Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

שבעה חטאים

יום כיפור זה עתה הסתיים, ורגע לאחר שהזדכנו על החטאים משנה שעברה, אפשר להתחיל ולמלא את מכסת החטאים השנתית.
כמובן שאני ממש לא מתכוונת שתתחילו לקלל ולרצוח... אני מתכוונת לחטאים הקטנים שכל אחת מאיתנו מבצעת עם כרטיס האשראי (אפשר לומר Guilty pleasure).
לא יודעת מה אתכם, אבל אני כבר הספקתי להתחדש בערכת פריימר וספריי מקבע של סקינדיביה והזמנה קטנה מקאלט ביוטי (בחיי שלא תכננתי להוציא הזמנה, בלאק פריידי מעבר לפינה... חלשת אופי שכמותי).
אז בכדי שלא אשב עם רגשות האשם לבד, ארגנתי לכן פוסט חטאים קטן ומזמין ברוח ״שבעת החטאים״ מהנצרות... שנתחיל?


חטא ראשון- תאוות בשרים, או במינוח יותר מדויק, פיתוי.

פיתוי בבקבוק, כך אני מכנה את הבושם "Miss Dior Absolutely Blooming". הבושם המקורי, Miss Dior הוא אחד מהבשמים הנמכרים בעולם, הודות לניחוח ייחודי שמצליח לשמור על אלגנטיות פירותית לאורך היום.

Miss Dior Absolutely Blooming הינו וריאציה חדשה של הבושם Miss Dior Absolutely Blooming, אך הוא יותר פרחוני, ססגוני וצעיר ממנו.
בדומה לשאר הבשמים בסדרה גם הוא אלגנטי ופרחוני, אך בעיקר נשען על הנוכחות הפרחונית שבו. לא מדובר על בושם עדין, אלא אחד נועז, בעל נוכחות, שנשאר איתנו לאורך היום ומתגנב לנחיריים אחת לכמה שעות.


הניחוח מתפרץ עם תווים עליוניים של תות שדה, פטל ורימון, אליהם מתווסף אקורד של אוכמניות ונגיעות גרגירי פלפל.
בלב הבושם נמצאים הפרחים: ורד המאי בשילוב עם פיאוני.
הניחוח מסתיים בתו בסיס של מאסק לבן.
Miss Dior Absolutely Blooming הוא בושם פרחוני, ססגוני ומרענן המתאים לאלו מכן האוהבות ניחוחות פרחוניים שנשארים לאורך זמן. מדובר על בושם בעל נוכחות שקשה להתעלם ממנה, בעל עמידות גבוהה גם בימי השרב המהבילים ביותר.

הבושם מגיע בשלושה גדלים: 30 מ״ל (מהדורה מוגבלת) במחיר של 300 שקלים, 50 מ״ל במחיר של 415 שקלים ו-100 מ״ל במחיר של 592 שקלים.
ניתן להשיג את הבושם ברשתות הפארם השונות.

חטא שני - עצלות. 

כולנו רוצות עור מושלם, כזה שנוכל להניח עליו שכבה דקה של ביבי או מוצר בסגנון ולצאת החוצה. מכיוון שלחלקנו אין עור מושלם, אנחנו מחפשות קיצורי דרך בכדי להשיג אחד כזה, ובכמה שפחות מאמץ אם אפשר.
Dior - Flash Luminizer, חלק מסדרת האיפור המקצועי Backstage Pros, הוא טוש הארה אשר לפי דיור ״מעניק זוהר עם מומחיות בחיטוב הפנים המכיל גם את כל האיכויות של קונסילר בקליק אחד: מטשטש סימני עייפות, מאיר את העיניים ומדגיש את צורת השפתיים״ (חטא היוהרה, מישהו?).



בדומה לטושי הארה אחרים הקיימים בשוק, גם זה של דיור מגיע באריזת מתכת (כסופה). החומר יוצא דרך מברשת דקה ורחבה בצידו האחד של המוצר, ובצידו השני קיים כפתור, אשר לחיצה עליו גורמת לחומר לצאת דרך המברשת.
על אף שהמוצר פיגמנטי ביחס לטושי הארה אחרים שניסיתי, אני לא מרגישה שהוא נותן לי את הכיסוי הדרוש בכדי להסתיר את העיגולים השחורים שמתחת לעיני.
סה״כ, אני מגדירה אותו כהיילייטר עדין עם נגיעות של שימר בעל אפקט של החזרת אור בעת ההנחה על העור.
נהדר להארת קלילות של עצם הגבה, גשר האף ומרכז השפתיים.


הנחתו באמצעות אפליקטור המברשת נוחה, הפורמולה שלו רכה ונעימה ונספגת בקלילות לתוך העור (עבודת מיזוג מינימלית, אותה אפשר לבצע אפילו באמצעות האצבעות).
סה״כ מדובר על מוצר שימושי שאני נהנית לשלב בשגרת האיפור שלי. הוא לא מאסט, לא סופר הכרחי וקיימות לו אלטרנטיבות זולות יותר, אבל בהחלט כיף להשתמש בו.

בעולם קיימים שמונה גוונים, אלינו הגיעו פחות (כרגיל). שימו לב שחלק מטושי ההארה מגיעים עם תת גוון ורוד (כמו הטוש שברשותי, מס׳ 001) וחלק מגיעים עם תת גוון צהוב.
מחיר טוש הארה עומד על 190 שקלים, בעבור 2.5 מ״ל.

חטא שלישי - גרגרנות.

בכל הנוגע לשפתונים, אני סופר גרגרנית. ציינתי זאת אינספור פעמים בעבר, ותמונת השפתונים האדומים שהעלתי לאחרונה לאינסטגרם בהחלט מדגישה את גרגרנותי הרבה לשפתונים... מה לעשות, אני סאקרית של שפתונים!
לכן, כאשר פגשתי פנים מול פנים את סדרת השפתונים Dior Riuge Extreme Matte, לא יכולתי לעצור את עצמי והתחדשתי בשפתון נוסף.


בסדרה תמצאו 12 גוונים משגעים, כולם בגימור מאט. הגוונים נעים בין גוונים שגרתיים שראינו בעבר, לבין כמה שרחוקים מלהיות קלאסיים, אבל טרנדים מאוד (כחול עמוק ואפור משגע שמשתלב נהדר עם ורוד. אני חייבת את האפור הזה!).


השפתונים מגיעים באריזה הכחולה הכ״כ אופיינית לדיור, אך הפעם היא עשויה מתכת (רענון לאריזות השפתונים. המתכת טיפה יותר כבדה, אך שומרת על השפתון טוב יותר).
מבין 12 הגוונים אני התנסתי בגוון Euphoric (מספר 652), שפתון ורוד אדמדם, שבאריזה נראה סופר ניאוני, אך על השפתיים הוא הרבה יותר עדין.
הפורמולה שלו נהדרת, הוא נעים ורך להנחה, בעל פיגמנטיות גבוהה ובעיקר לא מייבש (יובש היא תופעה נלווית לרוב שפתוני המאט).
עמידותו בינונית, והוא מצליח לשרוד שתיה קלה, אך ארוחה מהווה מכשול עבורו. מה שכן, גם לאחר ארוחה מפנקת, הוא משאיר שאריות צבע עדינות ומחמיאות.


לסיכום: סדרת שפתונים מפתה, שקשה לעמוד בפניה. פורמולה נעימה, מבחר נהדר של גוונים ותג מחיר גבוה (טוב, דיור...).
170 שקלים בעבור 3.5 גרם.


ואחרי החטאים היוקרתיים של דיור, נעבור לחטאים קצת יותר מקצועיים המגיעים אלינו מחברת מאק.
קולקציית It's a Strike מגיעה אלינו הישר מהמסלול... והפעם לא מסלול הדוגמנות, אלא מסלול באולינג... בעוד שהמוצר המעניין ביותר בקולקציה (סומק בעיצוב משגע של פיני באולינג וכדור) לא צפוי להגיע ארצה, שאר המוצרים הצבעוניים שבקולקציה, כבר פה.


חטא רביעי- קנאה.

את חטא הקנאה תופסת הצללית Bowlrama, גם בגלל הגוון הירוק שלה וגם בגלל שכאשר ראיתי את מאפרות מאק מאופרות איתה, קנאתי במראה האיפור המושלם שהן יצרו עימה והחלטתי שעליי לשחזר אותו על עצמי.


Bowlrama היא צללית ירוקה - צהובה בגימור סאטין.
בהנחה נכונה (כלומר בטפיחות מברשת רחבה על גבי העפעף) מלוא הפיגמנט המיוחד של הצללית יוצא לקדמת הבמה, אך היא פחות אוהבת מברשות טשטוש, שכן אלו פוגמות ביופי שלה.
סובלת מ-Fall Out, אך אם תאפרו קודם את העיניים ורק לאחר מכן את הפנים, תמנעו מהתופעה.


האיפור ש״לבשו״ המאפרות במאק שילב בין צללית חומה ל- Bowlarama, ואותו ניסיתי לשחזר.
לצורך יצירת המראה השתמשתי בצללית חומה רגילה בשליש החיצוני של העין (צללית Charmed, I'm Sure מפלטת האפרסק של טו פייסד) אותה הנחתי באמצעות מברשת טשטושים (סיגמא E25). במשולש הפנימי של העין הנחתי צללית בהירה, Nectar מפלטת האפרסק.
ברווח שנוצר בין הצללית הבהירה לצללית החומה הנחתי את הצללית הירוקה באמצעות מברשת שטוחה ורחבה (סיגמא E55).
קינחתי באייליינר (ג׳ל ליינר של Make Me Up) ומסקרה.



Bowlarama היא צללית מיוחדת מאוד, כזו שאין לי דיופ עבורה באוסף. אני אוהבת להשתמש בה בכדי להקפיץ כל מראה איפור משעמם.
מחירה 90 שקלים בעבור 1.3 גרם ברשת חנויות מאק או באתר האינטרנט של החברה.

חטא חמישי- כעס.

אני כועסת... למה? כי הגלוס Spare Me משגע וממש מחמיא לי, אבל הוא גלוס, ואני שונאת גלוסים!
הם נדבקים ומעיקים ותמיד אני מוצאת את עצמי מושכת שערות מהם.


Spare Me, גלוס בגוון סגול עמוק, מתואר כ- Cremesheen Glass , כלומר הוא משלב את הברק הטבעי במרקם קרם של סדרת ״קרימשיין״, יחד עם הברק המוגבר של הגלוסים של מאק.


הפורמולה שלו רכה וכיפית למריחה, קל להניחו בצורה מדויקת הודות לאפליקטור הספוג של המוצר והוא פיגמנטי מאוד (מספיקה שכבה אחת בכדי לקבל שפתיים סגלגלות ובוהקות).
הגימור שלו בוהק ומחמיא והוא בקלות משדרג כל איפור מרגיל ל-״וואו״ (אני אוהבת להשתמש בו בימים שאני משקיעה בסקין ויוצרת מראה מושלם לעור, ומוסיפה רק מסקרה ואת Spare Me).
אבל... בסופו של דבר, הוא עדיין גלוס. יאמר לזכותו כי הוא פחות דביק מגלוסים אחרים שיש ברשותי, אך הוא אינו חף מדביקות ונוטה לאמץ שיערות אל חיקו.


ד״א, אם ברשותכן הגלוס בגוון רבל, וותרו על Spare Me שכן הם די דומים:


אם אתן אוהבות ליפגלוסים ומחפשות אחד עם גוון היסטרי וברק, Spare Me יהיה נהדר עבורכן.
117 שקלים בעבור 2.7 גרם מוצר ברשת חנויות מאק, או באתר האינטרנט של החברה.

חטא שישי - חמדנות.

כפי שציינתי בחטא הגרגרנות, אני סובלת מאובססית שפתונים, וכסובלת מכזו אני חומדת לעצמי את כל השפתונים שאני רואה. אני משתדלת להמנע מדיופים, אבל היי... אני חייבת את הגוון הזה!
Bowl Me Over, הגוון היפה ביותר לטעמי מבין ששת השפתונים שבקולקציה, הפך להיות שלי בביקורי האחרון במאק.


Bowl Me Over הוא שפתון בגוון בורגונדי חם, בגימור מאט. מדובר על שפתון בעל פיגמנט נהדר, אך מעט מאתגר למריחה. המריחה שלו צריכה להיות סופר מדוייקת, וכיאה לשפתון מאט, הוא מדגיש יובש וקמטוטים.
לטעמי מדובר על גוון נהדר שיהיה סופר שימושי בסתיו ובחורף הקרובים. עמידותו טובה, והוא נשאר על שפתיי במשך כשבע שעות (ללא עיפרון כבסיס).


לנוחיותכן השוואה בינו לבין דיווה של מאק, הוואנה נייטס של עפרה ולורד מקולקציית השפתונים העמידים של איל מקיאג'.


מחפשות גוון חדש וחמים לסתיו? תתחדשו...
92 שקלים בעבור 3 גרם מוצר ברשת חנויות מאק או באתר החברה.

סיכום סווטצ'ים מוצרי מאק:


חטא שביעי - גאווה.

גאווה מופיעה לעיתים כאשר אנחנו מרגישות ש״אנחנו מתעלות על המערכת״ שזה בעצם מה שמציעים לנו בחברת ScentWish.
על אף שנראה כי המצפון שלי על בזבוזי הרבים נרדם בשמירה, גם הוא מדי פעם מתעורר ומוכיח שהוא עדיין קיים אי שם בפנים. בכדי להערים עליו אני נוטה לפעמים לרכוש מוצרים בגודל מוקטן, כך שגם אוכל להינות מיותר מוצרים בעלות מופחתת וגם יש סיכוי שאצליח לסיימם.
לכן, כאשר גיליתי את שירות ScentWish התעוררה שוב הגאווה, שהנה, פעם נוספת אוכל ליהנות ממוצרים בגודל מיוחד מבלי להרגיש רע על בזבוזים.


ScentWish הוא שירות חדש המאפשר לנו להתנסות במגוון רב של בשמי מעצבים וניחוחות מובילים מבלי להתחייב לבקבוק בושם גדול ויקר.
באמצעות השירות ניתן לגלות מהם הבשמים המתאימים ביותר עבורנו על ידי מילוי שאלון קצר המתאים את הבושם להעדפותינו האישיות.

שאלון ההכרות באתר משלב בין העדפות אישיות שלנו, לבין דירוג הבשמים האהובים עלינו. ככל שמדרגים יותר בשמים, כך ההמלצות של האתר יהיו מדוייקות יותר.
לאחר שממלאים את הפרטים האישיים ואת השאלון להתאמת הניחוח, ניתנת לנו האופציה לבחור את הבושם הבא שלנו מבין מספר התאמות שמצא האלגורתים של ScentWish.

אז מה בעצם מציע השירות? לפניכן שתי אופציות:
 האחת, לעשות מנוי לשירות ולהנות מקבלת בושם אחת לחודש (זוכרות את גלוסי בוקס? אז בסגנון, רק שהפעם אנחנו נקבל כל חודש בושם בגודל מיוחד).
קיימות ארבע אופציות למנוי:
1. חודש בחודשו - מנוי לחודש אחד בלבד, כלומר לבושם אחד בלבד. מחירו עומד על 64.90 שקלים, והוא נהדר להתנסות ראשונית עם הרעיון.
2. תוכנית לשלושה חודשים, כלומר שלושה בשמים שיגיעו עד אליכן. מחיר התוכנית הינו 190 שקלים.
3. תוכנית לשישה חודשים (365 שקלים).
4. תוכנית לשנה (699 שקלים).
*שימו לב, את תוכנית המנוי ניתן לבטל בכל עת.

לחלופין, אפשר לרכוש בושם בגודל מיוחד  ב-70 שקלים מבלי להתחייב למנוי.

כל בושם מכיל 8 מ״ל של הנוזל אותו בחרתן, והוא מגיע באריזת מתכת בגוון ורוד/ כסוף (לבחירתכן).

הוזמנתי להתנסות בשירות, ולאחר מילוי פרטיי ומענה על השאלון באתר הוצעו לי מספר בשמים (אני אוהבת בשמים נקיים ופירותיים).
 בחרתי בבושם Envy Me מבית ג׳וצי.


הבושם הגיע אליי באריזת מתכת ורודה (כפי שביקשתי) שהתחבאה לה בתוך שקית בד אפורה (שיק!).
לצד הבושם צורף עלון מידע שהכיל את תיאור הבושם, תוויו ומאפייניו.


אריזת המתכת הורודה היא אריזה מסתובבת, כאשר סיבובה חושף את נקודת ההתזה ממנה יוצא הנוזל (הסגירה ההרמטית הזו בשילוב הגודל הקומפקטי הופכת את הבושם לאידאלי לנסיעות או סחיבה בתיק).


קצת על הבושם Envy Me: מדובר על בושם בעל ניחוח עשיר ודומיננטי מאוד. שילוב הפירות שבבושם מורגש, אך הוא שומר על קו נקי. עמידותו גבוהה, וניתן להריחו גם בחלוף עשר שעות מההתזה.
תווים עליוניים: פיאוני, אננס, מנגו, יסמין ואפרסק.
תווי לב: מאסק, ליצ׳י, רימון ותה לבן.
תווי בסיס: סנדלווד וטובאקו.

השירות של ScentWish נהדר לאוספות הבשמים שבחבורה, אך לא רק. הוא מאפשר לנו ליהנות ממגוון רחב של ניחוחות מבלי לבזבז מאות שקלים על בקבוק גדול.
הבשמים מגיעים באריזה שיקית ונוחה, נהדרים לנשיאה או לסחיבה יומיומית בתיק.
עליי לציין לטובה גם את האתר של החברה, שבנוי בצורה נוחה ומזמינה.
אני שמחה על כניסת שירות ״בושם בגודל מיוחד והתאמה אישית עד הבית״ לארצנו, ומברכת את החברה על היוזמה הנהדרת.
מוזמנות לחטט קצת באתר ולהתרשם מ-350 הבשמים המוצעים בו.

אלו הם החטאים שלי, ואני ממש לא מתנצלת עליהן...
ומה שלכן?

נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה (כולל התנסות בשירות ScentWish).

3 תגובות:

  1. רעיון מצוחחן לפוסט! אהבתי מאוד את המוצרים של דיור!

    השבמחק
  2. פוסט מעולה! מאוד אהבתי את הרעיון מאחורי כתיבת הפוסט :)

    השבמחק
  3. הגלוס של מאק מהמם עלייך ! גם השפתון של דיור מקסים במיוחד. פוסט נהדר, נהנתי מאוד לקרוא והצילומים נפלאים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...