Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 24 במאי 2013

שגרת איפור לעצלנית הבוקר (אני).

עצלנות בשילוב עם עייפות שהולכת וגדלה ככל שהסמסטר מתקדם, גורמת לי לדבוק בשיטה קבועה- אני בוחרת כמה מוצרי איפור בתחילת השבוע, ומבלי לחשוב יותר מדי משתמשת בהם כל בוקר,בסדר פעולות קבוע.
מטרת השבוע הייתה לגבש דעה על שלושה מוצרים חדשים שנשלחו לסקירה: Chubby Stick Intense, צללית מסדרת Extra Dimention של מאק ומסקרה חדשה מבית ג'ייד. בלי לקשקש יותר מדי (עצלנית, לא?) נעבור לת'כלס (כלומר למוצרים עצמם!).


מי שעוקבת אחר הקולקציות השונות של חברת MAC ודאי שמה לב שאחת לכמה זמן מופיעים מוצרים חדשים תחת הטייטל Extra Dimension. רוב המוצרים בקולקציות הנ"ל מתאפיינים בטקסטורה מיוחדת וגימור מבריק.
הפעם מכילה קולקציית ה-Extra Dimension חמישה סמקים, שלוש פודרות ושש צלליות.

הרשו לי להציג את Opalesse.
 כמו כל הצלליות בסדרת ה"אקסטרא" גם Opalesse מגיעה עם הטבעת הכיתוב Mac בחציה העליון, וצורת גלים בחצי התחתון. וכאן החלק המבאס- חבל לי להשתמש בצללית ולהרוס את העיצוב הזה!
אבל הצללית כבר כאן, אז איך בדיוק ננצל אותה מבלי להרוס את העיצוב?... בפרצוף עקום הנפתי מברשת והתחלתי להוציא ממנה חומר (איפה הטישו והכינורות?).
מה גיליתי? צללית מיוחדת מאוד, בעלת גוון דאוכרומי (היא לא דומה לאף צללית שיש לי באוסף).
משמאל לימין- צללית Opalesse על עור נקי, הצללית על בסיס שחור, על בסיס טאופי ועל בסיס אפור.
הצללית עצמה בהירה למדי, בתאורות מסויימות היא נראית לבנה, בעוד שבאחרות מבחינים בחלקיקי צבע ורודים-סגולים.
אני אוהבת להניח אותה מעל צללית קרמית כהה, כדי לתת לה עומק.
לגבי ההנחה- אני משתמשת במברשת צפופה ורחבה יחסית (סיגמא E55) כדי להוציא ממנה את מלוא הפיגמנט. כאשר ניסיתי להניח אותה עם מברשות אחרות היא לא "נתפסה" טוב על העפעף (וכאן מתחזקת ההמלצה להניח צללית קרמית כבסיס).
בשבוע האחרון השתמשתי בצללית הנ"ל ליצירת המראה הבא (המצלמה לא תפסה את הייחודיות של הצללית באיפור העיניים... מצלמה חצופה שכזו!).
ליצירת איפור עיניים זה השתמשתי בפריימר (כרגיל, של עפרה). מעליו הנחתי את Opalesse בטפיחות על 2/3 מהעין (התחלתי מהזווית הפנימית). בזווית החיצונית הוספתי מעט צללית חומה, והוספתי פס איליינר בגוון אפור-טאופי (MAC- Added Goodnes).
הפעם חרגתי מעט מהמסורת, ובוקר אחד בחרתי לשלב את "אופליז" עם צללית קרמית בגוון סגול-ורוד (Maybelline Color Tatto-Pomegranate Punk). גם הפעם דחסתי את צללית האבקה על הצללית הקרמית, ויצרתי פס איליינר ע"י עיפרון שחור וצללית שחורה.

על הריסים אחראית מסקרה חדשה מבית ג'ייד, Lash Fever.
המסקרה החדשה לבית ג'ייד מתיימרת להאריך, לעבות ולעצב את הריסים.
הדבר הראשון שמבחינים בו, עוד מלפני השימוש הוא המברשת העבה יחסית, שפחות תתאים לדעתי לבעלות עיניים קטנות.
בתמונות שלפניכן לא השתמשתי במעגל ריסים לפני המסקרה, וכך היא נראית על הריסים הטבעיים שלי.
בשימושים הראשונים יוצאת כמות גדולה יחסית של חומר, ונדרשת עירנות במריחה (כלומר לשים לב שלא מעמיסים יותר מדי חומר על הריסים). כמו כן, בהתחלה יש למסקרה נטייה להדביק מעט את הריסים. לאחר כמה שימושים תופעת ההדבקה נעלמת והמסקרה נותנת בעיקר אפקט הארכה ומעט עיבוי.
לאורך היום היא עמידה למדי, ואפילו שורדת יפה אימון אירובי. גם ההסרה שלה קלה (ע"י מסיר איפור).
אם אתן יכולות להתמודד עם השבוע הראשון המאתגר יחסית , שווה לנסות את המסקרה הזו.
מחיר מלא-120 שקלים, ברשתות הפארמים (לקנות במבצע!).

זוכרות את טרנד הטושים השמנמנים לשפתיים שעבד שעות נוספות בחודשים האחרונים? קליניק החליטו להעמיק את התופעה (ואת הצבע) והוציאו סדרת צ'אבי סטיקס חדשה, תחת הטייטל Intense.
אחרי ההחלטה של החברה להעמיק את הגוון של הצ'אבי סטיקס, הושקו שמונה גוונים חדשים בצבע אינטנסיבי יותר ואטום יותר (תוך כדי שמירה על מראה העיפרון השמנמן).
הגוון שהגיע אליי הוא Chunkiest Chili, מעין אדום מלוכלך (לאור השם שלו, הוא באמת מזכיר מעט את הגוון של פלפל הצ'ילי).
כלפי חוץ (כלומר האריזה) הכל נראה זהה לצ'אבי סטיקס שעברו מולי בעבר, וכך גם עיצוב המוצר עצמו, אך השוני העיקרי ניכר ברגע שהמוצר נוגע בשפתיים.
בתמונה שלפניכן הגעתי לצבע הרצוי כבר בשכבה הראשונה (בצ'אבי הקודמים הייתי צריכה להניח מס' שכבות כדי להגיע לצבע דומיננטי).
גירסאת האינטנס מעט יותר עמידה מהגירסא הרגילה, ומחזיקה עליי בערך 3-4 שעות ללא ארוחות גדולות (נשאר מעט צבע על השפתיים לאחר שתייה). הם לא מכתימים את השפתיים או משהו בסגנון, כך שאל תצפו זאת מהם.


נכון, אני אהבתי גם את הצ'אביז הרגילים שנתנו מעט גוון, אך ברגע שהוכנס עוד צבע למוצר, אינני מסירה ממנו את הידיים ( הוא הפך לשפתון שלי בוקר וערב, ללא הבדלי אירוע וכו').
רשת אפריל עורכת מבצע ובו מגוון רחב של מוצרים בחצי מחיר (עד ה-27.5), ואני מתכננת לקנות עוד גוון (יש המלצות?).
המחיר המלא עומד על 125 שקלים... אבל כפי שאמרתי, אפשר למצוא אותם במבצעי הרשתות.


כפי שאני צופה, העייפות רק תתגבר בשבועות הקרובים, כך ששיטת ה"איפור קבוע למשך השבוע" כנראה תישאר ותיושם.


גילוי נאות- צללית מאק, צ'אבי סטיקס ומסקרה ג'ייד נשלחו לסקירה.

25 תגובות:

  1. נהנתי לקרוא :) אהבתי מאוד את האפקט שהמסקרה נותנת על הריסים שלך, והצ'אבי סטיק נראה משגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לקרוא שנהנית!
      המסקרה הפתיע אותי לגמרי, לא ציפיתי לכזה אפקט.

      מחק
  2. יא, איזה יופי של ריסים... *מקנאה*.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אולי אני רגילה אליהם אז הם נראים לי כמו של כל אחת.

      מחק
  3. אהבתי את הפוסט מאוד. הצללית של מאק יפיפה ומעוררת קנאה, הצ'אבי יפה לך, למרות שאני פחות מתחברת לצבעים שיש בהם מן המתכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצללית באמת יפיפיה, ולא שגרתית.
      באמת? חשבתי שתאהבי כי הם כהים יותר- טוב לדעת!

      מחק
  4. יפתי, הריסים שלך הורסים אותי כל פעם מחדש!! איזו שלמות!
    אני בטוחה שגם בלי מסקרה (רחמנא ליצלן) הם נראים נהדר.
    הלוק שיצרת עם צללית האבקה מעל הצללית הקרמית מדהים!
    עשית לי חשק לצ'אבי אינטנס :-)
    סופ"ש מקסים אהובתי <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שבלי מסקרה הם די רגילים (מצד שני אני רגילה אליהם אז קשה לי לשפוט).
      הלוק הזה המשיך איתי גם לשבוע העוקב, וזה לא קורה כמעט אף פעם!
      תספרי לי אם את קונה צ'אבי!

      מחק
  5. הצללית Opalesse על בסיס אפור ושחור נראית מקסים ! אני זוממת על הפודרות של האקסטרה דימנשיין כבר הרבה זמן..הן מוזמנות להתחיל להגיע לכאן...
    אני כל כך שמחה שקליניק הוציאו את גרסת האינטנס לצ'אבי כי רציתי לאהוב את הגרסה הקודמת אבל לא הצלחתי בגלל הביצועים שלה.
    הריסים שלך מהממים ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אציץ כאשר יגיעו, למרות שאני מפחדת שהן יהיו יותר מדי נוצצות עבורי.
      אני מקווה שהם ימשיכו עם האינסטנס, הקודמים חמודים אבל החדשים לא רואים אותם ממטר.

      מחק
  6. אני בכללי חושבת שעצם העובדה שאין לי שום מוצר מהסדרה הזאת של האקסטרה דימנשן - לגמרי תקלה! ולמרות שאני לא מתחברת בדר"כ לצלליות לבנות למניהן, זאת נראית מספיק מיוחדת ויפה!
    לגבי הצ'אבי סטיקס, גם כן לא יצא לנסות עדיין, אבל זה בעיקר כי שטיפות צבע לא משכו אותי במיוחד, אז עכשיו שהם הוציאו את האלה של האינטנס - אני יותר סקרנית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הגיע הזמן להתחדש, לא?
      זה המוצר הראשון שלי מהקולקציות הללו ולא ברור לי איך התעלמתי מהן עד כה. גם אני לא ממש אוהבת צלליות לבנות רגילות, אבל הפעם נפלתי חזק...
      אני חושבת שאת תתחברי לאינסטנט, בעיקר לגוונים הורודים- כתומים.

      מחק
  7. הצ'אבי האלה נראים מדהימים! אני אנסה בהחלט להגיע לאפריל ולאסוף לי כמה :)

    השבמחק
  8. הריסים שלך הו הריסים...
    אני גם פועלת כמוך בלי כוונה- מראה איפור אחד לכמה ימים, כדי לא לאמץ את מוחי הקט מוקדם מדי בבוקר.
    אני מאוד אוהבת את הגימור של אקסטרה דיימנשן, מעולה(!!!) בשימוש רטוב

    השבמחק
    תשובות
    1. בלי צבע הם לא כאלה, בחיי!
      בבוקר נורא קשה לי לחשוב (גם לדבר) וכמה שפחות פעולות באותו הסדר- מה טוב!
      אני אנסה אותה בשימוש רטוב- תודה:)

      מחק
  9. אהבתי מאד את המסקרה הזו של ג'ייד, בעיקר כי היא זהה לחלוטין ל-VAMP של פופה שאותה אני אוהבת גם. דווקא אני לא שמתי לב לבעיות איתה בשבוע הראשון, אבל זה אולי כי אני אוהבת את המראה העמוס P-:

    השבמחק
    תשובות
    1. הוואמפ באמת הייתה מעולה עבורי, אני צריכה לרכוש אותה שוב.
      יכול להיות, אני אוהבת שהמראה באמצע (בין טבעי לעמוס). מעניין איך היא נראית עלייך:)

      מחק
  10. הריסים שלך מהממים!
    אצלי בדר"כ בבוקר עמוס הדבר הראשון שאני עושה זה לוותר על צלליות :)
    אני מעדיפה להשקיע את הזמן הזה בסקין...
    יפה השילוב של האקסטרה דימנשן על הצלליות הקרמיות..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה:)
      אני מאמינה שבקרוב הצלליות ירדו מהפרק (גם אני מוותרת עליהם שהעומס בשמיים ומעדיפה לגרום לפנים להראות נורמלי, ולהוסיף קצת מסקרה).

      מחק
  11. אוהבת מאוד את המוצרים מסדרת ה- Extra Dimension של מאק,
    והאיפור החוזר שלך עדין ומקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. צריך ללכת לפגוש אותה פנים אל פנים!
      תודה רבה יקירה:)

      מחק
  12. הצללית כל כך יפה! שימשת אותה היטב!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אחת הצלליות היפות שיש ברשותי, קשה להוריד ממנה את הידיים.

      מחק
  13. נהניתי לקרוא! הריסים שלך מהממות! את הצ'אבי ייתכן וארכוש בחו"ל.. אני לא מצליחה ליפול על מבצע עליו באיזור שלי.. :/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...