Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 21 באפריל 2013

טיפוח בכל גיל, לכל אחת/אחד.

 עור הפנים שלנו מראה הרבה על מה שבאמת קורה בגוף. שינויים הורמונליים, גיל, לחץ ועוד גורמים כאלו או אחרים מתגלים כנגד רצוננו על כרטיס הביקור הרשמי שלנו (הפרצוף כמובן). רובנו חולמים/חולמות על עור פנים נקי ורך, כמו של המעצבנות הללו בפרסומות. קל לשכוח שעבור עור פנים זוהר, מלא וחלק כמו שתמונות המציצות אלינו מהעיתון, הושקעו מאמצי ריטוש רבים.
אך אנו כדרכנו מנסים לטפל כל פעם בבעיה אחרת... ולכן הפוסט של היום יתעסק בעניין שמציק לנשים רבות (אך לא רק נשים) והוא עניין הקמטים והקמטוטים המופיעים לאורך השנים.

בגלל שאני כרגע לא מחפשת מוצרי אנטי-אייג'ינג, העברתי אותם לכאלו אשר יכולים לחוות דעה אמיתית על מוצרים יעודיים לטיפול בהופעת הקמטים.
את הקרם AHAVA- Time To Smooth Age Control Evem Tone Moisturizer נתתי ל..... אבא!.
אבא? אתן בודאי תוהות... אז כן, אבא. כמו כולנו גם הוא התבגר ועם השנים הופיעו לו כמה קמטים על הפנים (אני טוענת שהוא הרוויח כל קמט ביושר, וכל אחד מהקמטים הגיע מחוויות שהוא עבר עם עצמו ועם המשפחה, אבל זו דעתי בלבד).
לצד הקמטים שהוא פחות אוהב, הפריע לאבי דבר נוסף- היובש שהופיע על פניו בתקופת החורף (הגילוח הכמעט יומיומי לא הוסיף לחות לעור). 
לפי החברה: "לקרם נוסחאת הבהרה המשלבת ויטמינים עם תמציות בוטניות המסייעות בעיכוב יצירת כהויות בעור ומעניקות מראה עור בהיר יותר. נוסאחת ה- Urban Complex הכוללת מינרלים מים המלח ותמציות פרחים, יחד עם מסנן קרינה (SPF20) מעניקים הגנה גבוהה מפני הופעת סימני הגיל".
אם אצוטט את אבי הסקירה תהיה קצרה מאוד :"תסתכלי, העור נראה ממש טוב! הוא לא יבש" וזהו.
אני הבחנתי בכמה שינויים-ראשית, הקרם עשיר מאוד. הפורמולה שלו סמיכה למדי, אך הוא נספג במהירות לתוך העור ונותן לעור מראה טבעי וקורן כבר בעת ההנחה. לאורך זמן עור הפנים נראה מעט מתוח יותר וזוהר יותר (הקמטים לא נעלמים, אך בגלל שהעור נראה טוב יותר פחות מבחינים בהם). כמו כן, היובש נעלם (גם באזורי הגילוח).
אחוזי מקדם ההגנה מעט נמוכים לבהירי העור שבינינו, אך בימי החורף SPF20 הספיק לגמרי (אך בקיץ אני ממליצה להוסיף מקדם הגנה).
 שורה תחתונה- אם אתן מחפשות מוצר לחותי המחייה מעט את העור, כפי הנראה הקרם הנ"ל יתאים לכן (אך הוא אינו זול, ומחירו עומד על 240 שקלים בעבור 50 מ"ל).
ותודה לאבא על הסקירה המפורטת! (טוב מפורטת מפיו היא לא, אבל תודה שתרמת את עור הפנים...).

את Estee Lauder- Advanced Time Zone סקרה עבורי קוראת נאמנה, שהעדיפה לשמור על פרטיותה. הקוראת החביבה חצתה את קו "גיל הארבעים" ואוהבת מאוד להשתמש בקרמים ביום ובלילה.
לפי החברה: " לאחר מחקר שערכה חברת אסתי לאודר ובו לקחו חלק מעל ל-2000 נשים בעלות סוגי עור שונים ברחבי העולם, פיתחה החברה סדרה טיפול אנטי-אייג'ינג, Advanced Time Zone Age Reversing Linw/ Wrinkle. סדרת תכשירי לחות רבי עוצמה, המטפלים בסימני ההזדקנות בעור באמצעות קומפלס מהפכני".
בסדרה 2 קרמי יום (לעור יבש ולעור רגיל/מעורב), ג'ל לחות נטול שומן, קרם לילה וקרם עיניים.
הקרם שנסקר כאן הוא קרם היום מהסדרה, המיועד לטיפוך בעור יבש. הקרם מגיע עם מקדם הגנה SPF15 (ממליצה בקיץ להוסיף מקדם הגנה בנוסף).
ונעבור לסקירה, כפי שהתקבלה מפי הקוראת:
"הקרם די עשיר בלחות, ונראה שהוא מתאים לסביבות הגיל שלי, אני מורחת אותו במיוחד (ובדגש) על אזור השפתיים על מנת לכווץ קמטוטים, הספיגה שלו די נטמעת. יש תחושה של חיות נפלאה, והריח הוא ריח המאפיין את רוב מוצרי אסתי לאודר...
הוא מצויין כבסיס למייקאפ, במקרה שלי משתמשת בגרלן לינג'רי. אני מניחה כמה "נקודות" מהקרם על הפנים, ומוסיפה עוד במידת הצורך (אני אוהבת להרגיש את הקרם, מן עושר של לחות).
מאוד מרוצה, אמנם הריח מתנדף מהר, אבל הוא עושה את העבודה והעור נראה טוב יותר. הקמטים כאמור אינם נעלמים, אך הוא יוצר מראה אחיד יותר כך שפחות מבחינים בהם. סה"כ הוא קרם מצוין, כמו כל הקרמים של אסתי, אף פעם לא התאכזבתי מהם..."
ועכשיו לחלק הכואב- המחיר. מחירו המלא של הקרם לפני הנחות ברשתות הפארמים עומד על 475 שקלים בעבור 50 מ"ל.... המחיר לא מתאים לכל כיס, וכדאי לקחת את זה בחשבון.
ותודה לך על הסקירה (אני יודעת שאת קוראת כאן:)).

שורה תחתונה לגבי מוצרי אנטי-אייג'ינג: אין פתרונות פלא. קמטים נוצרים עם השנים, יש כאלו שאצלן מופיעים יותר קמטים ואחרות שנהנות ממראה פנים חלק לתקופה ארוכה יותר. אפשר לנסות לעדן אותם ולעכב את הופעתם, אבל תזכרו שכל קמט הוא שלכן והרווחתן אותו ביושר!

מוצר נוסף שאשמח להציג לפניכן, אך איננו נכנס לקטגוריית האנטי-אייג'ינג הוא AHAVA- Time To Treat Facial Renewal Peel. 
המוצר מיועד לכל סוגי העור, ולכן ניסיתי אותו בעצמי.
לפני החברה: "פילינג כימי עדין, המגרה פחות את העור ומעניק תוצאות מידיות וארוכות טווח. הנוסחה מועדדת את תהליך החידוש הטבעי של העור ולאחר השימוש בו מתקבל מראה עור רך וחלק במיוחד בגוון האחיד.
רכיבים: תרכובת מרוכזת ומאוזנת מינרלים מים המלח, מי ים המלח, ויטמין C, חומצות חלב, חומצה גליקולית, חומצת לימון ותמציות צמחים כדוגמת אלוורה".
הדבר הראשון שמבחינים בו בעת פתיחת האריזה הוא ניחוח לימוני עז. בעת ההנחה מרגישים עיקצוץ קל (אני אוהבת את ההרגשה הזו, כמו אצל הקוסמטיקאית). החומר עצמו שקוף, אך הוא מבריק למדי על הפנים. אני נוהגת להשתמש בפילינג פעמיים בשבוע, כאשר אני מורחת שכבה נאה על הפנים והצוואר כעשר דקות לפני המקלחת (זהירות, לא למרוח על השפתיים).
לאחר המקלחת עור הפנים נראה אחיד יותר, נקי יותר ומוכן לכל טיפול שארצה (אני אוהבת להספיג הרבה לחות לאחר הפילינג).
בשימוש קבוע נראה כי העור מאוזן יותר ופחות מבריק.
סה"כ מדובר על פילינג ביתי טוב, המנקה את העור בצורה טובה למדי ומכין אותו לכל טיפול קוסמטי ביתי.
מחיר: 140 ש"ח בעבור 100 מ"ל.
*את מוצרי אהבה ניתן להשיג בחנויות הרשת, בדיוטי פרי או בסופר פארם.

ובכן, שלושת המוצרים שהוצגו כאן אינם נוחים לכל כיס, אך שלושתם טובים למדי. ועכשיו זה המקום שלכן לספר לי אם אתן בקטע של מוצרי אנטי-אייג'ינג, אם יש לכן המלצות נוספות (מבטיחה להמליץ לאבא) ואם אתן רוצות לקרוא על עוד מוצרים כאלו כאן.


*גילוי נאות- המוצרים שהוצגו בפוסט זה התקבלו לסקירה.

8 תגובות:

  1. סחתיין על אבא! :)
    למה בעצם לנתח זמן ריצה כשאפשר לנתח קרם מפנק?...:P

    השבמחק
    תשובות
    1. אמסור לו!
      אפשר לנתח זמן ריצה תוך כדי מריחת קרם מפנק:)

      מחק
  2. אני בדעה קצת חלוקה בכל מה שקשור למוצרי האנטי-אייג'ינג: מצד אחד אני סקפטית וחושבת שברוב המקרים מוכרים לנו סוג של אשליה ואין ניסים ונפלאות, אבל מצד שני תמיד יש לי את התקווה הקטנה שאולי המוצר הבא שאנסה יביא לתוצאות מובהקות. בינתיים אני לא מרגישה שיש לי מה להעלים, אבל כן חשוב לי לטפח את העור עד כמה שאפשר.

    הפילינג של אהבה מסקרן מאוד ונשמע כמו מוצר שגם אני הייתי נהנית להשתמש בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך... מאמינה שאין ניסים ונפלאות מצד אחד, אך מנגד רוצה "להיות עם האצבע על הדופק" ולא להזניח.
      הוא ממש טוב לעור שלי, ואני מבחינה בתוצאה שזה נחמד.

      מחק
  3. אנטי אייג'ינג זה לא ממש משהו שכרגע מעניין אותי, אבל הקרמים האלה נשמעים ממש טוב מהביקורות :)
    הפילינג של אהבה נשמע ממש טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאמינה שעם הגיל נתחבר לזה יותר, בנתיים לא בטוחה כמה מוצרי אנטיאייג'ינג יתאימו לעורי.
      הוא ממש טוב, מעט יקר, אבל טוב.

      מחק
  4. אבא שלך חברמן, אני בעד שיוסיף גם קרם עיניים. אהבתי את המוצרים של אהבה. פחות את המחירים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש חברמן (אמסור לו!).
      יש לו קרם עיניים אחר (ששש זה סוד)...

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...