Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 2 בפברואר 2013

מה חדש, OFRA?

לאחר תקופה ארוכה של פוסטים שעסקו בעיקר בטיפוח, הגיע הזמן להניח את הטיפוח בצד ולחזור לעיקר- צבע!
לאחרונה אינני מתאפרת הרבה (לומדת למבחנים... אין באמת טעם להשקיע שלא בדיוק יוצאים מהבית), אך מדי פעם, כאשר אני "עסוקה בהכל רק לא ללמוד", אני מתחילה ליצור שלל ערבובים הזויים (אלטר אגו מהבלוג "מי הזיז את הפצירה שלי" הציגה את הבריחה מלמידה לאיפור, ואני מסכימה עם כל מילה שלה).
בשבוע האחרון שלפני התקופה ה"מהנה" הזו קיבלתי הצצה לכמה מוצרים חדשים מבית OFRA.

על אף השם הישראלי כביכול, OFRA היא חברת איפור מקצועית אמריקאית שקיימת כבר שלושים שנה. היא מבססת את מוצריה על רכיבים טבעיים בלבד, ולא מבצעת ניסויים בבע"ח.
לאור הניסיון המוצלח שלי עם הפריימר לעיניים ופלטת המעושנים של החברה, הגעתי אל המוצרים עם ציפיות גבוהות למדי.


 אל תתנו לחזות של Long Lasting Liquid Lipstick להטעות אתכן, לא מדובר על גלוס, אלא על שפתון פיגמנטי ועמיד המגיע בפורמולה נוזלית.
סדרת השפתונים העמידים מכילה חמישה גוונים בנתיים (אמורים לצאת עוד בעתיד). הגוון הכתום-קורל שבחבורה הוא Sunset Beach, והוא סוג של הימור בטוח לקיץ.
כבר אמרתי את זה, אבל אל תתנו למראה הגלוס להטעות אתכן, מדובר על שפתון לכל דבר. שמחתי לגלות שעפרה בחרו באפליקטור ספוג למוצר, ולא באפליקטור מברשת (ניסיון עבר מזעזע עם מברשת הגלוס מנפח השפתיים שלהם). הפורמולה של השפתון עשירה מאוד ומתקבעת בזריזות, והבחירה בספוג במקום במברשת רגילה נעשתה בחכמה (לפעמים, כאשר חומר מתייבש מהר, מופיעים פסים שהשאירה המברשת).
הפורמולה שלהם טובה מאוד, הם אטומים כבר בשכבה הראשונה וממש אין צורך להעמיס מהחומר. גם מבחינת עמידות השפתון הרשים- כאשר נשאר על השפתיים גם לאחר ארוחת צהריים.
ברגעים הראשונים שלאחר ההנחה נראה כי גימור השפתון גלוסי, אבל מהר מאוד הוא מתייבש ומתקבע, ומקבל גימור מאט.

ניסיתי לצלם אותו גם על השפתיים, אבל שום תמונה לא הציגה את הגוון המדוייק שלו לצערי.
לדעתי המוצר לא יתאים לבנות הסובלות מיובש בשפתיים או מסדקים מכיוון שהוא מדגיש אותם מעט. אפשר לעדן זאת ע"י הנחת באלם מתחת או גלוס מעל, אבל זה נתון לשיקולכן.
גוון נוסף שאני חומדת הוא Palm Beach, ואני מאמינה שהוא יירכש הרבה לפני הקיץ.
יחסית למחירי השפתונים של החברות המקצועיות המחיר איננו גבוה ועומד על 104 שקלים.

שמונה שפתונים נוספים יצאו לעפרה לכבוד 2013, ואחד מהם הוא מס' 204 המתהדר בצבעי ורוד-פוקסיה בשילוב עם מעט סגול ותת גוון של כחול.

השפתון מגיע באריזה שחורה עם הכיתוב OFRA עליה, ובתחתית אפשר למצוא ספוג בצבע השפתון (מה שמקל על בחירת הצבע הרצוי כאשר יש כמה שפתונים מאותה הסדרה במגרה).
מס' 204 היה הגוון שמשך אותי יותר מכולם מכיוון שתקופה ארוכה חיפשתי צבע כזה, בשאיפה שיהיה אטום. את הגוון מצאתי, אבל הוא לא ממש אטום. כפי שתוכלו לראות בסווטצ'ים- הוא קצת שקוף על השפתיים ובעל גימור בוהק למדי.
צילום בשמש.
צילום בצל.
בכדי להגיע לתוצאה שלפניכן מרחתי 2 שכבות (ללא עיפרון כבסיס). הוא לחותי למדי וקל למריחה, ואיננו מייבש את שפתיי (אבל אתן יודעות, השפתיים שלי לא מתייבשות בקלות ממוצרים קוסמטיים, רק ממזג אוויר). 
מבחינת עמידות- העמידות הממוצעת שלו היא בערך 3-4 שעות (ללא אוכל או שתיה). לאחר ארוחה הוא דועך, אבל משאיר נגיעה קלה של צבע על השפתיים (אישית הרגשתי צורך לרענן אותו אחרי הארוחה).

מחיר השפתון: 98 שקלים (שוב, המחיר כשלעצמו אינו זול, אבל אם משווים אותו למחירי השפתונים של חברות האיפור המקצועיות, הוא ממוצע למדי).

אחד המוצרים שסיקרן אותי היה מייקאפ Absolute Cover. מייקאפ Oil-Free שמתיימר להיות עמיד וקל למריחה (נשמע טוב, לא?).
לצערי הגוון שהגיע אליי הוא 05, והוא כהה לי מאוד. ניסיתי ליצור איתו הצללות רטובות, ונוכחתי לראות שקל מאוד למרוח אותו והוא נותן כיסוי טוב למדי. על אף זאת, הגוון כהה מדי עבורי גם עבור הצללות בעונה זו, והסתובבתי איתו רק בתחומי הבית.
ליאן מדווחת שהנסיינית שלה (עם גוון העור המתאים) הייתה מרוצה מהמוצר... אחזור אליכן עם דיווח עליו בקיץ אחרי שאשזף קצת את פני.

מוצר ששמחתי להכיר הוא ה-Makeup Fixer של החברה.
החברה מייעצת לנו להשתמש בו גם כמקבע איפור (כלומר להתיז מיד לאחר שסיימנו להתאפר) וגם כמרענן במשך היום.
תקופת החורף היא לא בדיוק הזמן לבדיקת עמידות (הרי הכל עמיד יותר) אבל הוא בהחלט מרענן. אני אוהבת לרסס מעט לאוויר ולעבור דרך "ענן הריח" ולהוסיף שפריץ קטן גם לשיער. הוא מגיע עם ניחוח פרחים שהצליח להתחבב עליי, ואיננו מכיל אלכוהול (עבור הרגישות שבינינו).
הוא עוד יצטרך להוכיח את עצמו בימי הקיץ, בהם האיפור נמס לכל עבר... עד אז פשוט אסניף אותו.
מחיר : 99 שקלים, בעבור 200 מ"ל.

בנוסף, החלו לשווק בעפרה ליין אקססוריז של המותג Mikaella A. בנתיים אפשר למצוא על המדף פינצטות, מעגלי ריסים, מספריים, מחדדיםת ריסים מלאכותיים, מברשות קבוקית ושלל ספוגיות. בהמשך אמורים להגיע עוד מוצרים (הגעתן לקנות איפור, ובדיוק נזכרתן שאתן צריכות מעגל ריסים?).
אני התנסתי בספוגית הנחת המייקאפ של החברה.
אני מודה, ספוגיות להנחת מייקאפ הן לא My cup off tea... אני בחורה של מברשות בגלל שההנחה איתן מהירה יותר ונוחה לי (קשה לשנות הרגלים). השתמשתי בה כמה פעמים להנחת מייקאפ (מרטיבים את הספוגית עד שהיא כמעט מכפילה את נפחה, סוחטים טוב טוב ומורחים איתה את המייקאפ) והצלחתי להגיע לגימור טבעי ואחיד. היתרון הגדול של שימוש בספוגית הנחה הוא שאפשר להטמיע איתה את המייקאפ בצורה מעולה. החיסרון הוא שהיא סופחת אליה את החומר, ולכן נחשבת "בזבזנית" יותר.
בנתיים אני מניחה איתה סמקי קרם ועושה הצללות והארות רטובות. אני ממליצה לא לשלול את "ספוגית הבלנדיג" על הסף, הרי יש לא מעט בנות שמשתמשות רק בה.
בשונה ממברשות שדורשות מאיתנו יחס אישי (aka חפיפה) את הספוגית מכניסים למכונה הכביסה ופשוט מכבסים... (מניסיון אישי- אל תשימו אותה עם בגדים שמורידים צבע... שלי נהייתה קצתה יותר כחולה לאחר הכביסה).

מוצר נוסף שמסקרן אותי הוא המייקאפ המינרלי של עפרה, שאמור לטפל באקנה על הדרך (כנראה שאקנה אותו לקראת הקיץ. הלחות לא ממש מקלה על העור שלי, ומדד הופעת הפצעים עולה באופן ליניארי עם עליית הטמפרטורה).
במהלך אירוע השקת המוצרים, אופרה הדוגמנית עם המייקאפ הנ"ל, והתוצאות נראו מרשימות למדי...אם גם אני אראה כך בתקופת הקיץ אני אהיה ממש מרוצה.

שורה תחתונה: אפשר לראות שהושקעה מחשבה במוצרים שהוצגו כאן, אבל עדיין ההרגשה היא שהקהל העיקרי הוא מאפרות מקצועיות. הפייבוריט שלי הוא השפתון העמיד שהפתיע אותי בזכות הגוון המושלם והעמידות המרשימה.

אשחרר אתכן לעיסוקכן עם טעם מתוק- בצורת פאי פקאן (הקינוח המועדף על משפחתי). הוא שילוב בין בצק פריך שגרתי יחד עם המילוי של קרין גורן.
למתכון

ושיהיה לכולכן שבוע מעולה!

*מוצרי עפרה התקבלו לסקירה.

19 תגובות:

  1. הגלוס והשפתון מקסימים, אלה גוונים שהם פחות לבישים מבחינתי, אבל הם ללא ספק מרשימים. המייקאפ מבאס, חבל שלא התאימו לכן את הגוון המתאים כדי שאפשר היה להתרשם ממנו בצורה אמיתית. גם אני חשבתי שאני טיפוס של מברשות עד שהכרתי את הספוגית שלי שעושה עבודה נפלאה (היא לא תחליף למברשת, אבל מבטיחה גימור טבעי ויפה)

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי ויוציאו גם גוונים קצת יותר לבישים ויומיומיים.
      הגימור עם הספוגית יפה, אבל זמן העבודה איתה גבוה יותר (אולי כי אני לא רגילה) וכרגע אין לי ממש זמן לזה כל פעם=\

      מחק
  2. השפתון הנוזלי ממש מסקרן .. אם כי ניראה לי שאלו של ניקס ימצאו את דרכם אליי בגלל המחיר הזול יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניינים גם אלו של ניקס... קראת כבר ביקורות עליהם?

      מחק
  3. מי אם לא את יכולה לבצע ולכתוב סקירה כזו מרשימה, מי???
    אחרי שקראתי את הפוסט התרשמתי אפילו יותר מהמוצרים שכבר נחים אצלי על המדף :-)
    המוצרים אכן נהדרים. אהבתי במיוחד את הליפסטיקים (אצלי שניהם ורודים) וגם המייק אפ מעולה. כמו שכבר אמרתי לך, הגוון שקבלנו מתאים לי בול :-)
    בהצלחה בבחינות מתוקה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לשלך לא היה חסר! במיוחד התמונות:)
      יש לי הרגשה שבסוף גם שלי יגיע אלייך... אם בקיץ הוא יהיה כהה מדי להצללות, אדע מה לעשות בו!

      מחק
  4. שני השפתונים נראים מעניינים במיוחד. אולי אדגום אותם בפעם הבאה שיהיה סייל בסטייל ריבר...
    קניתי את הספוגית של מדינה מילאנו, סתם כי רציתי לראות על מה המהומה עם הדברים האלה, והיא ממש הטמיעה לי את המייקאפ בעור בצורה אחידה, אבל לא אהבתי את זה שהיא לא מתנקה עד הסוף...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש מקווה שעד הסייל יוציאו עוד גוונים... בא לי גוון בורדו כזה.
      הספוגית יוצרת גימור מושלם, אבל גם הקטע עם הניקוי וגם בגלל שלוקח לי יותר זמן איתה, היא פחות מתאימה לי כרגע.

      מחק
  5. יש לעפרה מוצרים טובים רק חבל שהם כל כך מכוונים למאפרות ומפספסים את הפוטנציאל של שאר...

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק... המוצרים הללו יכולים לקרוץ לכל חובבת איפור, אך בקלות היא יכולה לפספס אותם.

      מחק
  6. תשובות
    1. לגמרי... והוא גם נשאר אחרי האוכל:)

      מחק
  7. אחרי התנסות עם הגלוס מאט של ניקס סימנתי את כל הקבוצה הזאת כלא בשבילי לצערי הרב, אני אשאיר אותם לבעלות השפתיים החלקות והבשרניות, ואני אשאר לי עם השפתונים הלחותיים.
    מממ הפאי פקאן נראה מעולה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ אותו לא ניסיתי, אבל כן, ממש לא מומלץ עבור מי שסובלת מיובש=\
      תודה רבה!

      מחק
  8. הכאילו-גלוס-אבל-בעצם-שפתון נראה מגניב לגמרי! אני חומדת את הגוון שנמצא אצלך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוכנה לעשות משמרות עליו, מעוניינת?:P

      מחק
  9. איכשהו עפרה היא לאחברה שממש מושכת אותי למרות פלטת המעושנים וצללית הדימונד גליץ.
    את הפריימר שלהם טרם ניסיתי.
    השפתון העמיד נראהמעולה! אבל פי התאור שלךלא יחמיא לשפתייםהסדוקות שלי...
    השפתון הלחותי נחמד אבל כברמעדיפה את הצאבי או אילו של רבלון.
    הזמנתי חאחרונה ספריימקבע של סקינדינביה מענייןאיך הואיהיה...
    ובעניין המייקאפים החלטתי להשאר נאמנה לקולורסטיי ודי.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש להם מוצרים ממש מוצלחים, אבל הם לא ממש מנסים לפנות לקהל הלא מאפרות וחבל=\
      אני רוצה לשמוע על הספריי מקבע!

      מחק
    2. הספריי הגיעה ביום חמישי, בנתיים ניסיתי אותו יומיים, לתחושתי, בנתיים, לא עושה יותר מידי.. אבל ניתן לו עוד כמה ימים בעוד כל מיני הנחות של האיפור ואז נחליט. אציין שניסיתי אותו מבלי לפדר בכלל

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...