Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

נשיות קלאסית - Reve d'infinl Lalique

קלאסיות, רוך ונשיות. שלושת המילים הראשונות שעולות בראשי כאשר אני מביטה בבקבוק הבושם Reve d'infinl מבית Lalique.
נסו לדמיין עלמה צרפתייה מתרוצצת לה בשאנז אליזה כאשר את גופה חובקת שמלה ורדרדה מתנפנפת, היא מאופרת בעדינות באיפור ספק קיים, ספק לא, והיא אוחזת זר פרחים טריים. קחו את התמונה הזו וארזו אותה בבקבוק, זהו Reve d'infinl.



האווירה הפריזאית הרומנטית מתחילה עוד בשלב האריזה. בקבוק הבושם ממתין בתוך מארז קרטון ורוד פודרתי המעוטר בגווני רוז גולד. פתיחת אריזת הקרטון מגלה בקבוק בושם בעל חמוקים רכים מקושטים בגימור משי מדורג המזכיר את מרקם הבדולח. לבקבוק 6 פיאות והוא עשוי זכוכית חלבית בחלקו התחתון המתחלפת לזכוכית שקופה כשמטפסים במעלה הבושם (גרדיינט זכוכיות שכזה). מכסה הבושם עשוי זכוכית עגוssלה, ומרכזו מקושט בתחרה לבנה ועדינה. צוואר הבקבוק נושא טבעת זהב אדום עליה חרוטות טבעות אינסוף כשמו של הבושם לצד מוטיב Ardente.


תווים עליוניים: ברגמוט, ליצ׳י וורד לבן.
תווי אמצע: פרזיה, יסמין, ורדים, אפרסק וסידר.
תווי בסיס: וניל, מאסק וסנדלווד.


ניחוח הבושם עדין, נקי וטהור, מעט פודרתי, מסוג הניחוחות שמתגנבים לאף לאורך היום ומעוררים תחושה מרעננת כשלאחר מקלחת. בעת התזת הבושם הניחוח עז, אך בחלוף מספר דקות נוכחות הברגמוט והליצ׳י נעלמת ונשאר קוקטייל פירותי - פרחוני שנשאר על הגוף לאורך הזמן. בחלוף השעות, הבושם אינו מורגש במיוחד, אך מדי פעם הוא מרים את ראשו ומראה נוכחות (אני ספרתי עשר שעות של נוכחות ביום ממוצע של אוקטובר).
בעוד שניחוחות רבים מקוטלגים לפי עונה (הבשמים הקלילים יותר לרוב מקושרים לקיץ, ואילו הכבדים מתקטבים עם החורף) בושם זה הוא על עונתי ובנות שיתחברו לריחו ודאי ימצאו לו שימוש לאורך כל השנה.


למי יתאים הבושם? לנשים שאוהבות ניחוחות עדינים, נקיים ובעלי נוכחות מרומזת. אלו המחפשות ניחוח מעט שונה בנוף הבשמים הישראלי ומוכנות להשקיע סכום לא מבוטל בבושם ייחודי.



ניתן להשיגו בחנות ג'יימס ריצ'ארדסון דיוטי פרי בה תמצאו מתחם בישום של Lalique המציע לקהל הנוסעים להצטלם מול מראה גדולה היוצרת תמונה אינסופית. במידה ומתחשק לכן, תוכלו לשתף את התמונה ברשתות החברתיות יחד עם התיוג dutyfree_il@ ועם ההאשטאג jr_lalique#. תמונת ה"אינסוף" הייחודית ביותר תזכה את בעליה בזוג בשמי לליק לגבר ולאישה.

המתחם זמין עד לתאריך 12.11.17, כך שאם אתן במקרה בדיוטי פרי, הצטלמו במתחם ואולי תזכו בזוג בשמים.
מחירו של הבושם עומד על 109.90$ בעבור 100 מ"ל.

וזהו, סיימנו את אוקטובר... האם הארנק שלכן מוכן לנובמבר?
נשיקות!
פיצ'ה.

*המוצר התקבל לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...