Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 3 בינואר 2013

Winter is Here- Part 2 (Deep Clean)

תודה שחזרתם אליי גם ב-2013, שמחה לראות אתכן כאן! 
איך היה המעבר מ-2012 ל-2013? חגגתן עד אור הבוקר? או שהעדפתן ערב ביתי וחמים (וחסכוני)?

אז במה יעסוק הפוסט היום? בניקיון! (לא, לא צריך להביא את הכפפות והאקונומיקה, הניקיון יהיה קליל ועדין ויעבוד על עור הפנים שלנו).
שוק הקוסמטיקה רווי במסכות- פילינגים, הקטנת נקבוביות, טיפול בפצעים, השגת מראה זוהר וכו' וכו'. כמעט כל בעיה קוסמטית זוכה למסכה משל עצמה וקל ללכת לאיבוד בחיפוש אחר המסכה שתתאים לנו.
עוד בגיל ההתבגרות התחלתי להשתמש במסכות לניקוי הפנים, אני חושבת שהראשונה שניסיתי הייתה של ג'ייד. היא ניקתה את הפנים בצורה טובה, אבל במקביל ייבשה לי את העור (ישראל מתייבשת סטייל).
מאז גיל ההתבגרות עברו כמה שנים, אבל המנהג של "מסכה פעם/פעמיים בשבוע" הושרש, ואני בהחלט מקפידה על כך.


היוקרתית שבנבחרת מסכותיי היא Payot- Masque Clarifiant, מסכת חימר לניקוי עמוק וצלילות העור.
לאורך השנתיים האחרונות הגיעו לאוזניי שלל מחמאות על חברת Payot הצרפתית, ולצד כל מילה, סקרנותי לגבי מוצרי החברה הלכה וגדלה. כנראה שהבקשות שלי מגיעות לאיזו פיית משאלות, כי לאחרונה הזדמן לי לנסות מוצר של החברה.
*זה המקום לציין כי המוצר התקבל לסקירה.
הבטחות החברה: מסיכת חמר לניקוי עמוק, לספיחת זיהומים ופסולת מעל פני העור, מנקה נקבוביות ומאירה את גוון העור. המסיכה מותירה את עור הפנים רגוע ורך ונותנת לעור מראה כללי רענן וזוהר.
 אני משתמשת במסיכה פעמיים בשבוע, ומורחת אותה על הפנים והצוואר.
צבע החומר ורדרד (על אף שהמסיכה מבוססת על חמר), הוא נעים למגע ולמריחה ואיננו מתקשה על העור לאחר המגע עם האוויר. כאשר נגעתי בעור הפנים בזמן שהמסיכה הייתה מונחת עליו, המרקם היה נעים מאוד, והתחושה הזכירה לי טלק (נו, זה של התינוקות...).
ההנחיות הן להשאיר את  המסיכה על הפנים בערך כ-15 דקות ולשטוף במים פושרים (השיטה הטובה ביותר עבורי היא למרוח רבע שעה לפני שאני נכנסת למקלחת).
ובכן גם לאחר השטיפה, העור נשאר נעים מאוד למגע (גם במידה ולא הוספתי לחות). כן הבחנתי בצמצום קל בנקבוביות הפתוחות, אך הוא מזערי.
בסופו של דבר, אני אוהבת את תחושת העור ומראהו לאחר השימוש במסכה. הוא נראה קצת יותר בריא וזוהר, ואני יודעת שזה בעייתי עבורו (יש חומרים שהעור שלי ממש לא אוהב).
היא לא גרמה לי לרגישויות או פריחה, דבר שקרה לי בעבר עם כמה מסכות חמר אחרות.
שורה תחתונה- מנקה את העור ונותנת לו תחושה נעימה למגע, אך המחיר לא נוח לכל כיס (50 מ"ל, במחיר של 210 שקלים).

אחרי הקפיצה לצרפת, הגיע הזמן לחזור לארץ. מסיכת זוהר Extreme Rediance Lifting Mask של חברת AHAVA הצטרפה לאחרונה לסדרת Time to Revitalize של החברה.
*המוצר התקבל לסקירה.
לפי החברה: "מסכה פעילה המבוססת על מינרלים מים המלח המעניקה לעור מראה אחיד וחלק יותר, המשיבה לעור רעננות וזוהר לצד רכות וגוון אחיד"..
המסכה מבוססת על מרכיבים פעילים מים המלח, תמצית תמרים, שמן ארגן ומרכיבים טבעיים מהרי ההימלאיה (היי, אהבה לא מבוססת על מינרלים ומחצבים מים המלח?).
כפי שציינתי בעבר, חברת אהבה הישראלית נתפסת ברחבי העולם כמותג ייחודי, שאמור להביא לכל אישה את נפלאות ים המלח שלנו עד הבית. אף על פי שם כן, דווקא בארץ אנחנו פחות מכירות את המותג, ומפספסות מוצרים טובים תוצרת כחול לבן.
מסכת פנים במרקם ג'ל המגיעה בגוון כתמתם, אך על הפנים היא שקופה לחלוטין. התחושה מזכירה קרם פנים עשיר המלווה בניחוח עשיר של שמן ארגן ופירות.
את המסכה אני מורחת עשר דקות לפני הכניסה למקלחת (לאחר שהסרתי איפור) ושוטפת אותה עם מים חמימים. אני נוהגת למרוח אותה על הפנים והצוואר, וכבר בזמן המריחה מתגנבת לה תחושת קרירות נעימה.
סה"כ המסיכה מסייעת בסילוק פסולת ולכלוך מהפנים, אך רק על פני העור, ולא חודרת פנימה (כמו פילינגים למשל). היא מותירה את הפנים נעימות למגע,  ומכינה את הפנים לקרם לחות.

שורה תחתונה- נעימה על העור, מנקה ומשאירה תחושת רעננות כייפית.
מחיר: 151 שקלים, בעבור 75 מ"ל (גם הפעם, יקר למדי).

ונעבור לאלטרנטיבה הזולה שלי-Satara Peeling Cream.
את חברת Satara הכרתי רק לאחרונה. מוצרי החברה נמכרים ברשת LOOKA, אך לא מצאתי אתר או חומר כתוב על החברה ברשת האינטרנט.
בדומה לאהבה, גם "סטרה" היא חברה ישראלית, המבססת את מוצריה על מחצבי ים המלח.
הרשו לי לדייק, זו לא מסכה. האמת שמדובר בקרם עם גרגרים (aka Peeling) שמשמש אותי לפחות 3 פעמים בשבוע.
על הקופסא מצויין כי הקרם מכיל אבקת פנינים ומינרלים מים המלח, עשיר בויטמין E ואלוורה ואיננו מכילה פראבנים (על הנייר זה נקרא מעולה).
אם אשים לרגע את חוסר הידע שקיים על החברה בצד, ואתמקד במוצר  עצמו, אני יכולה לומר שהופתעתי ממנו לטובה.
במחיר של 80 שקלים גיליתי פילינג לשימוש יומיומי, המנקה את פני העור בזריזות ובקלילות ומותיר את הפנים רעננות ונעימות למגע. הפילינג שלעצמו גס במידה הנכונה עבורי (לא עדין מדי, ומנגד לא אגרסיבי וגס).
צבע הקרם לבן, וכאשר מורחים אותו על הפנים מתקבל גוון חלבי עם מרקם מחוספס מעט בניחוח שמזכיר את שמן התינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון.
אני חושבת שהסיבה שאהבתי אותו כ"כ היא קלות השימוש והזריזות- אני מורחת שכבה עבה על הפנים, ומקרצפת במשך כדקה (כמו שכבר הבנתן קודם, לפני המקלחת, לאחר שהסרתי איפור) ושוטפת במים חמימים.
על אף שאני משתמשת בו לא מעט (בכל זאת, 3 פעמים בשבוע לפילינג זו תדירות גבוהה) הוא לא גורם לי ליובש, עיקצוצים או שאר צרות אחרות שיכולות לצוץ בעור.
מחיר: בעבור כמות של 100 מ"ל תשלמו 80 שקלים (איפה? למשל בחנות "לוקה" השוכנת ברח' "רבי עקיבא" מס' 34, בני ברק. שימו לב שבקניית מוצר של סטארה, תקבלו 50% הנחה על המוצר השני...).

לכבוד השנה החדשה, החלטתי לערוך הגרלת בזק לקוראות שלי, שעוקבות, מגיבות, שואלות ותומכות. בזכותכן יש לי את הפינה הזו ברשת, בה אני יכולה לומר את הדברים כפי שאני רואה אותם, לשתף בתחושותיי ותמונותיי, ובעיקר לקרוא את מה שאתן כותבות לי בתגובות או במיילים.

הפעם תוכלו להתנסות במניקור קטיפה מבית סיאטה (Velvet Manicure) ולקבל ערכת מניקור קטיפה מתנה.

הזוכה בהגרלה תקבל הישר לתיבת הדואר שלה שובר לאחד ממכוני המניקור הבאים:
*ביוטיס במספרת AM עמיר מזרחי (כיכר המדינה, ה' באייר 26).
*מטופחות במגדלי ת"א, נחלת יצחק 16.
*רייצ'ל קליניק ספא, כל ישראל חברים 4- נווה צדק, ת"א.
*שושקה, אחד העם 79, ת"א.
*FOXY, יהודה הלוי 85 ת"א.
*מספרת נדב ורועיקו, ירמיהו 16, ת"א.
*מימי לוזון, דנמרק 68, פתח תקווה.
אם אחד מהמיקומים הנ"ל קורץ לך, ובא לך לנסות את מניקור הקטיפה, זה המקום לספר לי על כך (אם אתן לא תושבות האזור, אל דאגה, יהיו עוד המון הגרלות מפנקות בהמשך).
*ההגרלה תהיה הגרלת בזק, כלומר, פתוחה לארבעה ימים בלבד (החל מה-3.1.13 בערב, ועד הלילה שבין ראשון לשני, 7-8.1.13).
*במידה ולא נוצר קשר עם הזוכה במשך 24 שעות לאחר פרסום תוצאות ההגרלה, הפרס מועבר לזוכה אחרת.
*השובר בתוקף עד ה-15.1.13, כלומר שבוע לאחר שליחתו בדואר לזוכה.
* ההגרלה מיועדת לתושבי ישראל בלבד.
a Rafflecopter giveaway

בצלחה, ושנה אזרחית מעולה!

33 תגובות:

  1. פיצ'ה פוסט מצוין! אני בהחלט אבדוק את המלצותייך. ואחלה הגרלה! בהצלחה לכולן :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      מחכה לשמוע את רשמייך על המוצרים (במקרה שלך ממש לשמוע... בוידאובלוג!)

      מחק
  2. את מוצרי פיוט אני מחבבת במיוחד. אבל את המחיר ממש לא. רוכשת רק במבצעים.
    יופי של סקירה, לא הכרתי את המוצרים האחרים, נראים מעניינים ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תעדכני אותי על מבצעים! אשמח לנסות עוד מוצרים של החברה!
      שמחה שאהבת!

      מחק
  3. אני אוהבת פוסטים על ניקיון ומכורה לפילינגים למיניהם :)
    עוד לא ניסיתי אף מוצר שסקרת בפוסט הזה. ה Payot הכי נשמע לי.
    מניקור קטיפה נשמע מפנק בהחלט !

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה לשמוע על פילינגים שאת ממליצה עליהם... תמיד אוהבת לחדש בתחום הזה.

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. קיוויתי שאת מגרילה את אחת המסכות :)
    האמת שממש בא לי על מסכת לחות טובה. יש לך המלצות?

    נרשמתי ושיתפתי.

    מניקור החלומות שלי הוא כל מניקור שבו עושים לי מסאג' לידיים ובסוף המניקור יש לי אצבעות נקיות מעור סדוק ומקולף (בעיה שאני סובלת ממנה) ולק מבריק מבריק שמחזיק מספר ימים. יום אחד אני אנסה את לק הג'ל, שאמור להיות עמיד מאד- זה חלום!

    בהצלחה!
    עדי

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי בפעם הבאה?:)
      אמממ אני לא עושה מסיכות לחות, אבל בתקופה האחרונה אני משתמשת המון בקרם Cicaplast Baume B5- La Roche Posay הוא מאוד עשיר ומסייע לי המון:
      http://peacha-allmyhobbies.blogspot.co.il/2012/12/winter-is-here-part-1.html
      המניקור שלך נשמע מפנק מאוד!

      מחק
  6. היה לך בכלל ספק שנחזור אליך גם ב- 2013 ??? :)

    חייבת לומר שחידשת לי בפוסט הזה עם 3 מוצרים שלא הכרתי, ולמרות ששלושתן נראות מעניינות, הכי מסקרנת אותי היא זאת של Payot - אני מכורה למסכות חימר שמטהרות את העור.
    ודרך אגב, אאל"ט ואם שום דבר לא השתנה, אז יש חנות של Satara במדרחוב של זכרון יעקב, ממש ליד החנות של לבידו (שגם הם מצוינים).

    ואני אמנם לא משתתפת בהגרלה המקסימה שלך, אך מאחלת כמובן בהצלחה לכל המשתתפות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי נמאס לכן?:)
      אשמח לשמוע ממך על עוד מסכות חמר... אהבתי את התוצאה לאחר השימוש.
      לא הכרתי שיש להם חנות בזכרון! טוב מאוד לדעת (לבידו ברור שמכירה)

      מחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. שיתפתי בפייס:L)
    מניקור החלמומות שלי.. מממ
    בא לי ממש לעשות את הקוויאר ומאמינה שזה יום אחד כבר יקרה

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה הדס! מאמינה שיהיה לך קוויאר על האצבעות:)

      מחק
  9. מניקור החלומות שלי? המממ... כל מניקור שהוא בשלב זה, כי לצערי עד כה מעולם לא עשיתי מניקור אצל גורם חיצוני, אלא הסתפקתי במניקור הביתי שאני עושה לעצמי ...:(

    ואם בכ"ז, אז מניקור שיהיה נעים ומפנק בזמן המגע, מקצועי ואיכותי, יפה למראה, ויחזיק מעמד לאורך זמן.
    Edna

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד עושה לעצמי מניקור:) לא אוהבת שנוגעים לי בציפורניים (שריטה שכזו)

      מחק
  10. קטיפה 3> 3> 3> אם כי אני מעדיפה בשמלה ( גם עם קצת קשה לי עדיין למרות האהבה העצומה ) !!
    פוסט מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמלה? וואו מחזיר אותי אחורה, הייתה לי שמלת קטיפה שחרשתי עליה.
      תודה רבה:)

      מחק
  11. המסכות נשמעות ממש מעניינות. אף פעם לא ניסיתי מסמכות לחות, רק מסכות מייבשות כאלו לניקוי נקבוביות. מתישהו אני צריכה לנסות גם את זה!
    מניקור החלומות.. אני מניחה שמניקור קטיפה, נראה לי ממש יפה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא רואה את עצמי שורדת את העונה הזו בלי מסכות...
      העור שלי ממש סובל מהיובש הזה=\

      מחק
  12. שבוע טוב :) אחלה הגרלה. אני מנויה מזמן ושיתפתי בשימחה גדולה .:)
    מניקור החלומות שלי היה ביום החתונה שלי.ששמו לי מין מלח כזה כמו פילינג שעשה לי עור נעים וציפורניי הבריקו ואז שמו לי לק מהמם מנצנץ של o.p.i .מקווה לזכות :

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על השיתוף!
      נשמע מפנק לחלוטין (ומתאים ליום מרגש כ"כ)

      מחק
  13. שבוע טוב! איזו הגרלה חמודה :) באמת בא לי להתפנק במניקור..
    הכי אני אוהבת מניקור מפנק עם מלחים וקרמים ומריחת לק מדויקת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחה שאהבת את ההגרלה.
      את עושה לבד מניקור כזה, או מעדיפה שיעשו לך?

      מחק
  14. איזו הגרלה מעולה! נראה מניקור מגניב ביותר! נרשמתי, שיתפתי ומקווה לזכות :)

    השבמחק
  15. עוד פוסט מקסים..:) אני תמיד קוראת את הבלוג שלך דרך האייפון, עכשיו סופסוף אני מול מחשב אז אני יכולה גם להרשם להגרלה..יאיי..:) ממש מקווה לזכות ולנסות מניקור קטיפה..:)

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את זה... רוב הזמן גם אני קוראת פוסטים דרך האייפון (למה לעזאזל אי אפשר להגיב כך? שמישהו ירים את הכפפה!)

      מחק
  16. סחטיין שאת מקפידה על מסיכה פעם בשבוע.
    אני חושבת שאני צריכה לעשות רשימה של דברים שאני צריכה לעשות ואת התדירות.. :D
    בין לבין אני מצליחה לשכוח את כל המוצרים המפנקים האלה..

    המוצר של פיוט בהחלט לא נוח לכל כיס. בנתיים מהניסיון (הקט) שלי עם מסיכות אני לא מתרשמת שהן עושות משהו מספיק מיוחד שמצריך מחיר גבוה.
    אבל אולי אני "מפונקת" או שאולי אפשר להגיד קמצנית :D

    ניסיתי מסיכה אחרת של חברת אהבה וגם ממנה לא נפלתי. היא עלתה לי הרבה פחות כי נתקלתי במבצע שוה אבל בסה"כ מסיכה (בוץ) די רגילה.
    בהשוואה למנטה של קווין הלן אני חושבת שקווין הלן קצת יותר טובה. לתחושתי..

    הפילינג של סטרה נשמע טוב! הוא דווקא מזכיר לי פילינג שנחת אצלי בגרסה מוקטנת של קליניק גם הוא לבן עם גרגירים ומאוד נעים לי על העור, הרבה יותר מאשר פילינגים אחרים (הכוונה רך ועדין יותר)
    אני חושבת שקוראים לו 7 days או משהו כזה. אותו בהחלט לא ארכוש במחיר המלא.. אבל מוצר שדומה לו ועולה פחות.. יתכן ;)

    את ההגרלה פספסתי.. ידוע.. ואולי אפילו צפוי :D
    הספקתי לראות איזשהו פרסום עליה בפייסבוק אבל היא נפלה בדיוק על ימות המחלה שלי שבחרתי בכלל לא להדליק את המחשב (ואם כן לדקותיים..)
    מילא, מקווה שהזוכה מאושרת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות פעם בשבוע... אני מורחת וחוזרת לעיסוקיי לפני המקלחת (העור שלי ממש יבש עכשיו, כך שהוא מזכיר לי להשקיע בו).
      כמו כל מוצר, כל אחת מגיבה אחרת (וכן יש פה גם צד פסיכולוגי, כי בראש שלי אני אוטומטית מרגישה שמסכות מנקות טוב יותר).
      זו הייתה הגרלה "קוויקית" בגלל תוקף השובר, אבל אולי בפעם הבאה? (מקסימום שימי לק אפור-כחול ותעבירי את האצבעות על אריק... מניקור פרוותי!)

      מחק
    2. בעעע זה יהיה מניקור דוקר!

      מחק
  17. אני מאד אוהבת את המסיכה של פיוט, אני מרגישה שהיא מטהרת מספיק אבל גם עדינה כדי לא לייבש את העור שלי עוד יותר כרגע.
    יש לי מסיכה אחרת של אהבה, אבל בעיקרון גם אותה אני אוהבת. אני חושבת שלאהבה יש מוצרים טובים שאפשר לסמוך עליהם.
    אני מקווה שהזוכה בשובר נהנתה מהמניקור! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק. היא כ"כ נעימה ויוצרת תחושה כ"כ טובה במגע עם העור (גם בשימוש וגם לאחר מכן).
      אני סקרנית לשמוע על המסכה שברשותך:)
      לפי הדיווחים הבחורה נהנתה מאוד, מחכה לראות את הצבע האפור בפעולה!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...