Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

Black Friday 2015 - קניות בלאק פריידי 2015

אתן מרגישות את ההתרגשות באוויר?... אנחנו כבר לקראת סוף חודש נובמבר, מה שאומר שעוד רגע כולנו נתיישב מול מסכי המחשב, נתעלם מהיקום ונתחיל בסשן רכישות אינטרנטיות לרגל חגיגות הבלאק פריידי!
נכון שחלקנו עדיין לא הספקנו לשלם על שלל הרכישות של שנה שעברה, והנה הגיע הזמן לשלוף שוב את האשראי, אבל היי- אחרי שנה כ"כ מתישה, לא מגיע לנו קצת פינוק?
זה הזמן לבנות סלים, לחשוב על שילוח ובעיקר להתכונן למרתון קניות מטורף.

**כפי שאתן מבינות, זה הולך להיות פוסט דינמי שיתעדכן במרוצת הזמן ובלייב (כתלות במבצעים שיופיעו באתרים השונים). אתן מוזמנות לשמור את הפוסט בפייבוריט, ולרפרש**




בלאק פריידי? מה זה בכלל?

יום שישי השחור (באנגלית זה נשמע טוב יותר, Black Friday) הוא יום השישי שמגיע לאחר חג ההודיה והוא מסמל את פתיחת עונת השופינג לקראת חג המולד הקרב ובא. בעצם ביום שישי השחור שלל חנויות אמריקאיות מציעות מגוון מבצעים והנחות על מוצריהם, וכל מה שצריך זה להיכנס למוד שופינג רצחני ולהעמיס מכל הבא ליד.
למה דווקא שחור? בעבר, כאשר היו בונים מאזן של עסק היה נהוג בעבר לרשום את ההוצאות באדום ואת ההכנסות בשחור (זה עובד ככה גם בחשבון הבנקאי שלנו, הציצו באתר). ולכן, הצבע השחור שלרוב מסמן הכנסות, בעצם מסמל את ההכנסות מיום המכירות המטורף הזה.
השנה "יום שישי השחור" נופל על ה-27.11.15 (למקומות, היכון, בזבז!) והוא אמור להתחיל בחצות לפי שעון אמריקה (כלומר אזור השעה 6-7 בבוקר לפי שעון ישראל, מה שיאפשר לנו ליהנות משנת לילה קצרה לפני בהלת הקניות).

אם לא הספקתן לקנות בבלאק פריידי, הכירו את הסייבר מאנדי, יום שני שלאחר "יום שישי השחור", 30.11.15 למקרה ששאלתן. גם בסייבר מאנדי מציעים מגוון אתרים שלל הנחות ומבצעים, ואני מבטיחה לעדכן במידה ויהיה משהו מעניין. מנסיוני האישי, הסייבר מאנדי לא ממש מפתה ופחות נוח לאלו מאיתנו שעובדים (הרבה יותר נוח לעשות שופינג בשישי, בפיג'מה).


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ביורוקרטיה ומידע כללי

קנייה חכמה.
קניות ברשת הן דבר בעייתי. הכל נמצא במרחק הקלקלה, מבצעים מפתים נזרקים אלינו מכל עבר ובקלילות אנחנו מגהצות את האשראי על אינספור דברים שאנחנו לא בהכרח צריכות. אז איך מנהלים נכון את המוצרים שיש ברשותינו ואיך אנחנו מצליחות לעקוב אחריהן?
ובכן הדבר הראשון שאמליץ לכל אחת לעשות הוא לסדר את אוסף האיפור/טיפוח/לקים שלה לפני שמתחיל כל בלאגן הקניות ברשת. כאשר מסדרים את הכל מחדש, מגלים דברים ששכחנו מקיומים ורואים באמת מה יש ומה אין.
השלב הבא לא יתאים לכולן, שכן הוא דורש סבלנות וחיבה קלה לאקסל. אני ישבתי במשך כמה שעות ואירגנתי אקסל עם כל מוצרי האיפור שברשותי (ויש לי אקסל המוקדש כולו ללקים שלי).
יש דברים מיותרים? מעולה, לשם כך קיימות קבוצות מכירה בפייסבוק וכך גם תחסכו וגם תתרמו לסביבה. המוצרים לא מתאימים למכירה אבל עדיין שימושיים? יופי! זה הזמן לתרומה (אני לרוב תורמת לקבוצת נערות בסיכון שאני מכירה כבר שנים, אבל לא חסר לאן לתרום ואשמח לסייע אם אתן לא מוצאות לאן לתרום).
לפני שאתן פותחות את הארנק, אני ממליצה לכן בחום לקרוא את הפוסט המוצלח של אלטר אגו מהבלוג "מי הזיז את הפצירה שלי" ולקבל מעט פרופורציה על בזבוזים.

טיפ נוסף וחשוב הוא לערוך השוואות בין האתרים השונים. כל שעליכן לעשות זה לבנות את הסל אותו אתן רוצות להזמין מראש בכמה אתרים, ולראות איפה ההנחה הכי משתלמת, מהיכן המשלוח זול יותר ובכלליות איפה הטוטאל קטן יותר. את סל הקניות כדאי לעשות מראש (המשך לטיפ הקודם) כאשר אתן חושבות בצלילות על מה שאתן צריכות ומה מיותר (כי בלהט הרכישה נורא קל להוסיף עוד מוצרים לסל הכללי).

אפשר לקבל החזר?
אם כבר חוגגים עם כרטיס האשראי, לא כדאי לקבל קצת החזר על זה? ישנם כמה אתרים מוצלחים שמחזירים לנו אחוז מסוים על רכישות ברשת. כל אתר ודרישותיו, אבל כל שעליכן לעשות הוא להירשם לאתר ה-Cashback החביב עליכן, ולהתחיל לקבל מעט החזרים על הרכישות האינטרנטיות שלכן.
השימוש באתר קאשבק פשוט. אחרי שנרשמתן, אתן מחפשות את שם האתר בו אתן מעוניינות לבצע רכישות. אתן מקליקות על שם האתר ומשם הקישור יוביל אתכן לאתר הרצוי. הגלישה באתר זהה, אך הקניה נרשמת באתר הקאשבק וכעבור זמן מה (שעות עד ימים) אתן מקבלות מייל המידע אתכן כי קיבלתן קאשבק.
אחד האתרים האהובים עליי (הוא עובד עם לא מעט אתרי קניות מקוונים) הוא Ebates (אתר מזמין ונוח לתפעול).
אתרים נוספים שרצוי להכיר הם: BeFrugalPouring Pounds, Extrabux ו-Quidco.

Money Money Money...
השתדלו לא לעבור את רף ה-75$ בהזמנה... לבזבז זה נחמד וכיפי, אבל לשלם תוספת של 17% מערך הרכישה בעבור מע"מ, וזה פחות נחמד (75$ כולל עלות המשלוח).
ספגתן את המע"מ והחלטתן לבזבז עוד? קחו בחשבון שאם תגיעו לסכום של 500$ תאלצו לשלם על שחרור החבילה במכס, וזה לא יהיה זול.

אבל האתר לא שולח לארץ!
כולנו נתקלנו בזה... מצאנו אתר עם שלל מוצרים אותם אנחנו רוצות. ערכנו השוואת מחירים, בנינו סל של מוצרים שלא הצלחנו להשיג בשום מקום אחר, הגענו לקופה, עברנו על פרטי המשלוח וגילינו שהופ... לא שולחים לארץ. זה מבאס, אבל זה ממש לא סוף העולם! בעבור תשלום נוסף תוכלו להיעזר בשירות השילוח Buy2usa.
רצוי להירשם לאתר של Buy2usa עוד בתרם סבב הרכישות האינטרנטי, שכן האתר מספק לכן כתובת אמריקאית, בה תוכלו להשתמש ואותה תצטרכו להזין באתר הקניות בעת הרכישה. האתר ממנו הזמנתם ישלח את המוצרים לכתובת שהכנסתם (בעצם אלו מעין מחסנים של Buy2usa), ואתם תקבלו הודעה כאשר החבילה תגיע ליעדה. לאחר מכן תקבלו את מחיר השילוח לארץ (במידה ומדובר באריזה מסורבלת וגדולה אפשר לבקש אריזה מחדש. אריזה מחדש עולה עוד כמה דולרים, אבל זה יכול להוזיל את העלות הכוללת של השילוח לארץ).
באתר תמצאו את כל המידע אותו אתם צריכות (למשל דף שאלות ותשובותמחשבון לחישוב עלות משלוח וכו'. הכל בעברית!).

מבצעי Black Friday באתר Buy2Usa:
  • קוד הנחה BFPAYPAL15- עד 25% הנחה על מחיר המשלוח לארץ למשלמים באמצעות Paypal. לאחר הנחה, מחיר השילוח לא יהיה נמוך מ-15$.
  • קוד BF15עד 15% הנחה על מחיר המשלוח לארץ למשלמים באמצעות כרטיס אשראי. לאחר הנחה, מחיר השילוח לא יהיה נמוך מ-20$.

אתרי שילוח נוספים שרצוי להכיר:
Shipito (אתר אמריקאי, שתומך גם בשפה העברית)

ShipMyDeal- אתר נהדר ושירותי, המאפשר שירות מלא בשפה העברית ומבטיח לעשות את המקסימום בכדי להעניק לנו את המחיר הזול ביותר לשליחת החבילה ארצה.
לרגל חגיגות בלאק פריידי מציעים באתר שילוח ארצה במחיר של 10$ (עד חצי קילו, שהם 1 פאונד).
כמו כן- איחוד ופיצול חבילות חינם.
אופציה חביבה נוספת- שירות "קונים בשבילך", שולחים קישור למוצרים בהם אתן חושקות לאימייל info@shipmydeal.com והם מבצעים עבורכם את הרכישה (נהדר לאתרים שלא עובדים עם כרטיסי אשראי בינ"ל).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קניות גבירותיי, קניות!

בחלק זה אציג את האתרים האהובים עליי, מה ניתן להשיג בהם ופוסטים שימושיים מהבלוג (במידה וקיימים כאלו).
 שנתחיל?

אתרים מחו"ל:


קצת על האתר: מותג איפור נהדר המציע לנו ג'ל גבות, ערכות קונטורינג, היילייטרים משגעים ופלטות צלליות נהדרות.

עלות/ אפשרויות שילוח:
מחיר השילוח מהאתר גבוה ועומד על 18$. אני ממליצה בחום לרכוש את המוצרים ב- Beauty Bay או ב- Cult Beauty (שניהם מחכים לכן בהמשך הפוסט).

מבצעי Black Friday:
  • 27.11.15- 25% הנחה על מוצרי הגבות + השקת שני שפתונים נוזליים בגוונים חדשים (CatNip ו-SoftLilac).
  • 30.11.15- 25% על כל מוצרי הגבות, ליפגלוסים ב-9.99$ ושימר יחד עם מברשת ב-26$.

מוצרים בהם אני חושקת: פלטת הצלליות Self - Made Palette, והיילייטר Illuminators.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

קצת על האתר: נרות נהדרים, קרמי גוף, מיסטים ועוד.

עלות/ אפשרויות שילוח:
*אם אתן מזמינות נרות מהאתר, קחו בחשבון שעדיף לשלוח אותם ארצה בשילוח ימי, שכן השילוח האווירי יקר מאוד. שילוח ימי לוקח בערך כחודשיים, ודורש לא מעט סבלנות.

המלצות: נרות גבירותיי, נרות. אני מושגעת על ניחוח המרשלמו של החברה. הקרמים שלהם לא רעים בכלל, אבל אין באפשרותינו להריחם מראש. אם יש ניחוחות שאתן מכירות ואוהבות, זה הזמן לחדש את המלאי שלכן.

Cashback
1% ב- Ebates.

מבצעי Black Friday:
  • קנו שלושה מוצרים, וקבלו שלושה מוצרים במתנה.
  •  ברכישות מעל 30$ השתמשו בקוד F151126 וקבלו 10$ הנחה.
  • 20% הנחה על כל האתר בהזנת הקוד F151621
  • שילוח חינם BBWNOV25
מוצרים בהם אני חושקת: הפעם אני רוצה רק נרות. יש לי יותר מדי קרמים ומיסטים.
אני מתכננת להזמין נר בניחוח ערמונים וציפורן, נר בניחוח חמוציות, נר בניחוח מרתף יינות, נר בניחוח סתיו ונר בניחוח מרשמלו צלוי (ריח מדהים!).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר:
אתר נוסף שמחזיק לא מעט מותגים. תוכלו למצוא באתר מוצרים של EOS, ביוטי בלנדר, זואיבהאורבן דיקיי, אנסטסיה בוורלי הילס, יוניק וואן, טו פייסד, מקדמיה ועוד (באתר הופיעו גם מוצרי מייקאפ גיק ומורפי!). הוא שולח יחסית מהר את המוצרים (ההזמנה האחרונה שלי הגיעה תוך עשרה ימים, אבל אל תבנו על כך, בכל זאת, דואר ישראל), נוח לתפעול ונותן חווית גלישה נעימה.

עלות/ אפשרויות שילוח:
מתחיל מ-3$, וחינמי ברכישות מעל 16$.

מבצעי Black Friday: 
הנחות משתנות על מגוון מוצרים באתר. לדעתי, מדובר על הנחות אנמיות ומאכזבות.

מוצרים בהם אני חושקת: פלטות ומברשות של זויאבה (בינתיים אני רוצה הכל, צריכה לקבל החלטה. יש לי המון פלטות, ופלטה נוספת היא בהחלט חזירות, אך אני חלשת אופי).
חומדת את סט המברשות Rose Gold ופלטת הצלליות Cocoa Blend.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: אתר המציע מגוון רחב של חברות, החל מדה באלם וטו פייסד ועד Glam Glow. אישית אני פחות אוהבת את הממשק שלו, אבל אפשר למצוא בו מוצרים נהדרים.

עלות/ אפשרויות שילוח:
החל מ-12$. 

Cashback:
5% ב- Ebates.

על מה אני ממליצה? פלטת השוקולד של טו פייסד (לסקירה), או פלטת השוקולד השניה.

מבצעי Black Friday: 
סנונית ראשונה- 20% הנחה בהזנת הקוד BLACK20 לרשומים לאתר.

במה אני חושקת? אם לא הזמנתי את סט האופל של בקה עד עכשיו, הגיע הזמן לעשות זאת. זה הזמן גם להכיר את האחיות TheManizer שמככבות ברשת... ואיך אפשר להתעלם מפלטת AfterGlow של בקה?.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

קצת על האתר: האתר האהוב עליי לרכישת מותגי דארגסטור אמריקאי ולרוב אני מוצאת בו את שחשקה נפשי. לצד מוצרי NyxMilani,E.L.FWet and Wild וגם מוצרי מורפי (ועוד חברות דראגסטור אמריקאיות) תמצאו מוצרים של The BalmLime Crime,Sugarpill ו-Obsessive Compulsive.

עלות/ אפשרויות שילוח:
בביוטיג'וינט אפשר לשלם בפייפאל ומחיר השילוח מתחיל מ-3$ ומטפס עם הוספת המוצרים.

מבצעי Black Friday:
25% הנחה בהזנת הקוד BLACK2015 (בתוקף עד 28.11).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: האתר הרשמי של חברת האיפור המתקתקה בנפיט.

עלות/ אפשרויות שילוח:
האתר שולח ארצה, ובעבור התענוג תיפרדו מ-14$ נוספים.

המלצות: ברונזר ההולה המהולל.

מבצעי Black Friday: 
הזינו את הקוד FREEBIES ותוכלו לקבל מתנות משתנות ברכישות מעל סכומים משתנים (בתוקף עד 29.11).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: חברת איפור משתלמת, המציעה לנו שלל צלליות, סמקים, מברשות, שפתונים ומה לא, במחירים מגוחכים! 

עלות/ אפשרויות שילוח:
מחיר השילוח מתחיל מ-5$ ועולה בהתאם למשקל החבילה.

Cashback:
7.5% עם Ebates.
18% עם BeFrugal.

מבצעי Black Friday: 
עד 75% הנחה על מגוון מוצרים באתר! (בתוקף בין התאריכים 26.11-1.12).


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: אתר שמחזיק לא מעט מותגים מעניינים וזולים (NyxMilaniNYC,SugarpillWet And Wild ועוד) במחירים נוחים. 

עלות/ אפשרויות שילוח:
המשלוח מתחיל מ-3$ ומטפס ככל שמוסיפים מוצרים לעגלה. האתר עובד עם פייפל.

מבצעי Black Friday: 
35% הנחה בהזנת הקוד BLACK35, ומתנות משתנות ברכישות מעל 25$, 50$ ו-100$.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: אתר המציע מגוון רחב של מוצרים, החל מסמאשבוקס ועד Glamglow. המחירים באתר מאוד משתלמים.

עלות/ אפשרויות שילוח:
שולחים לארץ, החל מ-7$.

מבצעי Black Friday:
15% הנחה בהזנת הקוד SHOPNOW

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: אתר נוסף המציע שלל פלטות, צלליות, סמקים ועוד במחירים נוחים (לרוב המשלוח ממנו מייקר את העסקה).

עלות/ אפשרויות שילוח:
משלוח החל מ-25.34$ דולר וניתן לשלם באתר בפייפאל (בתוקף עד לתאריך ה-30.11).



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: האתר המדובר ביותר בשנה החולפת. צלליות, שפתונים עמידים וג'ל ליינרים במחירים נוחים וביצועים נהדרים.

עלות/ אפשרויות שילוח:
לצערנו הרב האתר אינו שולח לארץ, ובכדי ליהנות מהמוצרים יש להשתמש בחברת שילוח.
מחיר השילוח בתוך ארה"ב מתחיל מ-6$, וחינמי ברכישות באתר בסכום הגבוה מ-50$.

המלצות: אתן חייבות את ההיילייטר Smokin' Whistles. מניסיוני האישי, הצלליות, הג'ל ליינרים והשפתונים העמידים פשוט תענוג. זה המקום לבזבז בו...

מבצעי Black Friday: מבצעים בתוקף בין ה-25-29/11/15.
5$ הנחה ברכישות מעל 40$.
10$ הנחה ברכישות מעל 60$.
15$ הנחה ברכישות מעל 80$.
20$ הנחה ברכישות מעל 100$.

*5% הנחה ברכישה ראשונה באתר ובהרשמה לניוזלטר.

מוצרים בהם אני חושקת: בכל האתר... ובעיקר, בסטים החדשים לשפתיים (20$ לסט).


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: אתר בריטי המציע לנו מגוון מוצרים מפתים כדוגמאת אנסטסיה בוורלי הילס, בקה Glamglow ועוד.

עלות/ אפשרויות שילוח:
7 פאונד, או חינמי ברכישות מעל 50 דולר.

Cashback:

מבצעי Black Friday: 
הנחות משתנות בהתאם לסכום הקניה.
10 ליש"ט הנחה ברכישות ב-60 ליש"ט (קוד MERRY10).
20 ליש"ט הנחה ברכישות ב-100 ליש"ט (קוד MERRY20).
45 ליש"ט הנחה ברכישות ב-200 ליש"ט (קוד MERRY45).
75 ליש"ט הנחה ברכישות ב-300 ליש"ט (קוד MERRY75).

מוצרים בהם אני חושקת: היילייטר אחר של אנסטסיה, So Hollywood, מארז Opal של בקה ו- Beauty Elixir של Caudalie.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: עוד אתר קניות בריטי מוצלח, המחזיק מגוון רחב של מוצרים (אני קונה שם הרבה בורז'ואה, ביודרמה, רימל ונוקס).
שימו לב שהמחירים באתר כוללים מע"מ, אך הוא יתקזז בחשבון.

עלות/ אפשרויות שילוח:
המשלוח מהאתר חינמי.

Cashback:
5.25% ב-Pouring Pounds.

מבצעי Black Friday:
10% הנחה ברכישות מעל 30 פאונד.
15% הנחה ברכישות מעל 100 פאונד.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: אתר קניות בריטי נוסף המציע שלל מוצרים מפתים, כדוגמאת בורז'ואה, רימל, דה באלם ועוד.

עלות/ אפשרויות שילוח:
משלוח חינמי ברכישות מעל 10 פאונד.

Cashback
3.75% ב- Pouring Pounds.

מבצעי Black Friday: 
20% הנחה בהזנת הקוד BlackFriday20.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: 
הכירו את גלאמבוט, אתר יד שניה עם מגוון רחב של מותגים החל משאנל ועד קאט וון די וטארט (כולל כאלו שלא נשלחים בשילוח ישיר לארץ). ליד כל מוצר נכתב מה מצבו, וכמה שימוש נעשה בו. המוצרים עוברים חיטוי לפני שהם נשלחים לרוכשת.

עלות/ אפשרויות שילוח:
10$. או חינמי ברכישות מעל 90$.

מבצעי Black Friday:



מוצרים בהם אני חושקת: בשונה משאר האתרים בפוסט זה, הפעם אינני יכולה לבנות רשימה מדויקת מראש, שכן המלאי באתר תלוי בכמה מוצרי יש שניה הגיעו אליהם.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: עוד אתר בריטי מוצלח שמחזיק מגוון רחב של מותגים. תוכלו למצוא באתר קשת רחבה של מוצרים מעולם הקוסמטיקה- מוצרי איפור, מוצרי טיפוח ומגוון עצום של מוצרים לשיער.

עלות/ אפשרויות שילוח:
חינמי.

Cashback:
פה תהנו מ-Cashback של 5.25% באתר Pouring Pounds

מבצעי Black Friday: 
20% הנחה בהזנת הקוד HQBF15

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: אתר בו תוכלו למצוא הכל! ויטמינים לצד איפור ומזון אורגני. פשוט להיכנס ולהתחיל לחטט!

עלות/ אפשרויות שילוח:
החל מ-4$.

המלצות: כאן תוכלו למצוא שלל המלצות על מוצרי מאייהרב.


מבצעי Black Friday: 


10% הנחה על כל האתר.

+10% הנחה על מוצרי איפור וקוסמטיקה עד לתאריך ה-2.12.15.

*קניה ראשונה באתר? השתמשו בקוד BOV219 לקבלת 5$ הנחה.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeffree Star Cosmetics
קצת על האתר: מותג הקוסמטיקה שתופס תאוצה היסטרית הודות למגוון שפתונים עמידים.

עלות/ אפשרויות שילוח:
10.95$, שילוח ישיר ארצה.

מבצעי Black Friday:
שילוח חינם + 30% הנחה עם גוונים נבחרים! (בתאריכים 27.11 ו-30.11).

במה אני חושקת?
אני שוקלת לרכוש את הגוונים הבאים Posh Spice, Celebrity Skin, Mashocist, Blue Velvet.... נקווה שהם יקחו חלק במבצע.
 מחירו המלא של השפתון עומד על 18$.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Look Fantastic
קצת על האתר: אתר בריטי מוצלח המציע שלל מותגים. יש באתר מגוון רחב של מוצרים ומותגים, הן מעולם הטיפוח והן מעולם האיפור. המשלוח מהאתר חינמי ובדר"כ המוצרים מגיעים יחסית מהר ארצה. מה שכן, חלק מהמותגים לא שולחים ארצה (כמו למשל מוצרי Benefit).

עלות/ אפשרויות שילוח:
חינמי.

Cashback:
Ebates (החזר על סך 3.5%) 
Pouring Pounds (החזר של 6.75%).

מבצעי Black Friday: 
20% הנחה עם הקוד LFBLACK.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: המקום בו אפשר למצוא את ליין מוצרי האיפור של מותג Makeup Geek, מבית היוצר של היוטיבורית מרלנה.

עלות/ אפשרויות שילוח:
שילוח לארץ, החל מ-5$.

המלצות:
אני הזמנתי מהאתר מס' צלליות והן פשוט מעולות. רוב הצלליות של מרלנה (הלא היא מייקאפ גיק) מוצלחות, פיגמנטיות ובגודל הצלליות של מאק. לפוסט סקירה על חלק מצלליות מייקאפ גיק שברשותי היכנסו לכאן.
כמו כן, האייליינרים שלה מעולים (אני ניסיתי את החום והוא אחד הטובים שיש ברשותי).

מבצעי Black Friday:
האתר מציע מגוון מארזים המאגדים בתוכם מוצרים מוצלחים מליין מייקאפ גיק.
באנדל של צלליות וסמקים במחיר של 50$, 27 צלליות במגוון גימורים (שימריות, דאוכרומיות ומסדרת הפוילד) במחיר של 125$, 10 צלליות מסדרת הפוילד במחיר של 70$, מארז 6 פימגנטים במחיר של 30$ וסט מברשות מפתה במחיר של 40$.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: אם לא שבעתן מצלליות ושפתונים משגעים, זה המקום לפנות אליו.

עלות/ אפשרויות שילוח:
10$, שילוח ישיר ארצה.

מבצעי Black Friday:
במהלך 27.11.15 - 30% הנחה על כל האתר.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

קצת על האתר: במידה ונשאר לכן עודף לאחר שלל הקניות בבלאק פריידי, היכנסו ל-Morphe והתחילו לבזבז! (זה מה שאני מתכננת לעשות). צלליות, מברשות, סטים ועוד מוצרים במחירים מגוחכים.

עלות/ אפשרויות שילוח:
האתר עובד עם פייפל, ומשלוח החל מ-5.29$ (עולה בהתאם למשקל החבילה, למשל בעבור 6 הצלליות שילמתי 7.16$ על השילוח).

מבצעי Black Friday: 
20% הנחה עם הקוד 20BLACKFRIDAY

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: ספורה, או חנות האפשרויות הבלתי מוגבלת היא ה-חנות ב-ה הידיעה לכל מכורת איפור. אני לא יודעת מאיזה מותג להתחיל, אבל מספורה קשה לצאת בידיים ריקות (הן מהאתר והן מהחנויות הפיזיות).

עלות/ אפשרויות שילוח:
ספורה לא שולחים לארץ, ויש להשתמש בחברת שילוח כדי להביא את המוצרים ארצה.

Cashback:
6% עם BeFrugal.

מבצעי Black Friday:
בספורה מציעים לנו שלל קיטים במחיר של 10$ לאחד. שנה שעברה הקיטים השווים אזלו די מהר, קחו זאת בחשבון.



מוצרים בהם אני חושקת: בסט של חברת טארט (סומק קרם וסומק), בלקים של Formula X ובקיט של Origins.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: חברת מברשות איפור נהדרת. את רוב המברשות שלי של סיגמא רכשתי במהלך ה"בלאק פריידי" בארבעת השנים האחרונות (מה שאומר שחלוצות המברשות מבית סיגמא באוסף שלי מחזיקות מעמד כבר ארבע שנים ומצבם מעולה!). באתר תמצאו גם ליין מוצרי איפור מבית סיגמא.

עלות/ אפשרויות שילוח:
החל מ-13$.

המלצות:
מברשות טשטוש צללית: E25, E35.
מברשת להנחת צללית: E55.

Cashback:
5% עם Ebates.

מבצעי Black Friday:
משלוח בינ"ל חינם בין התאריכים 26-27/11. בנוסף 10% הנחה בהזנת הקוד SIGMAPINK.
רכישה ראשונה באתר? השתמשו בקוד FIRST20 ל-20% הנחה.
מתנה בכל רכישה בסכום הגבוה מ-50$ בין התאריכים 28-29/11.
20% הנחה בתאריך 30/11/15 בהזנת הקוד CYBER2015.

מוצרים בהם אני חושקת:
מברשות פנים: F80, F77, F03.
מברשות עיניים: E30, E15.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: חברת איפור בריטית עם שלל מוצרים מוצלחים ומלאי פיגמנט במחירים אטרקטיביים.

עלות/ אפשרויות שילוח:
החל מ-5 פאונד. חינמי ברכישות מעל 40 פאונד.

המלצות: פלטות צלליות נהדרות! וליין שפתונים בגימור מאט מוצלח. 

מבצעי Black Friday: יעודכנו בהמשך

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


קצת על האתר: אתר המציע מגוון מוצרים, החל ממוצרי דראגסטור ועד היוקרתיים ביותר.
עלות/ אפשרויות שילוח:
חינמי.

Cashback:
4% עם Ebates.
8% עם BeFrugal.

מבצעי Black Friday: 
מארזי מתנות - עד 70% הנחה.
15$ הנחה ברכישות ב-100$ ומעלה.
המבצעים בתוקף עד 30.11.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: האתר האמריקאי של חברת הטיפוח The Body Shop.

עלות/ אפשרויות שילוח:
האתר אינו שולח לארץ, ויש להשתמש בחברת שילוח. 
מחיר המשלוח בתוך ארה"ב עומד על 6$, וחינמי ברכישות מעל 50$.

המלצות: סקראבים, חמאות גוף וסדרת המנגו של דה- בודי שופ.

Cashback:
8% עם BeFragel.

מבצעי Black Friday:

מוצרים בהם אני חושקת: בדיוק סיימתי את הפילינג גוף שלהם...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


אתרים ישראלים:



קצת על האתר: מותג אותו הצגתי בעבר בבלוג (לפוסט על מברשות אנטונים הקליקו כאן) ולאחרונה החל לייבא גם מוצרי איפור טבעיים המגיעים באריזות עץ אופייניות למותג.

עלות/ אפשרויות שילוח:
15 שקלים בדואר רשום.
25 שקלים בדואר שליחים.

מבצעי Black Friday: 
יתקיימון ביום ו', 27.11.15.
15% הנחה על כל מברשות ועפרונות העיניים והשפתיים ומשלוח חינם על כל המוצרים באתר.
בנוסף, הקוד BeFall יעניק לכן 10% הנחה נוספים על מוצרים נבחרים.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------



קצת על האתר: האתר הישראלי הרשמי של חברת הקוסמטיקה קליניק.

עלות/ אפשרויות שילוח:
משלוח חינם ברכישות מעל 200 שקלים.
ברכישות בסכום הקטן מ-200 שקלים תשלמו 15 שקלים על המשלוח.

המלצות: מייקאפ Beyond Perfecting, סדרת השפתונים Lip Pop Color.

מבצעי Black Friday: 
יתקיימו בין התאריכים 26-28/11/15.
  • משלוח חינם
  • תיק איפור עם ארבעה מוצרים בגודל מיוחד בכל הזמנה מעל 250 שקלים (התיק כולל 4 מוצרים בגודל מיוחד: קרם עיניים All About Eye Rich, קרם לחות ליום וללילה Repairewar ומסקרה High Impact)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

קצת על האתר: אתר קניות הישראלי המציע לנו ליהנות ממוצרי עפרהאמיקהג'יג'יקליניק ועוד. סקרתי לא מעט מוצרים מהאתר בבלוג, מוזמנות להקליק כאן ולקרוא את סקירותיי (לסקירות מוצרי עפרה היכנסו לכאן).

עלות/ אפשרויות שילוח:
 משלוח חינמי עם שליח ברכישות מעל 150 שקלים.
ברכישות בסכום הקטן מ-150 שקלים תשלמו 12 שקלים על משלוח.


מבצעי Black Friday:
את אות הפתיחה לאירועי הבלאק פריידי יציינו בגילטי כבר ב-25.11 בשעה 10:00 ב-20% על מוצרי האיפור מבית Flormar.

לאחר מכן, שאר מבצעי "יום שישי השחור" יחלו כבר ביום חמישי (27.11).
הנחות משתנות על שלל מוצרי האתר, החל מ-15% הנחה ועד 55% הנחה (על מוצרי עפרה, רבלון, אסתי לאודר, ג'יג'י ועוד.

בנוסף, כל מי שתרכוש במהלך הסופ"ש של הבלאק פריידי (החל מה-25.11 בשעה 10:00 בוקר ועוד יום שני בלילה) בסכום של 295 שקלים ומעלה (לא כולל מוצרי בישום) תקבל שמפו יבש של חברת אמיקה באריזה מיוחדת לנסיעות (42 מ"ל). 
בכדי לקבל את השמפו עליכן לבנות סל בסך 295 שקלים, ולהוסיף את השמפו לסל (מחיר השמפו היבש יתאפס).

*פעם ראשונה באתר? נהדר, הירשמו לניוזלטר של גילטי וקבלו 10% הנחה ברכישה ראשונה באתר.
*קונה ותיקה באתר? את ודאי מכירה את תוכנית הנאמנות של גילטי...

מוצרים בהם אני חושקת: עוד שפתונים עמידים של עפרה וההיילייטרים החדשים בשיתוף עם הבלוגריות Dupethat.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קצת על האתר: החנות הווירטואלית של חברת מאק בישראל.

מבצעי Black Friday:
יתקיימו בין התאריכים 26-28/11/15.
  • משלוח חינם
  • שפתון במהדורה מוגבלת Black Berry במחיר של 89 שקלים.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

קצת על האתר: חנות האיפור של המאפרת- יוטיוברית שלי אגמי. באתר תוכלו למצוא את מוצריה של שלי, לצד עפרה ועוד מגוון מותגים.


עלות/ אפשרויות שילוח:
משלוח חינם ברכישות בסכום הגבוה מ-300 שקלים.
משלוח ללא מעקב להזמנות קטנות (עד 150 גרם, בסכום של עד 200 שקלים) - 9 שקלים בעבור השילוח.
23 שקלים בעבור משלוח בדואר רשום עם מעקב.
45 שקלים בעבור שילוח אקספרס (עד 3 ימי עסקים), לישובים המופיעים ברשימה באתר.
ניתן לאסוף את המוצרים מהמושב קציר (אזור פרדס חנה).

המלצות: היכנסו לפוסט סקירת מוצרי Make Me Up.

מבצעי Black Friday: 
המבצעים יתקיימו בין התאריכים 27-30/11/15.
10% בהזנת קופון BF2015. 
משלוח חינם ללא מינימום קניה.
עשרות מוצרים בהנחות גדולות:
15% הנחה על מוצרי אנטונים.
הולילנד (HL) עד 25% הנחה.
סוטיס- 17% הנחה.
מאלו ווילז- 20%.
בין הרוכשות באתר יוגרל בכל יום מוצר אחר.
ולסיום, ביוטי בוקס במהדורה מיוחדת לבלאק פריידי במחיר משתלם (6 מוצרים בגודל מלא, מוצר Travel Size ודוגמיות בגודל מיוחד).

*הצטרפות למועדון המאפרים באתר מעניקה עד 50% הנחה קבועה על מגוון מוצרי איפור וכלים מקצועיים. הצטרפות ללא תשלום וללא התחייבות.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------



קצת על האתר: אתר חדש המציע לנו שלל פתרונות אחסון לכמויות האיפור המטורפות שלנו.

עלות/ אפשרויות שילוח:
משלוח עם שליח עד הבית- 21 שקלים. קיימת אופציה של איסוף עצמי.

מבצעי Black Friday:
החנות תציע את כל הארגוניות הקטנות במחירי הנחה משמעותיים (מחירים מדויקים יתעדכנו בהמשך).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

בכל הנוגע לביגוד, ישנם שני אתרים מהם אני מתכננת להזמין.
  • הראשון הוא האתר של "הסודות של ויקטוריה" (Victoria's Secret) אני חייבת הלבשה תחתונה! יש שילוח ארצה, אבל הוא יקר מאוד. אני ממתינה למבצעים לראות אם משתלם יותר לשלוח דרכם או ע"י חברת שילוח.
  • אתר נוסף שאני בונה עליו הוא 6PM המציע שלל מותגי אופנה, והתכנון העיקרי שלי הוא על מחלקת הנעליים והתיקים (דורש שילוח ארצה).


מזכירה לכן כי הפוסט יתעדכן תוך כדי תנועה ולכן מומלץ לשמור אותו במועדפים ולרפרש במידת הצורך.

רכישות מהנות ומועילות!

*גילוי נאות- חלק מהקישורים בפוסט זה הם קישורי איפילייאט.






8 תגובות:

  1. היי, באתר באת' אנד בודי, מה הכוונה בשילוח ימי? האתר נותן אופציה כזאת לשילוח בארץ או שצריך חברה חיצונית? תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. האתר עצמו לא שולח לארץ, ובכדי לשלוח את המוצרים ארצה יש להעזר בחברות שילוח (כפי שכתבתי בתחילת הפוסט, למשל Buy2usa).
      שהמוצרים מגיעים למחסני החברה, את יכולה לבחור האם לשלוח בשילוח אווירי, או בשילוח ימי (איטי יותר)

      מחק
    2. תודה! וכמובן תודה על הפוסט המושקע :)

      מחק
  2. קניתי ג'פרי סטאר אבל המשלוח לארץ לא היה חינם :(

    השבמחק
  3. קניתי סט איפור מטורף של NAKED ב8$ מדהים באתר חמוד חדש www.sababuy.com הגיע מהר והמשלוח חינם (יחסית מהר כן לקח לי 3 שבועות אבל זה יחסית מהר בשביל אתרים אחרים שאני קונה בדרך כלל )

    השבמחק
    תשובות
    1. במחיר כזה מדובר על זיוף.
      אני ללא ממליצה להשתמש במוצרים מזוייפים שלא עברו שום פיקוח...

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...