Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 22 באוגוסט 2016

It's a Peach World

מאז שהתחלתי לכתוב את הבלוג (ואולי קצת לפני, בפורומים של תפוז) שאלה אחת חזרה ונשאלה אינספור פעמים: "למה פיצ'ה? מה זה אומר?".
הגיע הזמן לענות בתיעוד רשמי על גבי הבלוג, לא?
ובכן, הכינוי הופיע לראשונה בעת פתיחת חשבון באתר תפוז. בזמנו, הפורומים של תפוז תפסו מקום של כבוד ברשת האינטרנט, ובכדי להגיב היה עליי להרשם לאתר.
מצד אחד, חיפשתי שם שאתחבר אליו ואוהב אותו, ומצד שני, רציתי שהם יהיה ייחודי לי, וחשוב מכך, שיהיה פנוי. תוך מספר שניות חשבתי על השם פיצ'ה שנבע מכמה דברים:
1. אפרסק (Peach) הוא הפרי האהוב עליי, ולא רק מבחינת הטעם. הריח שלו והצבע מושלמים, ולאורך חיי תמיד התחברתי למוצרים שמזוהים עם אפרסק (חדר הנעורים שלי צבוע בגוון אפרסק למשל).
2. פיצ' פיצ' הוא כינוי חיבה שלי מילדות. לא בגלל שאני קטנה (פיצית) אלא בגלל החיבה האובססיבית לאפרסקים.
3. כבר אמרתי שאפרסק הוא כליל השלמות?

אז כן, כבר שנים שאני אובססיבית לאפרסק, ואם זה היה תלוי בי, הייתי צובעת את הכל בצבע הכתמתם- ורדרד הזה (I Want to paint it Peach...). ולכן, בחרתי בכינוי על בסיס האפרסק, Peacha
מאז אותם ימים של תפוז, הכינוי דבק בי, וכאשר פתחתי פרופיל בגוגל למען כתיבת הבלוג, היה לי ברור שהכינוי הזה ישאר איתי.
החיבה לאפרסק תפסה מקום של כבוד גם באובססיית האיפור - טיפוח שלי, וכמעט כל מוצר שמקושר לאפרסק, נכנס אוטומטית לווישליסט שלי.


קחו לדוגמא את פלטת Sweet Peach של Too Faced. ברגע שהעלו טיזר לקראת השקתה, ידעתי שהיא תהיה שלי.


לא עניין אותי שיש לי 20 אלף פלטות באוסף, ושאני לא באמת צריכה צלליות נוספות. גם לא עניין אותי שהיא מהדורה מוגבלת הנמכרת רק בארה"ב.


בהשקה הראשונית שלה פספסתי את המכירה. עקב תקלות באתר שלהם, לא הצלחתי לרכוש אפרסקית משלי. תארו לכן את הבאסה שעטפה אותי באותו יום.


אבל, רצה הגורל, וערב אחד בשלהי חודש מרץ, העלו מכירה נוספת של הפלטה באתר. בלי לחשוב פעמיים, הפלטה הוכנסה לסל וחיש מהר עברתי לפייפאל ונפרדתי לשלום מארבעים ומשהו דולר. מה לעשות, אובססיה איננה הגיונית ויכולה להיות די יקרה.
למזלי, חברתי המתגוררת בארה"ב הסכימה לשמור עבורי את הפלטה עד להגעתה ארצה, וכך הפלטה עברה למשמורת אצלה למשך חודש ימים.


כעבור כחודש הפלטה הגיע לידיי המצפות, ותארו לכן את השמחה נוכח האיחוד המשמח בין פיצ'ה לאפרסק המתוק. מיששתי אותה בשתי ידי, פתחתי, הרחתי וחיבקתי אותה אל חיקי. שלום לך בת אובדת, כמה זמן חיכיתי לראותך!


Sweet Peach מציעה לנו 18 גווני צלליות, כאשר שם כל אחת מהצלליות קשור איכשהו לאפרסק.
הפלטה מצוידת בניחוח אפרסק מתקתק ועדין (עיון קצר ברשימת הרכיבים ילמד אותנו שמקור הריח הוא תמצית אפרסק הקיימת בכל אחת מהצלליות), ובדומה לניחוח השוקולד של פלטת Chocolate Bar, הופך את השימוש בפלטה לריחני ונעים.


אריזת הפלטה עשויה מתכת, והיא נסגרת בצורה הרמטית באמצעות מגנט (ממש כמו פלטת השוקולד). בחלקה הפנימי של הפלטה מונחת מראה שימושית.


כאמור, הפלטה מכילה 18 צלליות בגימורים משתנים. תמצאו בה 9 צלליות בגימור מאט, ו-9 צללית שימריות/ מטאליות.
רמת הפיגמנט של רוב הצלליות טובה, אך כמו בכל פלטה, גם היא מחזיקה מספר צלליות עם פיגמנט חלש.
בהתאם לשם הפלטה, הגוונים הדומיננטים נעים סביב הורוד והאפרסק, אך צורפו להם מספר גוונים אחרים (כי בכל זאת, מה יש לעשות עם אינספור צלליות ורודות?).




לטעמי, העיצוב הכללי שלה מקסים. האריזה המגנטית בגוון האפרסק והניחוח המתקתק שלה בהחלט כבשו אותי מהרגע הראשון שנפגשנו, אך האם גם ביצועיה מספקים?
הבא נבחן יחדיו את הצלליות שהיא מציעה לנו.

שורה ראשונה:
White Peach - צללית בגוון לבן צהבהב בגימור מאט. הפיגמנט שלה מוצלח והיא נהדרת לטשטושים.
Luscious - צללית בגוון שמפניה בגימור מטאלי. נהדרת להארות ולהדגשת הזווית הפנימית של העין.
Just Peachy - צללית ורודה בגימור סמי- מאט המשלבת בתוכה שימר זהוב. מזכירה את Expensive Pink של מאק, אך יותר סולידית ממנה.
Bless Her Heart - צללית אפורה מטאלית. נהדרת ליצירת מראה מעושן.
Tempting - צללית שחורה בעלת פיגמנט אנמי. בפלטה נראה כי הגימור שלה שימרי, אך בעת ההנחה מתגלה גימור מאט. צללית פחות מוצלחת לטעמי.
Charmed, I'm Sure - צללית בגוון חום אגוזי בעלת גימור מאט. הפיגמנט שלה טוב, והיא סופר שימושית (מסוג הצלליות החומות שכל אחת חייבת באוסף שלה. בהחלט קיימת גם בחברות אחרות).


שורה שניה:
Nectar - צללית זהובה שימרית, נהדרת להארות והדגשות.
Cobbler - צללית חומה מטאלית. לא מחדשת הרבה ובהחלט קיימת באינספור פלטות אחרות, אבל סופר שימושית.
Candiad Peach - צללית בגוון אפרסק. בעלת גימור מאט עם נגיעות עדינות של גליטר כסוף. מדובר על צללית מיוחדת מאוד, ובהנחה לא נכונה יוצרת מראה כשל דלקת עיניים.
Bellini - צללית בגוון ורוד עתיק בגימור מטאלי. עוד צללית שאינה ייחודית לפלטה, אבל היא נהדרת ושימושית מאוד.
Peach Pit - צללית בעלת שם נהדר וגוון חום חצילי. בעלת גימור שימרי עדין.
Delectable - צללית סגולה בגימור מאט. הפיגמנט שלה דל ולא בא לידי ביטוי בעת ההנחה על העפעף.


שורה שלישית:
Peaches 'n Cream - צללית מאטית בגוון בז'. בעלת פורמולה משובחת ופיגמנט מוצלח, ואחת מצלליות הטשטוש הטובות שיש ברשותי.
Georgia - צללית בגוון ורוד בייבי בגימור מאט. גם היא בעלת פורמולה מוצלחת ונהדרת לטשטושים ורדרדים.
Caramelized - צללית בגוון קרמל בגימור שימרי. עוד צללית חומה שימושית שודאי קיימת באינספור ורסיות בחברות אחרות.
Puree - צללית בגוון קרמל בגימור מאט. נהדרת לתיחום כפל העין.
Summer Yum - צללית מאטית בגוון חום ורדרד. בדומה ל-Puree, גם היא נהדרת לתיחום כפל העין.
Talk Derby Too Me - צללית בגוון סגול מושחר עם גליטור זהוב. על אף שמדובר בצללית משגעת, הפיגמנט שלה דל ובכדי לקבל את מלוא הגוון על העפעף יש לעבוד קשה.


כפי שאתן יכולות להבין,  רוב הצלליות המוצלחות שבפלטה חומות. קיימות גם צלליות מוצלחות בגוונים אחרים, אבל הטובות שבחבורה הן חומות, גוון שלרובנו לא חסר באוסף האיפור שלנו.
אבל, לאלו מכן שאין באמתחתן צלליות חומות ראויות, הפלטה בהחלט תתן את הטאצ' הזה שאתן מחפשות.
ועל אף שיש לי מיליון צלליות חומות, אני מאוד אוהבת אותה. אני מוצאת שכמעט כל יום אני משתמשת בה, בין אם מתחשק לי צללית טשטוש ראויה, או אם בא לי לתת נגיעה ורדרדה לאיפור העיניים שלי.
אני שילמתי עבור הפלטה 49$ ורכשתי אותה באתר הרשמי של Too Faced. לצערי, הפלטה נמכרה במהדורה מוגבלת, ולכן כרגע קשה להשיגה (בבקשה אל תתפתו להזמינה מאיביי במחיר של 17$. במחיר כזה מדובר בחיקוי ולא בפלטה המקורית, וחבל שתמרחו על עינכן צלליות ממקור לא ידוע שלא נבדקו ע"י שום גורם רשמי).
ממליצה לכן לעקוב אחר האתר גלאמבוט, קיים סיכוי שהיא תצוץ שם (למידע על גלאמבוט היכנסו לפוסט זה).

כל מי שמכיר אותי מקרוב שמע על חיבתי הרבה לאפרסקים, ולכן כאשר ליאני היקרה ראתה את סא האפרסק בבודי שופ, היא ידעה למי הוא מיועד.
Vineyard Peach היא סדרת טיפוח של חברת The Body Shop אשר כולה על טהרת האפרסק. אריזות המוצרים מגיעות עם צבע אפרסק מהפנט, וריח המוצרים מתאפיין גם הוא בניחוח הפרי הנודע (ניחוח פלטת האפרסק מעלה בהחלט דומה לניחוח סדרת האפרסק של בודי שופ).


Vineyard Peach Cream Body Scrub הוא קרם פילינג עדין לגוף, בעל גרגרים עדינים שאינם פוצעים את העור, אלא מבצעים פילינג עדין ומסירים את כל תאי העור המתים. הקרם מגיע עם ניחוח אפרסק מרענן ועדין, אשר נשאר על הגוף גם לאחר שטיפת החומר.


Vineyard Peach Body Butter משתלבת מצויין עם הפילינג מעלה. לאחר השימוש בפילינג, אני אוהבת למרוח את חמאת הגוף על האזורים היבשים של גופי (כדוגמאת ברכיים ומרפקים) ולהעניק להם בוסט של לחות לו הם כ"כ משתוקקים.
אני מודה שאני פחות מתחברת לחמאות גוף, בגלל שאני לא אוהבת את תחושת השמנוניות שהן משאירות לאחר השימוש. אך ביחס לחמאות גוף אחרות שניסיתי, זו של בודי שופ נספגת יחסית מהר וכמעט ואינה מותירה את תחושת השמנוניות המעצבנת.
על אף זאת, בימי הקיץ אני משתמשת בה בעיקר במקומות היבשים ביותר (כפי שציינתי), אך בחורף בטוחה שהיא תמרח על כל הגוף.


Vineyard Peach Shower Gel הופך כל מקלחת בנאלית לחגיגת אפרסק ריחנית. כמות קטנה של הנוזל הכתמתם יוצרת קצף ריחני המנקה את העור בצורה מיטבית.


ולקינוח, ליפגלוס בטעם ובריח אפרסק. על אף שאני לא משתגעת על ליפגלוסים, הקטנצ'יק הזה הצליח להתחבב עליי.
ניחוח האפרסק שלו נהדר לטעמי, והוא מעניק לשפתיי גלוס משגע עם נגיעות של שימר זהוב.


הוא מעט דביק, אך אני מסוגלת לסבול זאת. מסתדר נהדר לבדו, אך משדרג כל שפתון שתבחרו (אני אוהבת לשלבו עם שפתון אדום).


חלק ממוצרי סדרת האפרסק נמכרים באתר האמריקאי של בודי שופ בהנחה משמעותית, ואם אתן מגיעות לאחת מחנויות הרשת, אתן מוזמנות להריח את הסדרה הנהדרת.
מחירים (לפני הנחה): פילינג לגוף - 22$, חמאת גוף - 21$, ג'ל רחצה- 10$ וגלוס - 10$.

וסאגת האפרסק ממשיכה גם לשידת הבישום שלי. כמובן שתמצאו אצלי כל מיני מיסטים בניחוח אפרסק (כאשר המועדף עליי שייך לאיב רושה), ולצידם השקה חדשה ואפרסקית מבית הוגו בוס.


Boss The Scent For Her מנגן על עצבי האפרסק הרגישים שלי שכן גם הצבע שלו אפרסקי ומשגע, וגם הניחוח שלו מבוסס על הפרי הסקסי ביותר (תישארו אתם עם הפסיפלורה והתותים שלכם).
באריזת זכוכית אלגנטית מצוי לו הנוזל השקוף - ורדרד המזכיר שמפניה מרעננת. הקווים העדינים של הבקבוקון עולים כלפי מעלה ומתרכזים לפקק דמוי תכשיט בהשראת חפתים.


תווים עליוניים: אפרסק, דבש ופרזיה.
תווים מרכזיים:  פרח האוסמנטוס.
תווי הבסיס: קקאו קלוי.

ובכן, אני בחורה של בשמים פרחוניים ואישית, אוהבת ריח של דבש (שזה די מפתיע, כי רוב הנשים במשפחתי לא סובלת את הריח הזה). בעת ההתזה ניכר ניחוח הדבש והאפרסק, והם עוטפים אותנו במשך מספר דקות. כאשר תווי הריח הללו מתחילים להתנדף, מרגישים את הקקאו שבנוזל. הניחוח מתקתק, אך לא מעיק, צעיר ומרענן.
אם אתן מחפשות בושם פרחוני וייחודי, Boss Scent For Her יהיה נהדר עבורכן.

כרגע הבושם נמכר בג'יימס ריצ'ארדסון דיוטי פרי ותוכלו להשיגו בשני גדלים: 50 מ"ל במחיר של 75$, ו-100 מ"ל במחיר של 100$.
כמו כן, החל מחודש ספטמבר נמכר הבושם גם ברשתות הפארם השונות. בעבור בקבוק המכיל 50 מ״ל מוצר תשלמו 455 שקלים, ובעבור 100 מ״ל מוצר תשלמו 620 שקלים.

ועכשיו, אחרי שנחשפתן לעולמו הסודי של האפרסק, אשמח אם תשתפו אותי במוצרים אפרסקיים שיש ברשותכן ושאסור לי לפספס.
ואל תשכחו לקחת חלק בהגרלה שרצה כעת בעמוד הפייסבוק של הבלוג!

נשיקות!
פיצ'ה.


*גילוי נאות- הבושם התקבל לסקירה.

20 תגובות:

  1. שמחה להכיר את יסודות הפיצ'ה!
    אין ספק שאפרסק זה אחד ה-דברים,
    גם אני ממש אוהבת את חמאת הגוף של בודי שופ; הריח באמת נפלא (אגב, גם התות מטריפה)

    השבמחק
    תשובות
    1. הגיע הזמן להסביר את המקור
      אני מתה גם על תותים, אז מקווה לרחרח את המוצרים בהזדמנות

      מחק
  2. סוף סוף אני מבינה את האמת למה פיצ'ה

    השבמחק
  3. כיף לקרוא על מקורות השם שבחרת! הפלטה אכן מהממת ביופייה, והריח שלה מעולה ביותר, אבל משום מה אחרי הריגוש הראשוני אני לא מוצאת את עצמי מושיטה אליה יד יותר מדי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם לא הייתה לי אחת הייתי רוכשת אותה ממך.
      אני מגלה שכל איפור שאני רוצה ליצור, אני עושה איתה

      מחק
  4. כל המוצרים נראים מהממים!

    השבמחק
  5. וואו וואו וואו! פוסט מדהים! אני מחכה כבר לקנות את הפלטה

    השבמחק
  6. נתחיל מזה שעשית לי חשק מטורף לאפרסק, ובשעה 22:30 בלילה, הזזתי את עצמי למקרר רק בגלל הפוסט שלך 😃 שנית הפלטה הזו... אני חולמת להשיג אותה!! השמועות אומרות שהיא תחזור מתישהו לקרואה החגים, וכרטיס האשראי שלי מצפה לה ;). נהניתי לקרוא! ❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תמיד זה זמן טוב לאפרסק :)
      השמועות מקבלות לא מעט בשר, קולקציה שלמה של אפרסק לפנינו!

      מחק
  7. מכורה לחמאת גוף אפרסק של בודי שופ.
    פוסט נהדר, סיקרנת עם הבושם, בהחלט יבדק!

    השבמחק
  8. פוסט מתוק ומקסים! אני פחות בחורה של פירות אבל מאוד נהניתי ללמוד על מקור הכינוי והאהבה הזו שלך :)

    השבמחק
  9. כמה מתאים לך פיצ פיצ! :) מוצרים מעולים וסקירה מצויינת! מתגעגעת :*

    השבמחק
  10. מהמממת! עכשיו מבינה למה פיצ פיצ :) מוצרים מדהימים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...