Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 25 ביוני 2016

Mac Obssesion

ותיקות הבלוג ודאי זוכרות כי ציינתי בעבר כי מעקב אחר שלל קולקציות מאק קשה עד בילתי אפשרי. החברה משיקה שלל קולקציות השכם וערב, ומקשה עלינו להתמיד ולהתעדכן במה שחדש (וכמובן, מקשה על הארנק שלנו).
בעוד שזמן מה השתדלתי להמנע מעדכוני קולקציות (כי מה לעשות, לפעמים צריך גם לקנות אוכל ולא רק איפור), לאחרונה אני מוצאת את עצמי עוקבת בשקיקה אחרי כל קולקציה והשקה חדשה. הווישליסט שלי רק הולך וגדל, אך כמות האיפור שברשותי לא קטנה, ואני מוצאת את עצמי מוסיפה כל פעם מקום אחסון לאוסף שעדיין גדל.
במאק יודעים איך לגרום לנו לבזבז... חלק מהקולקציות מציעות לנו גוונים אהובים באריזות סופר מפתות (מאק ממש טובים בזה, הם יודעים איך למשוך את העין שלנו לרכוש מוצר מהליין הרגיל אך בעיצוב ייחודי) בעוד אחרות מציעות לנו ליינים חדשים בגוונים מעניינים.
כפי שודאי כבר הבנתן, הפוסט הקרוב יעסוק בסקירת מוצרי מאק. שלוש קולקציות/השקות חדשות ממתינות לכן, So Lets Go!

הגבות כאן, והן לא הולכות לשום מקום. שמן הקיק החליף את הפינצטה, ומריטה הפכה להמלצה שנשארה אי שם בתחילת שנות האלפיים. רובנו כבר למדנו שאת הצורות ההנדסיות סטייל משולש עדיף לשכוח, וככל שיש יותר שיער באזור הגבות, כך עדיף (ברור לכן שמדובר בטרנד חולף כן? בסוף נראה שוב משולשים בכל מקום).
אני מודה שמעולם לא התחברתי לטרנד הצורות. מאז ומתמיד יש לי גבות די מלאות שלא עברו שינוי דרסטי מעולם (אחת לחודש "ניקוי" של שערות סוררות, ולא מעבר). במהלך החטיבה הציקו לי לא מעט על העניין, אך בעצת אמא שלי, ניסיתי להתעלם והמשכתי לגדל את גבותיי כראות עיני. הדבר התגלה כמשתלם במיוחד, שכן היום רוב הבנות שמרטו אז בכיתה ח', מנסות לגדל את מה שהוציאה הפינצטה.
כמו כל טרנד מזדמן, גם מאק החליטה לרענן את מלאי מוצרי הגבות. קולקציית Brows Are It! מציעה לנו שלל תכשירים מקצועיים לגבות ומעניקה להן סוף סוף את המקום לו הן ראויות בקדמת הבמה.
הקולקציה מציעה מגוון מוצרים כדוגמאת צלליות, מסקרות וג'לים, כולם במספר גוונים אותם יש להתאים לגוון העור והשיער.

בבוקר מהביל אחד באמצע חודש יוני הגעתי לסניף מאק בחדר הבריחה הגדול ביותר (דיזנגוף סנטר), בו פגשתי בנטע סקלי אהובתי ולצידה פגשתי לראשונה את נופר כהן, בחורה בעלת ידי זהב וכשרון עד בלי די אשר הכרתי הודות לתחומי עניין משותפים בפייסבוק (מקרמה כמובן).
אחרי שיחות על הא ועל דא ונשנושי אננס על הבוקר, זכיתי לאיפור גבות (וקצת שדרוגים לאיפור איתו הגעתי) מלא, הודות לנופר (שעל הדרך הרימה לגבות הטבעיות שלי).


מכיוון שהגבות שלי די מושלמות (כן, אני מרימה לעצמי) בחרה נופר רק להוסיף מילוי בתת קרחות הקיימות, ולסגור את העסק עם נגיעה של ג'ל גבות שקוף.
עבורי נבחר סט העונה לטייטל Brunette, כיאה לצבע שיערי. הסט מכיל צללית חומה אפורה בהירה לצד צללית בגוון חום שוקולדי אפרפר.


הטכניקה להנחת הצלליות פשוטה. ראשית, יש להצטייד במברשת זוויתית ראויה. לאחר מכן, יש לקחת את הגוון הבהיר ולתחום את הגבה. מתחילים מהגבול התחתון ועולים כלפי מעלה. בצדי הגבה (אלו שקרובים לאף) מניחים גם כן את הצללית הבהירה. לאחר מכן, באמצעות אותה מברשת, אוספים את הצללית הכהה וממלאים במרכז הגבה (בערך מהשליש הפנימי של הגבה ועד לאזור ה"שפיץ"). מומלץ להימנע משימוש בגוון הכהה באזורים שקרובים לצידי האף, שכן עלול להיווצר מראה נוקשה.

בכדי לקבע את כל העסק ולקבע אותו לאורך זמן, מרחה נופר ג'ל גבות שקוף (גוון Clear). תנועות הסירוק היו מעלה באזורים הפנימיים (אלו שקרובים לצידי האף) ונעו הצידה ככל שהתקדמנו למרכז הגבה ולשוליים החיצוניים (אלו שקרובים יותר לקו השיער).



איפור הגבות נעשה בשעות הבוקר, ונשאר במקומו עד חצות הליל. מאז שעברתי לשגרת איפור גבות זו, אני מקבלת לא מעט מחמאות על הגבות שלי, או תהיות מה השתנה אצלי (נראה אתכם מגלים!). אני מודה, לקח לי זמן להתרגל לכל השלבים, אך ברגע שהתרגלתי לרעיון ולביצוע, גיליתי שהדבר אינו מצריך ממני אקסטרא השקעה, והתוצאות שוות את הדקה הנוספת.


קשה לייעץ על גבי הבלוג איך עליכן לנהוג בגבותיכן (פרט להמלצה חמה על המנעות ממריטה ביתית), ולכן, אם מתחשק לכן ללמוד איך לייצר יש מאין, איך להעשיר את מראה הגבות או סתם בא לכן לשבת במאק ושאחד /אחת ממאפרי הרשת יארגן לכן אחלה של גבות, קפצו לסניף מאק הקרוב לביתכן.
מחיר צמד הצללית עומד על 141 שקלים ומחיר ג'ל הגבות עומד על 100 שקלים.
את השוני בין המצב הטבעי של הגבה, למראה המתקבל כשאני מיישמת את המלצותיה של נופר, תוכלו לראות בצמד התמונות הבא (ויזמיר, נוראי לראות את הגבות שלי בקלוז אפ אימתני שכזה!)

אני בנטורל
שדרוגי גבות
קולקציית Chris Chang היא אחת הקולקציות המפתות של התקופה האחרונה. הקולקצייה נותנת לנו טעימה קטנה מסין הרחוקה. מעצבת האופנה הסינית כריס צ'אנג מביאה את הסגנון הייחודי שלה בקולקציית מוצרים סופר צבעונית ומפתה, שפרט לגוונים לא שגרתיים (שפתון צהוב מישהי?) מגיעה באריזות משגעות שמשדרגות כל פינת איפור טיפוסית.

על אף אהבתי הרבה לשפתונים לא שגרתיים, הגוונים של הקולקציה מוגזמים גם בשבילי, ובחרתי לוותר עליהם ולהתמקד בצלליות.
בקולקצייה תמצאו ארבע צלליות - צללית בגוון מנדרינה, צללית בגוון לימון, צללית בגוון טורקיז וצללית בגוון ורוד פוקסיה.
Electric Mandarin היא צללית כתומה קורלית בגימור סמי-מאט. הצללית רכה ופיגמנטית, נוחה להנחה וטשטוש ונהדרת כתוספת צבע בכפל העפעף. ממליצה להזהר איתה באזור קו העין, שכן שימוש בה באזור זה עלול ליצור מראה דלקתי.


Pale Pipa Eyeshadow, צללית בגוון טורקיז מהפנט בגימור מאט, נראית כגוון המושלם לביקור מזדמן בחוף מבודד. לצערי הרב, היפיפייה הזו לא הוכיחה את עצמה במבחן התוצאה שכן הפיגמנט שלה בעת ההנחה דל. בכדי להגיע למלוא הגוון שלה יש להשקיע לא מעט מאמצים, דבר שאינני נוהגת לעשות.


שתי הצלליות האחרות בקולקציה, Royal Woo (צללית בגוון לימון מושלם) ו- Mu Mu Bloom (גוון פוקסיה דומיננטי) מדווחות כצלליות טובות, ולכן אם בא לכן להוסיף נגיעות צבע למראה האיפור שלכן (ולשידת האיפור שלכן), אמצו את אחת הצלליות.
מחיר צללית עומד על 101 שקלים.

צללית נוספת שהכירה לי נופר היא Havana, צללית מסדרת Extra Dimension המציעה פיגמנט עשיר בגווני חום - טאופ.
גוון הצללית סופר מיוחד, והיא משתלבת בצורה נהדרת עם כל איפור. נהדרת לבדה, אך בהחלט משדרת כל איפור פשוט. אני אוהבת להניחה בטפיחות לאחר שאני מייצרת איפור מעושן בגווני חום או אפור.
הצללית עצמה פיגמנטית מאוד, ומספיקה כמות קטנה של חומר בכדי לקבל את מלוא הגוון על העפעף.
בעלת גימור פרוסטי דומיננטי.
בביקרוכן הבא בסניף מאק בקשו להסוויטצ' אותה, במציאות היא הרבה יותר יפה מכל תמונה שלה.
מחיר הצללית עומד על 112 שקלים בחנויות מאק או באתר.


השקה נוספת שפונה למכורות השפתונים שבינינו היא קולקציית השפתונים MAC Transformed.
קולקציה חדשה המציעה לנו 19 גוונים חדשים, 9 מסוג Retro Matte (השפתונים הנוזליים של מאק) ו-10 מסוג Huggable (שפתונים לחותיים, תוכלו לקרוא עליהם בהרחבה כאן).
אליי הגיע Fuchia Flicker, גוון חדש בסדרת Retro Matte, ליין שפתונים נוזליים בגימור מאט שלא זכה לאהדה בקרב חובבות המותג, שכן פורמולת רוב השפתונים בליין התגלתה כבעייתית ומייבשת.
כאשר הגיע אליי Fuchia Flicker תהיתי אם חל שינוי בפורמולת המוצר, ותהיתי האם הפעם יצליחו מאק לתת פייט ל- Liquid Lipsticks (שפתונים נוזליים עמידים) שיש בשוק.


Fuchia Flicker הוא שפתון בגוון ורוד פוקסיה נאוני (בעל תת גוון כחלחל), ממש קיץ באריזה קטנה. הוא משתלב נהדר עם שיזוף מחמיא ומשקפי שמש, ויהיה נהדר לאלו מכן שלא חוששות משפתיים סופר דומיננטיות. אני מודה שיש ברשותי מספר שפתונים בגוון פוקסיה, אך הוא הבולט והמיוחד ביותר.


בעת ההנחה הפורמולה שלו נעימה ונוחה, ובאמצעות אפליקטור הספוג קל להניחה על השפתיים בצורה מדוייקת.
החסרון שלו מתחיל להופיע בערך כשתי דקות לאחר המריחה, כאשר אתן מתחילות להרגיש כי השפתיים מתייבשות ונסדקות ופעולות טרוויאליות, כמו חיוך, הופכות למאתגרות.
בנוסף, נשארים סימני מריחה כאשר השפתון מתייבש.


בכל הנוגע לעמידות, הוא סופר עמיד. כ"כ עמיד, שגם כשרציתי להסירו, נתקלתי בסירוב. הוא התעקש להשאר על שפתיי כאילו נישא להן בחתונה קתולית.
מגבון רגיל להסרת איפור לא מדגדג לו, וכדי להוריד אותו נאלצתי להשתמש במסיר איפור שומני.


אז כן, הגוון שלו משגע ומסנוור, מה שגורם לי להתעלם מהמגרעות הדי ברורות שלו...
אם בא לכן להתחדש בשפתון מסנוור למרחקים, Fuchia Flicker יהיה שלכן בעבור 115 שקלים.

וכולם ביחד לומר "סווטצ'!":


עולם האיפור של מאק הוא אוקיינוס אינסופי, שקל ללכת בו לאיבוד ולבזבז מאות אלפי שקלים. העצה הקטנה שלי היא קודם כל לשאול את עצמכן האם אתן צריכות את המוצר, או שמשהו אחר מעורר בכן את החשק לקנות אותו (הייפ רשתי, אריזה מפתה, מצב רוח מדוכדך). אחרי שתאפיינו את מקור רצון הרכישה, תוכלו להסיק את המסקנה המתבקשת לגבי המוצר אותו בא לכן להכניס לסל.
ועל אף זאת, גם אני לפעמים "נופלת" לרכישות אימפולסיביות, ממש כמו זו שחלקתי אתכן באינסטגרם.

ועד הפעם הבאה, תשתדלו להשאר במזגן.
נשיקות,
פיצ'ה.

6 תגובות:

  1. חייבת לומר שעם כל אהבתי למאק, והיא רבה, דווקא את שפתוני הרטרו מאק שאני לא אוהבת, היובש הו היובש!

    השבמחק
  2. הרגת, משולשים! :) והשפתון הזה זועק - תסתכלו עליי.. :/ לא בשבילי, ואני ממטורפות הורודים

    השבמחק
  3. פעם ראשונה שאני בבלוג הזה ואני כבר יכולה להגיד שאני מאוהבת 3>
    למאק יש הרבה יציאות טובות, חוששני שהשפתון הוא לא אחת מהן..לא נורא הם מפצים בהרבה דברים אחרים :)

    המשך שבוע מקסים!
    catscameras.blogspot.co.il

    השבמחק
  4. קשה לעמוד בקצב! הג'ל לגבות מאוד מוצלח :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...