Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 29 בנובמבר 2014

שפתונים להמונים

אז איך שרדתן את הבלאק פריידי? סיכומים? מסקנות? וכמובן, מה קניתן?
אני סגרתי חלק מהווישליסט שלי, ועמדתי ברף הבזבוזים שהקצבתי לעצמי מראש. אבל.. מעכשיו, עוצר! אני צריכה לנצל את כל המוצרים שיש ברשותי (ולהעביר הלאה את מה שלא משמש אותי) לפני שארכוש מוצרים חדשים... מקווה שאצליח לעמוד בזה...
בנתיים, הרשו לי לשתף אתכן בהתמכרות נוספת שלי -שפתונים. זה לא חדש ורובכן כבר נחשפתן לאובססיה, אבל בזמן האחרון אינני יודעת שובע וכמות השפתונים במגירה שלי הולכת וגדלה באופן אקספוננציאלי.
אפשר להאשים את החורף והמעבר לגוונים כהים, או את העובדה שמגוון חברות דראגסטור שאני אוהבת הוציאו שפתונים חדשים ומשגעים, אבל רק השבוע נאלצתי לפנות מקום נוסף במגירה.
בפוסט הקרוב אציג לכן חמישה שפתוני דראגסטור חדשים שלא יורדים משפתיי בזמן האחרון.

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

Black Friday Baby...

הגענו לשלב הזה של השנה, בו כולנו מתכוננות, מפנות יום שלם לשופינג בטרנינג, מסתערות על האינטרנט ומתחילות לבזבז. ימי קניות מרוכזים עם שלל הנחות זה דבר מפתה, אבל איך צולחים את ה-Black Friday בצורה חכמה ומושכלת, ולא מתעוררים בשבוע שלאחר מכן לשיחות נזיפה ממנהל הבנק? בפוסט הקרוב אנסה לתת מעט טיפים לקניות חכמות במהלך ה"בלאק פריידי" ועל הדרך אכיר לכן חלק מהווישליסט שלי.
החלק הראשון של הפוסט יכיל רקע תאורטי וכמה המלצות כלליות על רכישות במהלך הבלאק פריידי. בחלק השני אשתף אתכן באתרים בהם רכשתי/ אני מתכננת לרכוש/ יש הנחה משתלמת. כפי שאתן מבינות, זה הולך להיות פוסט דינמי שיתעדכן במרוצת הזמן (כתלות במבצעים שיופיעו באתרים השונים).
התמונה לקוחה מכאן.

יום שני, 17 בנובמבר 2014

Touch of Color

הסתיו והחורף הבא עלינו לטובה מאופיינים לרוב בצבעים קודרים וכהים. זוהי שעתם היפה של הבגדים השחורים, האפורים, הסגולים הכהים ודומיהם. מגמות הצבע הללו שולטות גם בעולם האיפור (והציפורניים), ובקלות כולנו עוברות לשפתון כהה יותר ולק אפור על הציפורניים.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני חסידה גדולה של הגוונים הכהים ואין לי שום בעיה להסתובב איתם כל השנה, לאו דווקא בעונות הקרות, אבל לאחרונה ניסיתי קצת "לשבור את השחור" וניסיתי לשלב קצת צבע בכל האפלוליות הזו.

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

Teint Idol

התקופה האחרונה מאופיינת במזג אוויר שלא בדיוק סגור על עצמו... נכון הסתיו הישראלי בדר"כ סובל מפיצול אישיות קל, אבל השנה אני כבר עצבנית. בתור חובבת חורף, קיבלתי טעימונת של גשם (והצפות, כי אין גשם בלי הצפות), אבל לא קיבלתי את הקור שדורש ממני להוציא את הפיג'מות החמות והסוודרים (אפילו עוד לא הוצאתי את שמיכת הפוך!) ועכשיו בכלל חזרנו לשמש ולחום! תביאו לי בבקשה את החורף! רוצה להתאפר בגוונים קודרים, לשתות מרקים ולהתכרבל מתחת לפוך עם המתים המהלכים!.
כנראה שעליי לחכות עוד קצת עד שיהיה פה קצת יותר נעים, אז בינתיים אנצל את מזג האוויר הנוח יחסית (פרט ליובש המעצבן שמייבש כל חלקה טובה בגופי), אשב במרפסת ואכתוב על מוצרים חדשים מבית ווישי.

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

TV Addict Tag

סדרות טלוויזיה... ההנאה קטנה ומהנה, שאין לי ממש זמן אליה. לרוב, זמן הצפייה של בטלוויזיה שלי מתרכז לשעה- שעתיים ביום, במיטה לפני השינה (מה שלרוב גורר מחסור בשעות שינה) ולכן אני משתדלת להקציב לעצמי פרק ליום.
אני מתמכרת לסדרות טלוויזיה מהר מאוד, וכמו ברוב תוכניות הטלוויזיה, אני יכולה למצוא את עצמי יושבת בפיג'מה מול הטלוויזיה עם הרים של עטיפות מזון לא בריא סביבי במצב של בהייה אינסופית בטלוויזיה.
כאשר לובה מהבלוג Fashion Tails תייגה אותי בפוסט TV Addict Tag ידעתי שזה בול בשבילי, עצרתי את פרק 14 עונה שלוש של המתים המהלכים והתיישבתי לכתוב (לרוב יש לי דילאיי בסדרות, בעיקר כי אני אוהבת לראות עונות ברצף ואני שונאת לחכות שבוע לפרק חדש).

שנתחיל?
1. סיינפלד או חברים? 
לגמרי חברים. סיינפלד נחמד ומצחיק תמיד, אבל חברים היא הסדרה שתמיד נמצאת בראש שלי. לרוב אצליח לצוטט לכם משפטים רלוונטים מהסדרה, אכיר פרקים בע"פ ותמיד אצפה בשידורים החוזרים (ואגחך על הדימיון ביני לבין מוניקה בכל הקשור לאובססיית ניקיון וסדר).

2. הסדרה המפחידה ביותר? 
אני חושבת ש-The Walking dead. יש לא מעט קטעים שאני מחבקת חזק את הכרית שלידי.
סוף העולם מגיע? זה הזמן להצטייד בערכות מגן!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...