגלל הלו"ז העמוס שלי.

הצלחתי לנצל כמה דקות פנויות השבוע וליצור מדריך נוסף ליצירת מניקור מיוחד למדי.
לרוב אינני חובבת את טרנד ההדפסי החיות, על כל היבטיו, ולכן קצת קשה לי להסביר למה דווקא מראה של זברה כחולה הצליח להתחבב עליי.

כדי שתוכלו לראות את התוצאה הסופית (כי לא הסתפקתי בחותמת, אלא הוספתי לק צ'אנקי מעל) אירגנתי קלוז-אפ אימתני על אחת מציפורניי.


לקחו חלק בניסוי: Essie- Bikini So trrny, Konad- Deep Purple(?) and Nubar-2010.
כבסיס השתמשתי בEssie- Bikini So Teeny. מרחתי 2 שכבות והנחתי לו להתיייבש (אפשר לזרז את הפעולה ע"י שימוש במייבש).
השתמשתי בחותמת m69 מאת LightinTheBox (הוזמנה מכאן).
 ליצירת הציור השתמשתי בגוון סגול כהה מבית קונאד (אין עליו שם או מס' לצערי).
ראשית, מכסים את השבלונה בלק הנבחר:
 וגורפים את עודפי הלק (מומלץ לעבוד על נייר, חבל שתלכלכו את השולחן):
 מניחים מעל הציור את כרית ההחתמה (לא ללחוץ חזק מדי!).
 כאשר מרימים את הכרית, כדאי לבדוק אם האיור עבר במלואו.
 מניחים את הכרית על הציפורן הנבחרת, ומגלגלים (למשל מהצד הימני של הציפורן לשמאלי).
 אני הוספתי שכבה של Nubar-2010 מעל הכל (לאחר שנתתי לחותמת להתייבש טוב טוב).
וסיימתי בשכבה של מייבש.

וזהו! יש לכן מניקור מזוברר.

לסיום, אני שמחה להודות לכל הבנות שלקחו חלק בהגרלת מניקור הקטיפה מבית סיאטה! קראתי את רוב התגובות (אל דאגה, גם אגיב בסופ"ש) ונהנתי לדעת קצת על הקוראות שלי.

ברכות ל: Talia Havshush  על הזכייה!
מבטיחה לכן עוד פעולות כאלו בעתיד.
מאחלת לכן לילה יבש וחמים!

16 תגובות:

  1. נראה די פשוט בצילומים אצלך, מקוה להצליח, זאת במידה והחבילה אכן תגיע.
    יפה לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה יהיה עם החבילה הזו?
      אני הזמנתי כמה ימים לפנייך והיא הגיעה בשלום=\

      מחק
  2. זה מהמם!!! מזוברר לא פרחי יצא לך ,אומנות ;)

    אם רק הייתה לי הסבלנות לעבוד עם החותמות האלה..

    בהצלה עם המבחנים הקרובים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. פרחי לא מדבר אליי, אז לרוב מנומר/מזוברר לא מושך אותי.
      עם החותמות אני מרשה לעצמי להתפרע
      גם לך יקירתי! מחזיקה לך אצבעות חזק חזק

      מחק
  3. טוב, נשברתי- מה צריך בשביל המחתימה המתחילה? ומאיפה מזמינים את זה? את לא יכולה ככה לגרום לי לחמוד ללא לינקים. אהבתי מאוד את התוצאה. הציפורניים שלי מאוד סובלות מהעומס בלימודים ואת ממש עושה לי חשק להשקיע שוב

    השבמחק
    תשובות
    1. היי תמר- ובכן למחתימה המתחילה כדאי להזמין כרית החתמה, גורף ופלטות.
      ממליצה לך להציץ בקישור הבא, ואם עדיין יש שאלות יותר מאשמח לענות עליהן:
      http://peacha-allmyhobbies.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_16.html

      מחק
  4. אם כבר זברה אני אומרת - אז בכחול! אהאה!
    אהבתי! :)
    וגם את ההסברים עם התמונות. אולי זה יגרום לי להעז? אין לדעת..

    אגב, לגבי הנובר 2010, רכשתי אותו, ואפילו עשיתי גלגל שלם של צבעים איתו מעל.
    המסקנה? אי אפשר לצלם את זה. כמה חבל.. :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כבר, אז לא משהו שגרתי כמובן:)
      אני אשמח אם תנסי, ואני גם בטוחה שתצליחי.
      הוא ממש לא אוהב מצלמות המעצבן הזה, אבל כיף להסתכל עליו שהוא עלייך

      מחק
  5. אני מתה על הגוון הזה של essie ! והמזוברר איתו יצא מגניב :)

    השבמחק
  6. יצא מגניב לגמרי :) וגם אחלה מדריך, קליל פשוט וברור

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה להראות לאנשים שסה"כ נורא קל לעשות חותמות, כי הרוב חוששות לנסות.

      מחק
  7. יצא מהמם.
    חבל שאני וחותמות לא ממש חברים טובים, יוצא לי קצת בלאגן, מנסה לעבוד על זה...
    ממש אהבתי את ה- Nubar, מדליק!

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי את הניסיון שלך ודווקא ממש אהבתי.
      אני חושבת שעוד קצת אימון ותגיעי לשלמות (כמו בפוסט האייליינר שלך)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...