שתרים יד הבחורה שמגיעה לסופר פארם מסיבותיה שלה ולא עוצרת לבדוק את דוכן אסנס המקומי (אם יש כזה בנמצא).
יציאה מהסופר פארם עם מוצר קוסמטי חדש כשבאת לרכוש אוטריווין אינה חידוש למכורות האיפור, אך מאז שאסנס נכנסה לתמונה, ה״משהו חדש״ עולה רק עשרה שקלים.
הבעיה העיקרית שהביאה איתה אסנס היא העובדה שכל אחת ואחת מאיתנו הופכת לציידת כשהיא פוקדת את סטנד אסנס. רוב הדוכנים נראים כאילו עבר עליהם הוריקן, ובכדי למצוא מוצר אחד חדש אנחנו צריכות לגייס את כל החושים והסבלנות שבעולם.
בדר״כ כאשר אני מגיעה לסטנד של אסנס אני מוצאת בלאגן היסטרי, מוצרים פתוחים, שברי מוצרים ובעיקר כאוס.
השילוב של חוסר בקרה (לא מטעם סופר פארם ולא מטעם אסנס) יחד עם קהל ישראלי צמא לאיפור, הופך כל סטנד לקטסטרופה נוראית, שממש מעכירה את חווית הקניה.
תוסיפו לכך את העובדה שלא כל הסטנדים מעודכנים בקולקציות העדכניות, ותקבלו תסכול רב בקרב קהל הלקוחות.
הפתרון כרגע לא נראה באופק, אבל אם כל אחת ואחת מאיתנו תקפיד להשתמש בטסטרים, תמנע מלפתוח מוצרים חדשים ותנסה לשמור על הסטנד כפי שהיא הייתה רוצה לקבל אותו, אולי לאט לאט משהו יתחיל להשתנות.
לאחרונה התמזל מזלי ויצא לי להתקל בסטנד נקי ומאובזר במוצרים חדשים (המיקום שמור במערכת). מה היה בסל שלי? ובכן, מיד תגלו...