Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 3 במאי 2013

זמן הסנדל.

אחרי שסגרנו אותן בתוך גרב ונעל, הגיע הזמן לאוורר את כפות הרגליים ולהציג אותן לעולם!.
הקיץ, תקופת הנעליים הפתוחות, היא העונה בה כף הרגל שלנו הופכת לאקססורי חיוני המושך לא מעט תשומת לב.
נשים רבות פוקדות את מכוני הפדיקור בשלב זה של השנה, כדי שחלילה לא יתפסו עם קילופים בעקב או בלי לק על ציפורני הרגליים.
לא תמיד חייבים לעזוב את המזגן כדי לארגן את כף הרגל לסנדל, אפשר לעשות זאת בבית (במחיר נוח למדי).



כדי לרכך מעט את הרגל, אני אוהבת להתחיל את התהליך בהשריית כפות הרגליים בגיגית עם מים חמימים, אליה אני מוסיפה כף סודה לשתיה וחתיכות לימון טרי (אם יש לכן מלח אמבט, כדאי להוסיף מעט לגיגית). לרוב, לפני הטבילה במים אני מורחת פילינג לכף הרגל ומשפשפת.
הפילינג המועדף עליי שעושה את העבודה בעלות מינימלית, הוא Active Spa של ביוטיקייר (אותו סקרתי בעבר).
לאחר כעשר דקות בערך אני מוציאה את כף הרגל מהמים ומייבשת היטב ע"י מגבת יבשה.
כעת, כאשר העור והציפורניים רכים יחסית, מומלץ לקצר את הציפורניים ולשייף מעט את העור.
אני מעדיפה לקצר את הציפורניים ע"י שימוש בקוצץ (אחד ישר ואחד זוויתי). אם אתן מעדיפות להשתמש במספריים, דאגו שיהיו חזקות מספיק וחדות (אחרת לא יקרה כלום). איכשהו בבית שלי יש המון קוצצים (מכל מיני ערכות מניקור-פדיקור שקיבלנו) אך רובם עלומי שם, כך שאין באפשרותי להמליץ על אחד מוצלח במיוחד.
לא חסרים מקומות בהם אפשר לרכוש קוצצי ציפורניים בעלויות משתנות (ביוטיקייר, סופר פארם, מכוני פדיקור...) ובסופו של דבר, רובם עושים את העבודה כנדרש.
נסו לשמור על צורה עגולה, והימנעו מלהשאיר קצוות חדים. במידה ואתן לא מצליחות עם הקוצץ המרובע, קיים קוצץ זוויתי המעולה למטרה זו.
לאחר הקיצוץ הגיע זמן הגירוד! העור הקשה בדר"כ נמצא על נקודות הדריכה (כלומר עקב וכרית כף הרגל). אני משתמשת באביזרי גירוד של ביוטיקייר, ומשפשפת לעקב את הצורה!
אבן קירמית (3 שקלים) ופצירה לכף הרגל (2 שקלים)- ביוטיקייר.
אני לא אוהבת להתעסק עם העור שסביב הציפורן (גם בידיים לא) ולכן לא גוזרת/דוחפת/מה שזה לא יהיה. בעבר קראתי שעדיף לא לגעת בו (אני לא זוכרת היכן קראתי את זה) ומאז זה נטמע (עליי זה גם עובד)...
אני אוהבת לנגב את הרגל שוב עם המגבת בשלב זה, כדי להסיר את מעט שאריות העור שנשארו על הרגל.

לגבי מריחת לק- אני מודה שאני מעט מוזרה בקטע הזה... לרוב אני מעדיפה את המראה הטבעי על ציפורני הרגליים (מפתיע?) ולכן בוחרת לרוב בלק שקוף. בימים שאני חורגת ממנהגי אני מרוחת בדר"כ את Mrs. Robinson של Color Club. במידה ואתן פחות משעממות ממני, בחרו לכן לק נאוני קייצי ומגניב ומרחו כאילו אין מחר.
בגלל שאצבעות הרגליים שלנו דחוסות יחסית, יש ללק נטייה לעבור מציפורן של אצבע אחת לעור של זו שלידה. כדי להפריד בין אצבעות הרגליים אפשר להשתמש בצמר גפן, או לרכוש בכמה שקלים מפרידי אצבעות.
מפריד אצבעות לרגליים- ביוטיקייר, 1.2 שקלים.
לסיום אני ממליצה למרוח טופ מעל הכל, כדי לייבש את הלק מהר יותר, ולשמור עליו לזמן ארוך יותר.

לאחר שכף הרגל עברה שטיפה רצינית ושפשוף מסיבי היא מוכנה לקליטת הלחות, ולכן בשלב זה אני מניחה קרם רגליים ומספיגה אותו לעור ע"י תנועות עיסוי (זה ממש כיף!). קחו בחשבון שלרוב לקרמי הרגליים לוקח זמן להיספג, כך שאם אתן ממהרות, ותרו על השלב הזה ומרחו את הקרם בערב, לפני השינה (עדיף אחרי מקלחת, כאשר העור רך).
את Style Aromatherapy - קרם לכף הרגל אובלפיכה אפשר למצוא ברשתות הפארם במחיר נוח למדי (15 שקלים).
 על האריזה מצויין "קרם עשיר במיוחד המעניק טיפול, ריכוך והגנה מושלמים עם אנטי אייג'ינג לכפות רגלייך".
ובכן, אין לי מושג מה זה אנטי-אייג'ינג לכף הרגל, ובאופן מפתיע כף רגלי לא הפכה צעירה יותר. מה שכן, הוא מעשיר את העור בלחות ומסייע בשמירה על עור כף הרגל רך למדי.
יש לו ריח נעים מאוד (שילוב בין פרחים לפירות), מרקם שומני יחסית (ולכן לוקח לו זמן להיספג) ותכולה של 100 מ"ל.

קרם נוסף שאני אוהבת הוא L'Occitane-Foot Cream, חמאת שיאה. זו האריזה השנייה שאני הולכת לסיים, וקשה לי לוותר עליו (על אף שהמחיר ביחס לכמות הקרם לא ממש משתלמת).
קרם רגליים-חמאת שיאה.
קרם בניחוח לבנדר, המכיל 15% חמאת שיאה המגיע בשפופרת האלומיניום המאפיינת את מוצרי החברה. הקרם עצמו עשיר למדי,  נספג מהר יחסית ומעניק לעור היבש של הרגל כמות מספקת של לחות.
החסרון העיקרי של הקרם הוא המחיר הגבוה- האריזה הקטנה (מכילה 30 מ"ל) עולה בארץ 50 שקלים, האריזה הבינונית (75 מ"ל) עולה 100 שקלים, והאריזה הגדולה (100 מ") עולה 150 שקלים.
קיימים בשוק לא מעט קרמי רגליים שעושים את העבודה בהרבה פחות כסף, כך שאם אתן לא מכורות ל'אוקסיטן, סביר להניח שתמצאו חלופה.

אני ממליצה למרוח קרם לחות לרגליים כל ערב לפני השינה. זהו הזמן היחיד בו כפות הרגליים שלנו נחות מעמל היום, והזמן הארוך ביותר בו לא נדרוך על כף הרגל והקרם יכול להיספג באופן מלא.
התמונה המתבקשת כרגע היא של כף הרגל שלי לאחר הטיפול, אך יש לי סלידה מכפות רגליים בכלל, ומשלי בפרט- ולכן התמונה הזו לא תופיע כאן, 'צטערת.

זוהי שגרת הפדיקור שלי, וכעת אשמח לדעת מה שלכן, או מה הגוון המועדף עליכן לפדיקור.

גילוי נאות- קרם Style התקבל לסקירה.

25 תגובות:

  1. שלום אהובתי, כמה זמן לא התראינו!? התגעגעתי! הגיע הזמן לאיזה אירוע משותף לדעתי :-)
    איזה יופי של פוסט בובה! אני מרוצה במיוחד כי אני לא מתה על פדיקור אצל איש מקצוע. אני לא מסוגלת שנוגעים לי ברגליים! לא שאני נגעלת או משהו אלא זה מדגדג אותי בטירוף ואני פשוט חייבת למשוך את הרגל. יש לי איזו שריטה כנראה חחחח או כמו שמישהו פעם אמר לי אולי זה סף רגישות גבוה באזור הרגליים. כך או כך, אני מעדיפה לעשות את מלאכת הפדיקור לבד (וגם כשאני נוגעת לעצמי ברגליים זה מעצבן ומדגדג אבל לפחות אני יכולה להפסיק מתי שבא לי). אז אחרי שחפרתי "וחשפתי" את השריטה שלי, את יכולה להבין למה אני כל כך מרוצה מהפוסט ואנחנו יכולות להמשיך הלאה :-)
    סבתא שלי תמיד אומרת שאסור לגעת בעור שמסביב לציפורן. סבתות יודעות הכל והכי טוב אז כנראה שמה ששמעת בעניין נכון!
    טיפ נוסף מבית סבתא שלי הוא לגרוב גרביים 100% כותנה אחרי מריחת קרם הרגליים בלילה. זה גורם ללחות להיספג היטב ולרכך את העור. ניסיתי וזה אכן עובד אבל לא תמיד זה כיף. בקיץ קצת פחות נעים לישון עם גרביים....
    עד כאן החפירה שלי יפתי! אהבתי מאוד את הפוסט!!
    ונשארתי המומה מכך שאת לא אוהבת לק על ציפורניי הרגליים!!!! הייתכן????
    נשיקות אהובתי וסופ"ש מקסים <3
    Vered'Style fashion blog

    השבמחק
    תשובות
    1. יותר מדי זמן עבר... יותר מדי!
      כמוך, גם אני לא ממש אוהבת שזרים נוגעים בי (במיוחד בכפות הרגליים) וגם מבחינת סטריליות והיגיינה- אני סומכת רק על עצמי.
      אם סבתא שלך אומרת, היא יודעת.
      על הגרביים אני מקפידה בעיקר בחורף, בקיץ אני לא תמיד מוסיפה גרביים מעל הקרם כדי לתת לרגליים להתאוורר מעט, אבל טיפ מעולה ששכחתי לכתוב:)

      מחק
  2. איזה פוסט מעולה פיצ'!
    האמת היא שאני לא עושה פדיקור לבד וגם לא מורחת לק לבד ברגליים, אין לי סבלנות לזה.
    אבל מה שכן אני עושה בין טיפול אחד לשני, זה משתמשת בפצירה קרמית במידת הצורך, אבל על עור יבש לגמרי, לא לח, זה יורד כמו אבקה ואין סכנה של קריעה של העור.
    מתחברת למה שכתבת על ל'אוקסיטן, משתלם זה לא המילה לתאר אותם, אבל אין ברירה, המותג הזה מ-ד-ה-י-ם!
    והזכרת לי את המיס רובינסון, דפנטלי אחד ההורסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:)
      אני משתדלת כל ערב לגרד את העור היבש מהקרסול והכרית (לפעמים מתעצלת) ואז מורחת קרם. על עור רטוב לגמרי- לעולם לאף זה כואב ולא מביא לתוצאה טובה (זיכרון רע מגיל צעיר).
      שמחה שהזכרתי לך את גברת רובינסון, בהחלט אחד הצבעים המוצלחים אוור!

      מחק
  3. כמה שאני שונאת לעשות פדיקור במכון!
    אני תמיד מרגישה מוזר שאיזו אישה זרה (שתמיד נראית לי חסרת סבלנות ועצבנית)נוגעת לי בכפות הרגליים! תלכי מפה גברת! אה רגע אני משלמת לך (יותר מדי) כדי שתעשי את זה...
    אני צריכה להקפיד יותר עם קרם הרגליים, זה כן. יופי של פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. כנ"ל... לא אוהבת שנוגעים לי ברגליים.
      ועוד שיש אלטרנטיבה זולה ונגישה...

      מחק
  4. אני גם מהמצטרפות להמלצות על מריחה בערב עם גריבת גרבי כותנה מעל. אני עושה את זה כבר שנים ועובד נפלא! מודה שגם בתקופות שלא עשיתי שום דבר טיפוחי באופיו, קרם רגלים המשיך להיות מאסט!

    -מירי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עושה את זה הרבה (ציינתי את זה בפוסט עם סקירת קרם הרגליים של סטרה).
      בקיץ אני פחות אוהבת לישון עם גרביים, כך שזה קורה הרבה פחות מבחורף, אבל עדיין אני משתדלת למרוח קרם כל ערב.

      מחק
  5. אני גם מהמצטרפות להמלצות על מריחה בערב עם גריבת גרבי כותנה מעל. אני עושה את זה כבר שנים ועובד נפלא! מודה שגם בתקופות שלא עשיתי שום דבר טיפוחי באופיו, קרם רגלים המשיך להיות מאסט!

    -מירי

    השבמחק
  6. אני מהמפונקות כך שאין מצב שאני אעשה לעצמי פדיקור בבית. מה שכן, הקרם ידיים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן הוא אחד הקרמים הכי עשירים ומשובחים שניסיתי אי פעם. הריח שלו טיפה כבד לי אבל אני מוכנה להתגבר על זה תמיד בעבוד לחות משובחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת לפנק את עצמך- זה מעולה1 פסיכולוגית אני לא אוהבת שנוגעים בי, אז אני די נמנעת מזה.
      אני חושבת שהתרגלתי לריח כי אני כמעט ולא מבחינה בו:)

      מחק
  7. להצטרף גם לגרביים..? מצטרפת. גם כתבתי פעם ואני עומדת מאחורי זה לגמרי- עושה את אותו הדבר עם הידיים וכפפות (אבל לא בקיץ, פוו נשמע נוראי בקיץ)
    בימים הקרובים אמצא לי זמן ואעשה בדיוק מה שאמרת. אחרי הכל זה צורך אמיתי ולא סתם פינוק (למרות שגם פינוקים זה צורך אמיתי)

    השבמחק
    תשובות
    1. תצטרפי.. תצטרפי... ואני אחזור על עצמי:P (גרביים= יותר בחורף, פחות בקיץ (את שמה ידיים בגרביים? LOL!).
      אני רוצה דיווחים, שמעת?

      מחק
  8. איזה פדיקור כיפי :)
    אני לאחרונה מוצאת את עצמי מזניחה את כפות הרגליים. אין לי יותר מדי זמן לנשום, ולהשקיע שעה בכפות הרגליים שלי נראה לי כמו בזבוז זמן. מצד שני - הן לא נראות אצלי רע בכלל, אז לא ממש רואים את זה שהן סובלות מהזנחה.
    מה שכן - אני צריכה בהחלט להקפיד יותר על מריחת קרם רגליים לפני השינה! לאחרונה אני מתרשלת גם בזה :(

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את זה... אבל אני מנסה להפוך את זה לכמה דקות של פינוק יומי בסוף יום ארוך (במיוחד בימים בהם הרגליים ממש עייפות).
      כנראה שיש לך גנים טובים- הרווחת! לפי התאוריה, אחרי ההריונות אני אמורה לסבול מרגליים ממש יבשות.

      מחק
  9. פוסט מצוין ! דווקא פדיקור אני אוהבת לעשות במכון אם כי בדומה לורד גם לי יש סף רגישות גבוה מאוד ורוב הזמן אני מושכת את הרגל..LOL..בכל מקרה אני בוחרת במקומות טובים ולפעמים מביאה את הלקים שלי מהבית. מה גם שבשנתיים-שלוש האחרונות מאז שהתחלתי להקשיב לאמא שלי ולהפסיק להסתובב יחפה אני כמעט ולא סובלת מעור יבש בכף הרגל אז החלק הזה של הדגדוג עובר מהר..
    חייבת לנסות את הקרם רגליים הזה של לאוקיסטן וגם את הפילינג של ביוטיקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי והייתי יכולה להפסיק להסתובב יחפה... אני ממש אוהבת ללכת יחפה בבית, ורק מחכה לרגע שבו אובאופן תמידי...ריד נעליים:)
      בגלל זה אני מנסה לאזן את העור באופו יומיומי:)

      מחק
  10. איזה פוסט מושקע :) אני כמעט ולא משקיעה בכפות הרגליים, מודה. אבל אני כן משתדלת להישאר היגיינית ומסודרת, כי רואים לפעמים כל מיני זוועות בסנדלים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      אני אוהבת שהן נראות טוב (גם ככה זה האיבר הכי מכוער בגוף מבחינתי) אבל אני מעריכה אותן על הסבל שהן עוברות:)

      מחק
  11. פוסט מעולה.
    אני לא עושה פדיקור לבד בדר"כ. גם בחורף וגם בקיץ אני מעדיפה ללכת לפדיקוריסטית שלי, והיא סוגרת לי את הפינה הזו. מבחינתי זה שווה את ההשקעה.
    אני כן מטפלת בבית ברגליים - אם זה קרם רגליים על בסיס קבוע ומדי פעם פילינג או שיוף קל של העור עם משייף.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה:)
      אם יש מישהי שאת סומכת עליה ומרגישה בנוח אצלה- זה מעולה:) לי יש שריטה קלה בנושא... גם ככה רוב הזמן אני עם לק שקוף.
      ההקדפה על השגרה של הקרם/פילינג מבורכת!

      מחק
  12. הפוסט בדיוק בזמן הנכון, אימת הסנדלים וחוף הים - אני הולכת עם לק בכל ימות השנה, וברגליים משתוללת יותר מאשר ידיים בצבעים בהסתייגות אחת - בלי נצנצים וגליטרים, רק חלקים.

    הקרם של לאוקסיטן מסקרן אך בשל המחיר ישאר כך כרגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני די סולידית (מפתיע?) ברגליים, אבל אוהבת שהן נראות מטופחות (וקשה לשמור על זה).
      הקרם ממש לא זול, אבל אחרי שמנסים אותו קשה להיפרד.

      מחק
  13. מקסים ושימושי! למרות שאני מאוד אוהבת לפנק את עצמי פעם בכמה זמן בפדיקור 'אמיתי'. אין כמו להרגיש כמו נסיכה לשעה שלמה בזמן שמפנקים לך את הרגליים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי שריטה עם זה, אבל להרגיש נסיכה זה ממש ממש חשוב (כולנו נסיכות הרי!)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...