Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 19 במאי 2014

Mac Fluidline Vs. Bobbi Brown Gel Eyeliner

שאלה שעולה לא מעט פעמים בפורומי האיפור למיניהם היא "מהו האיליינר השחור הטוב ביותר?" (בניסוח כזה או אחר).
התשובות אינן חד משמעיות, וכל אחת מנסה לענות מניסיונה האישי.
לרוב התשובות מגוונות, אך קיימת קבוצה לא קטנה של מתאפרות ומאפרות שלרוב ממליצות על האיליינר השחור של מאק, השחור של עפרה והג'ל ליינר של בובי בראון.
כמו כל חובבת אייליינר גם אני חיפשתי זמן רב את השחור האולטימטיבי עבורי, ועל הדרך ניסיתי לבדוק למה הרשת עסוקה בצורה אובססיבית בהשוואה בין האייליינרים המדוברים Mac- Blacktrack Fluidline ו-Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner

Mac Fluidline-Blacktrack

Bobbi Brown- Long Wear Gel Eyeliner Black Ink.

שני האיליינרים זכו למעריצים ומעריצות רבים בעולם האיפור. חלק מהאנשים שניסו את המוצרים יאמרו שהאייליינר של מאק הוא הכי טוב שיש ויתנו לכם רשימת סיבות למה עדיף לוותר על הבובי, בעוד שמעריצי ה-Ink Liner ימצאו אינספור סיבות למה הבובי עדיף על המאק.

ניסיתי לעשות השוואה מפורטת בין שני האיליינרים והגעתי לתוצאות הבאות:
* מחיר: בעבור הפלאוידליין של מאק תשלמו 101 שקלים, ובעבור הג'ל ליינר של בובי תשלמו 120 שקלים (שני המחירים מתייחסים למחיר המלא לפני הנחת מאפר).
* תכולה-  שניהם מכילים 3 גרם מוצר.
* אריזה- לשניהם אריזת זכוכית עגולה עם מכסה מתברג שחור.
* פורמולה- לשניהם פורמולה נהדרת ונוחה להנחה. אני חושבת שהאייליינר של מאק קצת יותר רך מזה של בובי, ולכן קצת יותר קשה ליצור איתו פס מדויק (שוב, הפער ממש קטן וכמעט אינו מורגש).
* עמידות- שניהם עמידים עליי מאוד ולא זזים במשך שעות ארוכות.
* הסרה- שניהם דורשים מסיר איפור חזק יחסית (אני משתמשת בדו פאזי של קרליין).
* השקעה לטווח ארוך? עוד לא הגעתי לשלב הזה, אבל לפי הדיווחים ברשת הפלאוידליין של מאק מתייבש מהר יותר (בקופסא) מאשר הג'ל ליינר של בובי.
* הנחה- עם הג'ל ליינר של בובי אני מצליחה ליצור אייליינר מדויק יותר מאשר עם המאק.

אז מה השורה התחתונה? אם להיות כנה, אני לא הגעתי למסקנה חד משמעית. עבורי שניהם מעולים ועושים את עבודתם נאמנה. שניהם קלים להנחה (עם יתרון קליל לג'ל ליינר), עמידים מאוד ומצוידים בגוון שחור-שחור.
לדעתי השורה התחתונה עבור רוב הנשים טמונה במחיר. הפרש של 19 שקלים לטובת האיליינר של מאק הופכת אותו לאטרקטיבי יותר עבור רוב הקונות.
משמאל מאק, מימין בובי בראון.
משמאל מאק, מימין בובי בראון.
ד"א, אני זוכרת שהבטחתי פוסט על מברשות האייליינר המועדפות עליי. לא שכחתי, פשוט עוד לא ממש הגעתי לזה...

אקדים תשובה לשאלה שכנראה תצוץ לא מעט בתגובות ואספר לכן שהמסקרה בה השתמשתי באיפורי העיניים מעלה היא Mac- In Extreme Dimention 3D.
הייתי קצת סקפטית לפני שניסיתי את המסקרה, בעיקר בגלל שקראתי עליה ביקורות פושרות ברשת, אבל הופתעתי לגלות שהמסקרה הזו מעולה לריסים שלי.
עליי לציין שבתמונות לא השתמשתי במעגל ריסים, וזו הצורה הטבעית של הריסים שלי.
המסקרה המדוברת צובעת את הריסים בגוון שחור פחם, מוסיפה להם אורך ויוצרת מראה דומיננטי, אבל לא מלאכותי.
היא שורדת בקלות יום שלם, ולא הבחנתי בסימני מריחה מתחת לעיניים גם לאחר אימון אירובי.
מה שכן, ההסרה שלה מעט מאתגרת, ומצריכה שימוש במסיר איפור חזק.
קחו בחשבון שבשימושים הראשונים יש לה נטייה לאסוף יותר מדי חומר בקצה ולכן יש לה נטיה ללכלך מעט (זה מסתדר אחרי כמה שימושים).
המחיר שלה קצת גבוה ביחס למסקרות העממיות (115 שקלים) וסביר ביחס למסקרות היוקרתיות למינהן.

לפני סיום עדכון קצר- מי שלא שמעה או הכירה, נפתח סניף חדש בובי בראון בעיר פתח תקווה (מתי נראה סניף בראשל"צ?), אז אם אתן באזור- פרגנו לכן כניסה לחנות...

ובנימה אופטימית זו, מי יתן והשבוע הזה יגמר קצת ואזכה להשלים שעות שינה שכ"כ חסרות לי....


גילוי נאות- אייליינר ג'ל של בובי ומסקרה של מאק התקבלו לסקירה.

10 תגובות:

  1. רעיון מצוין להשוואה! אני ממש סקרנית לבצע השוואה בין הג'ל ליינר של מייבלין לבין הג'ל ליינר של מאק... עד כה ניסיתי ג'ל ליינר אחד של מאק בגוון אחר ואני מאוהבת בו, ליינר של בובי עדיין לא ניסיתי ועכשיו אני ממש סקרנית.
    המסקרה הזו של מאק ממש עושה טוב לריסים שלך :) [למה שלי התעקשו שלא לשתף פעולה? :( ]

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:)
      לצערי המיביליין שלי כבר יבש להחריד, אז זה לא הוגן כלפיו לעשות את ההשוואה הזו כי הוא יפסיד בסיבוב הראשון.
      למאק יש ויש- יש לי איליינר שלהם שהוא לא מצליח לעבוד בתור איליינר (אבל מעולה בתור צללית קרם).
      עד כה ניסיתי שניים של בובי ואני ממש מרוצה.
      הריסים שלי עגולים, אז הרוב עובד עליהם. שלך יותר עקשנים בהרבה:)

      מחק
  2. השוואה נהדרת, זה לגמרי היה פוסט מתבקש כבר המון זמן. אני חושבת שאלך על המאק, תודה !

    השבמחק
  3. שמחתי לראות את ההשוואה! זאת אחת השאלות הנפוצות יותר...
    את האיילינר של בובי עדיין לא ניסיתי אבל מזה של מאק אני מאוד מרוצה.
    מבחינתי 19 ש"ח הם הבדל קטן במחיר אם הביצוע משתפר משמעותית... בכל מקרה אני מוצאת את האיילינר של מאק מעולה!
    את המסקרה של מאק קניתי ברכישה האחרונה, היא עדיין לא נפתחה (ילדה טובה שכמוני, לא פותחת 10 מסקרות במקביל) ואני כבר מחכה להתחיל להשתמש בה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה מאוד נפוצה שאין באמת תשובה ברורה עליה, כי באמת לכל אחת מאיתנו יש העדפות אחרות.
      19 שקל זה באמת לא קריטי, אבל הבעיה העיקרית (לדעתי) היא שיותר קשה להשיג את בובי בראון למי שלא נמצאת או מגיעה לסניפים (במיוחד עכשיו עם האתר של מאק).
      כל הכבוד לך שאת מצליחה לעמוד בפיתוי עם המסקרה! אצלי יש המון פתוחות ועדיין אני פותחת עוד ועוד...

      מחק
  4. זה לא האייליינר, זאת היד שאוחזת במכחול....
    ;-)

    השבמחק
  5. איזה יופי של השוואה בובה! אהבתי מאוד! לבורה כמוני זה מאוד עוזר :P
    וכמובן שהמסקרה נראית עלייך מהמם אבל כמו שכבר אמרתי, אין מסקרה שלא תראה מעולה על ריסים מהממים כמו שיש לך :-)
    נשיקות בובה ומאחלת לך שהשבוע יגמר במהרה ותשלימי מלאאאאא שעות שינה <3

    השבמחק
  6. איזה השוואה מצויינת! :) אישית.. לא ניסיתי עדיין את של בובי.. אבל ניסיתי את מאק, ויש אצלי בשימוש שוטף את הג'ל ליינר של אינגלוט, ואני לא יכולה להפסיק את השימוש בו. שחור משחור, עמיד בטירוף, מדוייק להפליא ;)

    השבמחק
  7. השוואה נהדרת וכה מתבקשת... לייק עצום! אני מאוד אוהבת את מייבלין הפשוט ושל עופרה השחור שחור.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...