Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 10 בפברואר 2018

Star Maccaron

פלורמר ממשיכה למתג עצמה כמותג צעיר ונגיש. היא שומרת על קו של השקות מסקרנות בתדירות גבוהה, תוך כדי מתן מענה לטרנדים חמים בתחום הביוטי; כתוצאה מכך, אט אט היא נכנסת לליבו של הקהל הישראלי והופכת לאחת הרשתות האהובות בארץ.
בשונה ממאק (למשל) שזורקים עלינו קולקציות ״מחודשות״ בתדירות מטורפת, פלורמר עושים זאת בתדירות הנכונה לצרכן, ועל הדרך מנגישים לנו את המוצרים הודות למחירים נוחים.


קולקציית City Of Starts מנגנת בדיוק על תווי העיצוב האהובים עליי - איורי כוכבים הזרועים בתוך מצע סגול. זוהי קולקציה גדולה יחסית ותוכלו למצוא בה מנעד רחב של מוצרים (מוצרי הצללה, שפתונים, עפרונות שפתיים ועוד).


מבין מגוון המוצרים שבקולקציה, אני חושבת שמוצרי הקונטור והחימום הם המסקרנים ביותר. כולנו יודעות שלמצוא מוצרי הצללה/ חימום טובים הם לא עניין של מה בכך, אדרבה שמדובר על מוצר דראגסטורי המציע שלושה מוצרים באריזה אחת.


פלטות הקונטור מגיעות בשני גוונים - לייט (בהיר) ומדיום (שחום). עבור עורי הבהיר פלטת הלייט היא המתאימה מבחינת גוון ולכן זו הפלטה עליה ארחיב את דבריי. קחו בחשבון שפורמולות הפודרות זהה בשתי הפלטה, כך שסקירת טיב המוצר תקפה לשתי האופציות.





פורמולת הפודרות רכה כמשי ומטשטשת בקלילות, דבר המאפשר יצירת חיטוב והצללה מחמיאים המתזמזגים בצורה הרמונית עם העור. פיגמנט הפודרה עשיר מספיק בכדי שיהיה מובחן על העור בהנפת מברשת בודדה, אך מנגד, הפיגמנט לא עז מדי ולא יוצר כתמי בוץ על הלחיים.

בפלטה שלוש פודרות:
גוון בהיר להארה - פודרה בהירה עם נגיעות שימר. חובבות ההברקות פחות יתחברו אליה שכן היא נותנת הארה עדינה ומרומזת, אך אלו שמחפשות את העדין, יאהבו אותה.
פודרה בגוון חום אגוזי חמים - זוהי פודרה החימום. הגוון שלה מחמיא ויוצר נשיקת שמש חמימה באזורים הרלוונטיים. הודות לפורמולה הקלילה, הפודרה מתפזרת על אזור ההנחה בצורה אחידה מבלי ליצור כתמי בוץ מעיקים.
השלישית הינה פודרה חומה אפרפרה המשמשת להצללות. הגוון שלה מתמזג בצורה הרמונית עם גוון העור והיא מצליחה לייצר הצללה טבעית ומחמיאה.


אם חשקתן במוצר הצללה/ חימום בעלות הגיונית, Trio Contour Palette תהיה לכן חברה נאמנה.

לנוחיותכן, מצרפת סווטצ' של הטריו הכהה:


70 שקלים ברשת חנויות פלורמר/ גילטי.

מסקרת Multi Effect נראתה כהבטחה מסחררת, והתגלתה כסתמית לחלוטין. יש לה את כל מה שצריך בכדי להצליח: מראה מפתה, מברשת סיליקונית בעלת סיבים באורכים משתנים וגוון שחור משחור. בפועל, המברשת קשיחה מדי ולא נוחה לתפעול והאפקט שהמסקרה נותנת הוא בעיקר גוון שחור ותו לא.



קיימות מסקרות טובות וזולות ממנה בשוק (כמו למשל The False Lashes של אסנס).
45 שקלים ברשת חנויות פלורמר.


סדרת Star Lipstick מציעה לנו ארבעה גוונים חורפיים בגימור מטאלי או סמי - מאט.
השפתונים נהנים מאריזת פלסטיק שיקית (סגולה עם נקודות זהובות) ובכדי להוציאם מהאריזה, יש ללחוץ על תחתיתה.



השפתון עצמו מעוצב בצורה של כוכב, גימיק עיצובי חביב הפוגע בחווית המריחה (אלא אם כן יש לכן שפתיים בצורת כוכב).
בהנחה שצולחים את הנחת השפתון (מומלץ להעזר במברשת), מקבלים גוון אטום ומחמיא שנשאר על השפתיים כל עוד לא אוכלים או שותים.


הגוונים לא מחדשים הרבה וכך גם הפורמולה, אך אם שפתונים בצורה ייחודית הם הקטע שלכן, הקולקציה הזו נועדה עבורכן.
50 שקלים ברשת חנויות פלורמר.


משמיים זרועי כוכבים נחזור חזרה ארצה, אך ברשותכן, בדרך הביתה אשמח לעצור לרגע בפריז... או לפחות לפנטז שאני ניצבת מול שער הנצחון.
בספרינג החליטו לתמצת את האווירה הפריזאית בקולקצייה חדשה, אשר זכתה לשם French Macaron.
קולקצייה זו מקוטלגת כקולקציה לנערות, ועל כן לא מן הנמנע לשווקה בורוד פוקסיה בוהק ולהעשירה בניחוח פירותי מתקתק.


ניחוחות המוצרים מתוקים ובולטים, ובקלות ניתן להבחין בנוכחות תות השדה והוניל שבפורמולה. מעבר לכך, בתמהיל הניחוח תוכלו למצוא גם תפוז המעניק ארומה הדרית לצד ורדים מסוכרים המעמיקים את מתקתקות הניחוח.


תחליב הגוף עשיר בחמאת שיאה ללא שמן מינארלי ופראבנים מעניק לגוף לחות קלילה מבלי להשאיר תחושת שמנוניות. עוצמת הניחוח בינונית בעת המריחה על הגוף, והיא דועכת ככל שהזמן עובר.
מחירו עומד על 49 שקלים בעבור 300 מ״ל.


קרם הידיים French Macaroon מזכיר מאוד את קרם הגוף, אם כי מעט עשיר יותר ממנו. לטעמי הוא משאיר מעט תחושת שמנוניות לאחר המריחה, דבר שלי אישית מפריע, אך ייתכן ולאחרות לא.
מחירו עומד על 24 שקלים בעבור 100מ״ל.


האו דה פרפיום מהקולקצייה הוא טו מאצ׳ עבורי (כנראה שאני זקנה מדי לניחוחות הללו). הוא מתקתק להחריד, ואינו מרפה לאורך היום. אני מודה שהופתעתי מעמידותו המרשימה, אבל אני מעדיפה ניחוחות עדינים ממנו.
79 שקלים בעבור 50 מ״ל.


French Macaroon פונה לקהל צעיר בגיל העשרה, ואני כבר מזמן אינני כזו... ייתכן כי נסיינית צעירה בעלת אף חובב ניחוחות פירותיים - מתוקים תכתוב ביקורת שונה לגמרי מזו שאני כתבתי, מה שמוביל אותי למסקנה המתבקשת - ניחוח הוא עניין של העדפה אישית.
למרות זאת, עיצוב הסדרה מקסים, ואריזות המוצרים שובות את הלב. אני מאמינה שנערות רבות ישמחו לקבל סט של המוצרים הללו, ואפילו יאהבו את הניחוח.
המוצרים נמכרים בנפרד, או כחלק ממארז (מחירו של המארז - 139 שקלים) באתר ספרינג.

לצערי, הטיול שלנו הסתיים וכעת הגיעה השעה לשוב הביתה.
עד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות -  המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...