Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 26 ביוני 2014

יש לו יום הולדת...

אחת לשנה מתקיימת אצלנו השיחה הבאה:
אני: "יום ההולדת שלך מתקרב".
הוא: "כן, אז?".
אני: "איך נחגוג?".
הוא: "נלך למסעדה, בקטנה".
אני: "נחשוב על זה... יש משהו שאתה רוצה כמתנה?"
הוא: "לא, אני לא רוצה כלום".
אני: "אוקיי. אז יש משהו שאתה צריך? שחסר לך?".
הוא: "לא, לא חסר לי שום דבר".
וככה זה נמשך ונמשך ולרוב אני לא מקבלת תשובה נורמלית. שנינו אנשים די פרקטיים ולכן אנחנו מתייעצים אחד עם השני לפני ימי הולדת ולרוב מעדיפים לתת מתנות פרקטיות ושימושיות ולא חפץ שיצבור אבק בבית.
לקראת יום הולדתו המתקרב (שוב) ניסיתי לאחד את רוב המתנות שקניתי/ יצרתי עבורו בשנים האחרונות למען שאר הנשים האבודות בעולם המתנות הגברי.

אלבום תמונות וברכות
המתנה שהכי נהניתי להכין ולתת היא אלבום תמונות וברכות שאספתי מהאנשים הסובבים אותו (משפחה, חברים, עבודה וכו'). במשך כחודשיים יצרתי קשר עם שלל אנשים (תודה לך צוקרברג על המצאת הפייסבוק) ואספתי מהם איחולים לבביים לבן הזוג שלי. מרובם ביקשתי לחפש גם תמונה שלהם יחד עם "חתן השמחה" ולהעבירה אליי.
ריכזתי את כל הברכות יחדיו, פיתחתי את התמונות (יש עדיין חנויות שעושות את זה) וריכזתי את הכל באלבום אחד (אפשר להשתמש בשירות של לופה, או Pick a book, אני בחרתי באלבום עץ עם חריטה).
נכון, זה נשמע קצת "חיים שכאלה", אבל זו מתנה מיוחדת שתמיד מעלה חיוך על הפנים...

אקססוריז בסימן דברים שהוא אוהב
לרובנו יש את הדברים הקטנים שאנחנו אוהבים- זו יכולה להיות סדרת טלוויזיה שהתמכרנו אליה, דמות מסדרה (חאליסי!), קבוצת/שחקני כדורגל או כדורסל, סדרת ספרים וכו'. אני ובן זוגי אוהבים מאוד את הסדרה Breaking Bad (שובר שורות) וכאשר ראיתי את החולצה הבאה (עם איור מאוד מפורסם מהסדרה) לא חשבתי פעמיים והזמנתי אחת בצבע שחור.
אתן מכירות את בן הזוג שלכן ויודעות מה הוא אוהב. ברחבי הרשת קיימים כ"כ הרבה גאדג'טים בסגנון החולצה הזו, וכל שעליכן לעשות הוא להתחיל לחפש....
אם בא לכן חולצה של Los Pollos Hermanos היכנסו לכאן.

פרקטיות זה שם המשחק- מכונת גילוח
רצה הגורל וחודש לפני יום ההולדת של בן זוגי נהרסה לו מכונת הגילוח... אז עזבתי את הרומנטיקה בצד, התייעצתי קצת עם יודעי דבר (כלומר גברים שמשתמשים במכונת גילוח יום יום) וקניתי לבחור מכונה חדשה בעטיפה יפה (בכל זאת...).
נכון, זו לא המתנה הכי רומנטית שיש אבל היא סופר שימושית ובלאו הכי הוא היה קונה אותה.
התמונה לקוחה מכאן.

מתברר שקיימים סוגים שונים של מכונות גילוח (לעור יבש, עור רטוב, מכונות עמידות במים ועל כן אפשר להתקלח איתן תוך כדי מקלחת, וכו') במחירים משתנים. אם חשקתן במכונת גילוח חדשה, התייעצו עם שאר הגברים סביבכן, גגלו קצת וקנחו בהשוואת מחירים.

סכינים מקצועיים
אם התמזל מזלכן ונפלתן על גבר חובב בישול, קחו בחשבון שיש סיכוי גבוה שיש לו חיבה עזה לסכינים. כאחת שמבשלת לא מעט, יש עונג לא מוסבר בקניית/קבלת סכין חדש. לכולנו יש במגירות שלל סכינים מסטים שונים, ורובם לא ממש חותכים. כאשר מנסים לראשונה להכין ארוחה עם סכין חד וטוב (כזה שאפשר לפרוס איתו עגבניה לפרוסות דקות דקות) אי אפשר לחזור אחורה.
התמונה לקוחה מכאן
אז אם הוא אוהב לבשל ועדיין לא ארגן לעצמו אוסף סכינים רציני, הרי לכן מתנה מהנה ושימושית (ואתן תרוויחו ארוחות נוספות).

Comfort zone- ארנקים, שעונים ובשמים
חשבתן וחשבתן, אבל שום רעיון מיוחד לא עלה ונותרתן ללא מתנה ראויה לחצי השני? בשביל זה קיימים הארנקים, השעונים והבשמים!
ארנקים- קיים בארץ מבחר עצום של ארנקים בשלל צבעים, בדים ומחירים. הארנק הממוצע מגיע בגודל סטנדרטי (כזה שנכנס לכיס המכנסיים) והוא מכיל לרוב מקום לכרטיסי אשראי, שטרות, מטבעות ותמונה (שלך כמובן).
התמונה לקוחה מכאן.
שעונים- גם פה יש מגוון מטורף, החל משעוני ספורט ועד שעוני יוקרה במחירים שכואב לדבר עליהם. אם בן הזוג שלכן חובב שעונים ומתייחס אליהם כפריט אופנה, הוא ישמח להתחדש באביזר נוסף באוסף. אם בן זוגכן בקטע של ספורט, שעון ספורט (כזה המודד דופק, שריפת קלוריות וכו') יכול לעזור לו להתאים לו מאוד.
בושם- מדפי הפארמים עמוסים בבשמים המיועדים למין השני (וזו בעיקר הגדרה, כי אני למשל אוהבת להשתמש בבשמי גברים) ואם חשקה נפשכן במתנה ריחנית עבורו, לא אמורה להיות לכן בעיה למצוא ריח שאתן אוהבות (כי זה מה שחשוב) בפארם הקרוב לביתכן. בסופו של דבר, בושם זו מתנה מאוד שימושית שתמיד כיף לקבל.
הבושם האחרון שהענקתי לבן זוגי הוא הבושם החדש מבית מרצדס- Mercedes Benz Club.
הבושם מגיע באריזת קטיפה שחורה, ממש כמו פלטות האיפור היוקרתיות שלנו.
הבושם מגיע באריזה מתכתית עם הסמל של מרצדס (כמובן) ובדפנות ריבועי זכוכית שקופים דרכם אפשר לראות את כמות הנוזל בבקבוק.
 הניחוח משלב בתוכו הדרים (אותם מריחים מיד), רובארב, גרגרי הל ותווים של פצ'ולי ועצים יבשים. הניחוח די דומיננטי, אבל בצורה נעימה (כמובן שבעת ההתזה הניחוח חזק מאוד והוא מתפזר כעבור כמה דקות). 
הניחוח נשאר על הגוף במשך שעות ארוכות, הניחוח שלו רענן למדי והוא לא כבד במיוחד (והאריזה נראית כמו שאר הגאדג'טים הגברים).
כמה? מחירו המלא עומד על 435 שקלים (בעבור 50 מ"ל) וכעת הוא נמכר במחיר השקה של 259 שקלים.

תנו לי באקסטרים!
אם בן זוגכן חובב אקסטרים, ואתן לא מתעלפות מהמחשבה עליו צונח מגובה מטורף- לכו על צניחה חופשית. זו חוויה שאי אפשר לתאר במילים... הגוף מוצף באדרנלין כאשר הגוף נופל בנפילה חופשית לכיוון הארץ ולזמן מה שוכחים מכל הצרות. כמובן שאפשר ואף רצוי להצטרף...
התמונה לקוחה מכאן.

אני מקווה שהצלחתי לעזור לאלו מכן שמחפשות בנרות מתנה ראויה לבן הזוג. ועכשיו תורכן להמליץ לי על מתנות מוצלחות שבן זוגי ישמח לקבל...


*גילוי נאות- הבושם התקבל לסקירה.

תגובה 1:

  1. ואי! רעיונות ממש שווים!!!! שנים לא חשבתי על מתנה לבן זוג כי כבר המון זמן שאני לא בזוגיות. אבל בכל מקרה יש פה יופי של רעיונות. ולכשיהיה רלוונטי עבורי כן לקנות מתנה שכזו, אם לא אמצא את הפוסט (אלוהים יודע כמה זמן זה יקרה :P) אפנה אליך!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...