Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 15 בפברואר 2013

Ciate- Velvet Menicure

הרבה זמן חיכיתי לכתוב את הפוסט הזה... הרבה מאוד זמן...
כאשר סיאטה נחתו בארץ ואני ראיתי לראשונה את קולקציית הקטיפה, לבבות קטנים התעופפו לכל עבר. מכל הקולקציות שהוצגו לנו באותו אירוע, אני ננעלתי על הקטיפה.
עברה יותר מחצי שנה, וקטיפת המחמד נחתה אצלי בבית (ועוד בגוון הסגול!).

אז מהו בעצם מניקור קטיפה? הנחת חלקיקי בד קטנים על בסיס לק רטוב. כאשר צפיפות החלקיקים גבוהה, התוצאה מזכירה גימור קטיפתי ופרוותי. אפשר למצוא את הערכה בשלושה גוונים: Berry Poncho (סגול- בורדו), Blue Suede (כחול עמוק) ו- Mink Cashmere (אפור בהיר). הפייבוריט שלי היה מלכתחילה הסגול, אבל גם שני הגוונים האחרים לא נופלים ממנו כלל ומהפנטים ביופיים (לאוהבות הטרנד כמובן).
בערכת הקטיפה תוכלו למצוא לק בסיס, צנצנת ובה חלקיקי הבד ומברשת קטנה לניקוי. בצד האחורי של הקופסא, תמצאו הסבר קצר לדרך יצירת המניקור (גם בקופסא עצמה מצורף עלון עם הסבר).
שנתחיל?

ישנן כמה שיטות ליצירת המניקור, אני התחלתי עם שכבת בסיס על 2 הידיים.
כדי שה"קטיפה" תתפס טוב על הלק, כדאי להניח אותה כל עוד הלק רטוב.

לאחר שכבת הבסיס על כל האצבעות, עברתי לשיטת אצבע- אצבע. על כל אצבע בנפרד מרחתי שכבה נוספת של לק, ועליה פיזרתי כמות נאה של קטיפה (מתוך "מלחיית הקטיפה" שמעלה).
בכדי שהחומר לא יתפזר לכל עבר, הנחתי את האצבע על מכסה הפלסטיק השקוף שמכסה את הערכה. לאחר בזיקת הקטיפה על הציפורניים, השתמשתי במברשת הקטנה שצורפה לערכה בכדי לנקות את הציפורן, ובכדי ליצור גימור אחיד יותר של הקטיפה (מעיפה את השאריות שלא נתפסו טוב).
וכל שנשאר לעשות הוא לחזור על הפעולה בכל שאר האצבעות...
*ממליצה בחום לא לעשות את הפעולה מול חלון פתוח או במרפסת... בכדי לצלם בתאורה נורמלית, אני צילמתי במרפסת, ובמשב רוח אחד גם אכלתי קטיפה וגם כל הסביבה שלי התלכלכה...
*כאשר בוזקים את הקטיפה על האצבע מעל המכסה השקוף, אפשר להחזיר את החומר שנאסף במכסה לתוך המיכל .אם יש לכן משפך קטן- השתמשו בו. במידה ולא, גלגלו חתיכת נייר קטנה לקונוס, והשתמשו בה כמשפך.
*עליי הקטיפה עצמה נשארה בערך יום (כולל שטיפת כלים ומקלחות) ולאט לאט נעלמה לה. הלק עצמו נשאר עליי בערך כארבעה ימים- ללא טופ.
מחיר הערכה עומד על 100 שקלים ואפשר למצוא אותה ברשת מדינה מילנו או בשלל מכוני מניקור (אם אתן רוצות לברר את עמדת המכירה הקרובה אליכן, צלצלו למס' 1-700-70-90-33). המחיר כלשעצמו לא זול, אבל אם אתן מחפשות מניקור מיוחד וקליל לביצוע, זו אלטרנטיבה לא רעה כלל...

בנתיים אני יושבת ומלטפת ביד אחת את הכלבה שלי, וביד שניה את הציפורניים, והתחושה זהה.
בנוסף, לרוב בתקופת מבחנים, אני כל הזמן "מקלפת" את הלק תוך כדי למידה... עם הלק הזה, במקום לקלף, אני פשוט מלטפת ומלטפת...

אני מתנצלת על נוכחות פחותה ברשת (וירידה בכמות הפוסטים). הלימודים לוקחים ממני הרבה אנרגיות וזמן, וכאשר אני כבר סוגרת את אתרי הלמידה, אני לא מסוגלת לשבת יותר מול המחשב.... מקווה שבסיום תקופת המבחנים אחזור לכתוב ולעקוב!
מאחלת לכולכן סופ"ש מדהים!

10 תגובות:

  1. גימיק חמוד אבל אין מה להגיד, הלקים של סיאטה מעולים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לחלוטין... כל לק מוצלח יותר מקודמו.

      מחק
  2. אהבתי מאוד את המניקור הזה!!!
    נראה לי שאני אנסה אותו פעם, אני אוהבת גימיקים כאלה ;)
    הסגול הזה מהמם, מאוד אהבתי!! והמדריך מצויין באמת מאוד עוזר כי זה לא לק סטנדרטי אז מדריך זה תמיד טוב ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חייבת לנסות כל טרנד ציפורניים שקיים.. פשוט מחלה.
      ההוראות שבאריזה מפורטות למדי, אבל אני תמיד שמחה לתרום את חלקי הקט.

      מחק
  3. LOL כל פעם שאת מזכירה את זה שאכלת קטיפה מהרוח זה משעשע אותי מחדש D-:
    אחרי התגובות הסוערות אצלי הגעתי למסקנה שאני בכ"ז אוהבת את הגימור הזה. יש בו משהו מיוחד ויוצא דופן ולדעתי הוא יותר פרקטי מהקוויאר שהיה עליי הרבה פחות עמיד. כשאת מרפדת את הציפורניים עם המון קטיפה זה מחזיק מעמד אפילו יומיים-שלושה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הכל נפלא בעולם הבלוגים.. במיוחד שלא חושבים לפני שעושים:)
      גם אני אוהבת אותו למרות הכל, יש בו משהו מיוחד שאין לאף לק או לאף גימור אחר.
      אני אנסה שוב עם המון קטיפה, ואשתדל לא לטעום אותה על הדרך=\

      מחק
  4. מקסים! לקים בגימורים מיוחדים אהובים עליי מאוד ובטח שבגוון סגול !
    מסקרנת אותי ההרגשה של לק קטיפה..

    השבמחק
    תשובות
    1. כן- ראיתי שאת מתחברת לגימורים המיוחדים... זה מרגיש כמו פרווה סמיכה כזו...

      מחק
  5. חיכיתי וחיכיתי גם אני ללק הזה ובסוף שכחתי והזנחתי. עוד אגיע יום אחד לרכוש את הסגול הקטיפתי הזה. למרותשנראה לי שאלכלך בו את כל הבית חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פה כדי להזכיר... וכן זה מלכלך:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...