Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 12 באפריל 2013

OPI-Vant to Bite My Neck?

אם תשאלו אותי איזה גוון לק תמיד ישמח אותי (גם אם יהיו לי מיליון לקים זהים), בלי היסוס אענה-סגול.
אני אוהבת את הצבע הזה בכל תחום (איפור, לבוש, עיצוב וכו') אבל בכל הקשור ללקים- קיימת אצלי אובססיה אמיתית לגוון הזה. אדמירלי עולם הלקים כנראה זיהו את הפוטנציאל הגלום בצבע הנ"ל, ולכן כמעט בכל קולקציית לקים שמכבדת את עצמה תמצאו סגול תורן.
את תפקיד הסגול האולטימטיבי בקולקציית Spring 2013 Euro Centrale Collection מבית OPI, תפס Vant to Bite My Neck? (לסווטצ'ים נוספים של הקולקצייה).

 כרגיל, OPI יעדיפו לתת ללקים שלהם שמות משעשעים למדי, וכך גם הסגול החצילי הזה זכה בשם שגורם לי לחייך בכל פעם שאני אומרת אותו.
 הגוון כהה למדי (לא בדיוק אביבי עבור רוב אוכלוסיית המורחות, אבל אני לרוב לא משייכת גוון לעונה ובדר"כ מורחת  לפי חשק ספציפי).
כבר בשכבה הראשונה הוא אטום למדי, אך הוספתי אחת נוספת לגימור מושלם. בתמונות שלפניכן לא הוספתי טופ מעל, וכפי שאפשר לראות הגימור שלו גלוסי למדי (קל להבחין בהשתקפויות על הלק).
כמו רוב הלקים של OPI הוא החזיק עליי מעמד שלושה ימים בערך עד להופעת הצ'יפ הראשון (כולל שכבת טופ להגנה).
 בפעם השניה שמרחתי אותו התחשק לי להוסיף קצת חותמות, וכך נוצר לו המניקור הבא (שהופיע כבר בפוסט הלקים ההולוגרפיים, כולל פירוט החותמות והלקים שהשתתפו בחגיגה).
האם אתן חושבות שתאמצו גוון כהה לתקופת האביב-קיץ, או שאתן מעדיפות לשמור את הגוונים הכהים לימים הקרים?
את הלקים של OPI אפשר למצוא בנייל סטודיו, ברשתות המניקור המקצועיות ברחבי הארץ או ברשת.
מאחלת שבת שלום!

*גילוי נאות- הלק התקבל לסקירה.

10 תגובות:

  1. לק מדליק, גם אני אוהבת סגולים.
    הקולקציה הזו בכלל צבעונית ושמחה למרות שיש שם גוונים שהקשר בינם לאביב מקרי בהחלט LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. סגול זה הכי:)
      לא ברור לי למה הם הסתננו לקולקצייה

      מחק
  2. אוהבת את הלקים של OPI/
    עלי הוא הרבה יותר כהה, יכול להיות שבתמונות הוא בהיר מעט מאשר במציאות? אהבתי אותו מאוד, החל בגוון וכלה בפורמולה הנהדרת...

    השבמחק
    תשובות
    1. איכשהו בתאורה רגילה הוא כהה ממש, אבל בשמש הוא נראה יותר בהיר.
      הפורמולה נהדרת!

      מחק
  3. גם אני אוהבת לקים סגולים.
    הלק הזה ממש יפה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אפשר שלא?
      יש לו "עומק" מיוחד לדעתי

      מחק
  4. סגול זה לגמרי אובססיה! ומה שהכי מתסכל, פשוט בלתי אפשרי למצוא את הסגול המושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שבכוונה לא מייצרים אותו כדי שנקנה ונקנה עוד לקים סגולים! הכל קונספירציה...

      מחק
  5. גוון מהמם! שותפה לאהבתך לסגול :) וזה גם תמיד נראה לי כאילו מבחר הגוונים של סגול בייחוד בלקים הוא פשוט אינסופי.
    כרגע אני עדיין מרגישה שבא לי על כל הגוונים ויש כמה גווני חורף שלא "נהניתי" מהם מספיק השנה..אבל בדרך כלל כשממש מתחמם ועם השיזוף, הסנדלים והמכנסיים הקצרים אני עוברת לפסטלים והניאונים..נראה מה יהיה השנה.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש אינסופי, ותמיד נחפש אחר סגול יפה יותר (זה חזק מאיתנו).
      אני רוצה תמונות של הכל! (כהים, נאונים, פסטלים)!.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...