Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 27 בדצמבר 2014

Colors... Sinful Colors.

אתן יודעות אילו מוצרים נעדרו מהבלוג בתקופה האחרונה?.... לקים! היעדרות תמונות הלקים מהבלוג נגרמה בעיקר בגלל שינוי כתובת מגורים שלי (כלומר מעבר דירה).
מעבר דירה הוא אירוע מאתגר ולא פשוט בכלליות, והוא מלווה בהרבה בלאגן, עייפות, לפעמים עצבים ועוד תחושות שצצות לאורך התהליך.
בנוסף לכל ההשפעות של מעבר הדירה על חיינו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלרוב המעבר מלווה בקורבנות כואבים (הציפורניים שלנו).
הציפורניים שלי לא ממש אהבו את הרעיון של שינוי כתובת המגורים והחלו להישבר ולהיסדק ( כמובן שזה באשמתי, שכן גירדתי, סחבתי ושטפתי ללא כפפות).
עברו מאז מס' חודשים, חזרתי לשגרת טיפוח כף היד שלי, והציפורניים החלו לגדול שוב ולהגיע לאורך מספיק לצילומים.
במקביל, עודכנתי על הגעת הלקים של חברת סינפול לארץ ורק חיכיתי להניח את ידיי על הבקבוקים הצבעונים.

יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

Ga-de Time

אני תמיד שמחה לתת במה לחברות ישראליות בבלוג. כישראלית מן המניין נחמד לדעת שיש מוצרים ישראלים שמצליחים לתת מענה לדרישותינו האיפוריות, קל להשיגם בכל פארם קרוב ולרוב הם נטולי אכזריות.
בדר"כ אפשר למצוא אותם במחירים נוחים, אבל זה רק לאחר ההנחה הקבועה בפארמים, שכן המחיר ההתחלתי המוצמד למוצרים בפארמים אצלנו גבוה בהרבה מהמחיר האמיתי (והמוצדק) של המוצר.
אז אם דיברנו על חברות ישראליות, קשה להתעלם ממגמת השיפור שסוחפת את חברת ג'ייד בתקופה האחרונה. ג'ייד, שזכורה לי עוד מימי התיכון עם הפלטות הגדולות וצמדי הצלליות באריזות הזהב שכולנו זוכרות, מתחילה להפוך ל"ברבור" ומוציאה שלל מוצרים וקולקציות שקשה להתעלם מהם.

יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

Heirloom Mix

עונת החגים בפתח (לא אצלנו, אצלנו יש רק את חנוכה והוא מלא בסופגניות ושמן, אבל למה שלא נהנה מהחגיגות כמו שאר העולם) ורוב חברות הקוסמטיקה לא נשארות אדישות. מארזי חג מפתים, קולקציות צבעוניות ועוד שלל מוצרים שאנחנו לא באמת צריכות צצים להם על המדפים.
נכון לרגע זה, אני מצליחה לעצור את עצמי מלרכוש את כל הסטים החגיגיים הקוראים בשמי, אבל אני לא בטוחה כמה אצליח לסרב להם בהמשך.
בינתיים, אני משתדלת להשתמש במה שיש, מחכה לרכישות מהבלאק פריידי ובעיקר לא נכנסת לאתרי שופינג למינהם.
אבל אם כבר עסקנו בקולקציות חגיגיות הכירו את קולקציית Heirloom Mix של מאק, אחת מהקולקציות שיותר התחברתי אליהן בשנה האחרונה שכן היא יפיפיה ומוצריה שימושים מאוד עבורי. הפיגמנטים הדחוסים נראים נהדר, השפתונים בגוונים שאני מחבבת וטאצ' הגליטרים הכסופים על האריזות השחורות בהחלט יוצר מראה חגיגי.

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

מקלחת של לחות

אם במהלך הקיץ הוספת לחות לגוף היא בגדר המלצה, הרי שהמעבר לחורף המייבש גורם לכולנו להתמרח לאחר כל מקלחת, להחזיק קרם ידיים בתיק ולהיצמד לבאלם החביב עלינו 24/7.
למה היובש הזה מופיע? אחוזי הלחות (עליהם אנחנו כ"כ אוהבים להתלונן בקיץ, במיוחד במישור החוף) יורדים, האוויר יבש יותר וכמובן לא נשכח את שלל אמצעי החימום שמייבשים כל חלקה טובה. בנוסף, בחורף אנחנו שותים פחות, דבר המשפיע גם הוא עם מצב עורנו.
הדבר הראשון שאמליץ לכולכם לעשות הוא לשתות מים! עוד ועוד ועוד מים! גם אם אתם לא מרגישים ממש צמאים (אני מסתובבת עם בקבוק ופשוט ממלאה אותו כל הזמן) פשוט תשתו, זה יעשה נפלאות לעורכם.
דבר נוסף שרצוי לדעת- מקלחות ארוכות וחמות מייבשות את העור... עכשיו, אחת ההנאות הקטנות של החורף היא להיכנס לאמבטיה מלאה קצף עם מים בטמפ' גבוהה, פשוט עשו זאת במידה (פעם בשבוע?).
וכמובן, איך לא- למרוח כל קרם שיש בנמצא!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...