Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 27 בינואר 2018

Stila vs Colourpop

ליקווידים מטאליים מציפים אותנו. הגימור המטאלי פה בכדי להישאר, ועלינו לאמצו או לרדת למחתרת.
מה שהתחיל כשפתון שהזכיר לכולנו את שנות ה - 90, הפך לטרנד טורדני שלא עוזב אותנו (בגזרת השפתונים האחרונים שהתצטרפו לחגיגה הם מאק, שבשנים האחרונות עולים על הרכבת מאוחר מדי, קרי שפתונים עמידים בגימור מאט).
מישהו שם בעולם הביוטי, החליט שמה שטוב לשפתינו וודאי טוב לעינינו, והחליט להביא לאוויר העולם ליקווידים מטאליים לעיניים. 
הצלליות הפכו להצלחה מסחררת ואיפשרו לכל אחת מאיתנו להוסיף נגיעות של גלאם לחיינו במאמץ מינימלי (איזו אישה תתנגד לעפעף עמוס גליטרים ביום יום שלה?).
חברות רבות שטות על גל אבק הכוכבים לעיניים, אך הצלליות של סטילה הן המפורסמות והמדוברות ביותר. מבעד לשלל הדיופים שקמים לצלליות סטילה, אלו שזכו לסטטוס "דיופ" הן הצלליות המטאליות של קולור פופ.


קולקציית הצלליות הנוזליות של סטילה נולדה אי שם ב - 2017 והפכה לסנסציה בקרב מרבית הביוטיריות. אחת לכמה זמן בסטילה מרעננים את הקולקציה עם גוונים וגימורים חדשים וגורמים לנו להתחדש בעוד צללית שאנחנו לא בהכרח צריכות, אבל מה זה רוצות.

בקולקציה קיימות צלליות גליטריות, קרמיות, דאוכרומיות ושימריות.
אני משתדלת להחזיק את עצמי אל מול הצלליות הללו, כי איפושהו בפנים אני רוצה את כולן (בעיקר את הדואוכרומיות), אבל אין לי באמת צורך בהן.
בנתיים, ברשותי צללית רוז גולדית משגעת מסדרת Magnificent Metals Glitter & Glow Liquid Eye shadow.


Rose Gold Retro, צללית נוזלית בגוון רוז גולד עמוסה בגליטרים כסופים שאינה דומה לשום צללית או מוצר עיניים שניסיתי לפניה. לפני שהזמנתי את הצללית הזו, תהיתי בדבר טיבן של הצלליות הנוזליות של סטילה שכן רוב הצלליות הנוזליות שניסיתי לפניה התאפיינו במרקם של גלוס שזז כל הזמן ממקום למקום, או לחלופין, יצרו שכבת בטון על העפעף שגם מסיר האיפור הטוב ביותר, התקשה להסיר.
כשרקחו בסטילה את הצלליות הנוזליות, כנראה נזכרו באותן פורמולות עתיקות מהן סלדתי כ"כ, והחליטו לעשות בדיוק את ההפך. כתוצאה מכך, הם יצרו צללית נוזלית במרקם רך המתקבעת על העפעף במהרה ויוצרת מראה בוהק ועמיד.
בכדי להפוך את הצללית הזו (כמו שאר הצלליות בקולקציה) למסמר המסיבה, הועמסו עליה אינספור גליטרים, דבר שעשה לא מעט צרות לנשים רבות.


אחת התלונות הנפוצות בנוגע לליין הצלליות הנ"ל הינה "כל הפרצוף שלי התמלא בגליטרים כשהשתמשתי בה", וזו לא טעות. כפי שאתן יודעות, הסיכוי להפטר מגליטרים אחרי שאלו נדדו לאף/ ללחי/ לסנטר שווה לסיכוי לזכות בלוטו, ואלו נוטים להצמד לשנים. הפתרון לבעיית הגליטרים בצלליות סטילה קל, ועליכן להקפיד לא לטשטש את הצלליות לאחר ההנחה
השימוש בהן ממש פשוט - הניחו אותן במקום הייעודי, תנו להן להתייבש ואל תגעו בהן מעבר. הצלליות הללו לא מיועדות לטשטוש, ולכן ברגע שאתן מנסות לטשטשן, אתן מעיפות את הגליטרים לכל כיווון. 
ברגע שתתרגלו לעבוד איתן בצורה נכונה, כנראה שתתאהבו בהן ותרצו את כל הקולקציה.
אפליטור הספוג נוח לשימוש ואני מניחה באמצעותו של הצללית. בכדי לעדן את החיבור בין הצללית הקרמית לצלליות האבקה, אני משתמשת באצבעותיי באזורי החיבור.


פורמולת הצללית מוסית, קרירה ורכה והיא נמרחת בקלילות על העפעף. הצללית פיגמנטית מאוד ומספיקה שכבה אחת בכדי לקבל את מלוא הגוון ואת מלוא האפקט. היא מתקבעת במהרה (מספר שניות) ונשארת במקומה שעות ארוכות מבלי ליצור סדקים או מראה בטוני.

להלן הדגמה של הצללית על גבי איפור עיניים מבוסס פלטת מודרן רנסנס של אנסטסיה. את הצללית הוספתי בשלב הסופי, לאחר שכל הצלליות תפסו את מקומן על העפעף.




צלליות סטילה זמינות בקלאט ביוטי (23 ליש"ט לצללית) ואני מאמינה שבקרוב אשבר ואזמין עוד כמה סיסטרס לרוז גולדית שלי.

כשקולור פופ השיקו את ליין הצלליות הנוזליות שלהם Supernova Shadow, ביוטריות רבות הכתירו אותן כ"דיופ לסטילה". הרצון להעמיד דיופ לצלליות ההורסות של סטילה הגיוני, שכן מדובר על רב מכר שאינו זול כלל (במיוחד אם רוצים כמה צלליות), אבל ההכתרה הייתה מוקדמת מדי - הצלליות של קולור פופ אינן דיופ לצלליות סטילה (לפחות לא בהשוואה לרוז גולד רטרו ודומותיה).
אל תטעו, הצלליות של קולור פופ טובות ושימושיות, אך הן לא דיופ.



במקור, נולדו לקולור פופ שש צלליות קרמיות מזמינות בגוונים די דומיננטיים. ראוי לציין שלסטילה מנעד רחב של גוונים בסדרה זו, ואישית אני מעדיפה את הבהירות שבחבורה, דבר שבקולור פופ לא קיים. מאז נוספו שני גוונים נוספים, אך אני מרגישה שהם לא בהירים מספיק עבורי (איפה הכסופים? גווני השמפניה?). אולי זו רק אני, אבל הצלליות של קולור פופ הן יותר "המופע המרכזי" מאשר הטאצ' אפ הסופי שגונב את ההצגה (הרשו לי להסביר, בסטילה אני משתמשת בצללית למטרות הארה, בין אם במרכז העפעף כפי שראיתן מעלה, או בין אם כצללית בהירה מהזווית הפנימית ועד מרכז העפעף. הצלליות של קולור פופ, לפחות בגוונים הנוכחיים, משמשות אותי בעיקר לכל העפעף, כאשר אני מניחה אותן כבסיס לאיפור עיניים, או לחילופין על הזווית החיצונית כאובייקט עישון. ניתן להשתמש בצלליות קולור פופ בצורה שתיארתי מעלה, כלומר במרכז העפעף על גבי איפור העיניים).
מכיוון שאני אוהבת את אפקט ההארה המטורף שיוצרות הצלליות הנוזליות, אני מרגישה שהגוונים הנוכחיים של קולור פופ לא מצליחים לספק לי אותו. ראוי לציין שגם צלליות קולור פופ עטירות בגליטרים, אך אלו עדינים מגליטרי סטילה.



בעוד שפורמולת סטילה מוסית, הפורמולה של קולור פופ נוזלית. אם בסטילה מספיקה שכבה אחת של חומר בכדי לקבל את מלוא האפקט, בקולור פופ נדרשות שתיים. גם כאן, הגליטרים שזורים בפורמולה בכמות גדולה, דבר הניכר בעיקר בעת הסרת האיפור.
זמן הייבוש של צלליות קולור פופ מהיר, אבל מומלץ להמתין חצי דקה לפני שפותחים את העין בכדי שהנוזל יתייבש. בדומה לסטילה, מהרגע שהן מתקבעות במקומן הן לא זזות לשום מקום לאורך שעות ארוכות.


אפליקטור הספוג המגיע עם הצלליות נוח לשימוש, אך אני מעדיפה להשתמש בכריות אצבעותיי בכדי לקבל שליטה מלאה על הנוזל.


הגוונים שברשותי:
Hard To Impress - צללית מטאלית בגוון ברונזה אדמדמה.
Firecracker - צללית בגוון סגול חצילי בעלת בסיס זהוב.

להלן איפור קליל שעשיתי באמצעות פלטת מודרן רנסנס וצללית הקרם Firecracker:



מחירן של הצלליות אטרקטיבי בהרבה מזה של סטילה, ובעבור צללית בודדת (4.7 גרם) תשלמו 7$.
לנוחיותכן, סווטצ'ים של השלישייה:




לסיכום, אני נמנית עם עדר מעריצי צלליות סטילה. הן מיוחדות, משדרגות כל מראה איפור מבסיסי ל"וואו" והן נוחות לעבודה. ברור לי למה לא כולן אוהבות אותן, אבל ברגע שמבינים את הקטע שלהן, מתמכרים אליהן.
הצלליות של קולור פופ נהדרות וכיפיות כשלעצמן, אך הן אינן מהוות דיופ לסטילה כפי שאני נוכחתי לדעת ואישית, אני מעדיפה את הצלליות של סטילה.

האם אתן בקטע של הצלליות הללו? או שאתן מעדיפות לדבוק באופציה האבקתית?
נשיקות!
פיצ'ה.

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...