Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

עמידות מיטבית

את המשפט המפורסם "מוצר מוצלח לא מחליפים" אמרו כבר לפניי. אבל מהו מוצר מוצלח?
השאלה הזו מעט יותר מאתגרת בתחום האיפור, בו כמעט כל יום מושק ליין מוצרים חדש ואנחנו מוצאות את עצמנו במרדף אחר מוצרים חדשים. נכון, רוב החיפושים נובעים מהצורך לקנות (כן, יש משהו מהנה ברכישה ואפשר להיכנס לאינספור מחקרים ודיונים על כך), אבל גם הרצון להכיר מוצר חדש שיהיה ה-Holy Grail שלנו קיים איפשהו, שם בפנים.

כחובבת שפתונים צבעוניים מושבעת, אוסף השפתונים שלי גדל בצורה מתמדת, כאשר בדר"כ הצבע הוא מה שמושך אותי לשפתון. הגימור והעמידות הם אלו שגורמים לי להישאר.
כאשר ניצבת מולי הבחירה האם להשתמש בשפתון חביב ולחותי, או כזה שיתן לי את הצבע הנדרש לזמן ארוך, כנראה שאבחר באפשרות השניה (מה לעשות, כנראה שאני בחורה של מערכות יחסים ארוכות).
וכמו במערכת יחסים, גם החיפוש אחר האחד הזה שישאר איתך גם לאחר ארוחה עסיסית הוא סזיפי, לעיתים מייבש, והרבה פעמים מסתיים במפח נפש.
שפתונים עמידים נוטים לרוב לייבש את השפתיים, להבליט חריצים וחלקם גם לא ממש עמידים (השם לא תמיד מעיד על איכות המוצר). גם המוצרים המוצלחים בחבורה לא חפים מפגמים, כדוגמאת ניחוח לא נעים.
לפני שנעבור לת'כלס ונתעסק באיפור (הו יאיי!) ראוי להדגיש ששפתונים עמידים לא ממש חברים של מזון שומני. למה? מזון שומני מפרק את הפורמולה של השפתון ובכך בעצם מביא להסרתו (ממש כפי שמסיר איפור שומני מצליח להסיר איפור עמיד).
אם כבר מדברים על עמידות, בכדי להאריך את עמידותו של השפתון העמיד (יותר מדי שורש ע.מ.ד במשפט אחד) מומלץ להניח שכבה דקה את השפתון, להמתין דקה לייבוש הגוון ולהוסיף שכבה נוספת.
כשאני בוחנת את אוסף השפתונים העמידים שלי (והוא לא קטן), המותג שאני חוזרת אליו כל פעם מחדש, הוא עפרה.
מעבר לעובדה שסדרת השפתונים העמידים של עפרה  מתחדשת ללא הפסקה (רק בקיץ האחרון הושקו שתי קולקציות, קולקציית הקיץ וקולקציית California Summer Nights), ליין השפתונים העמידים עומד בכל הדרישות שאני מציבה לו.
השפתונים עמידים, לא מייבשים, בעלי ניחוח חביב ובעיקר מגיעים עם היצע גוונים נהדר.
 הכירו למשל אל Malibu, שפתון בגוון סגול-שזיפי מרענן ומחמיא, שמתאים כמעט לכל איפור עיניים (וגם לימים בהם בא לכן לדלג על צלליות).
בהתבוננות ראשונית קל להגדירו כגוון חורפי, אבל הנחה זאת אינה מדוייקת שכן על השפתיים מתקבל גוון קליל שמשתלב נהדר עם גווני הקיץ.





חובבות שפתונים אדומים? אתן חייבות לנסות את UltimateRed...
Ultimate Red מתיימר להיות האדום האולטימטיבי, מה שהופך אותו לשפתון מלא אגו. אבל במקרה הזה, האגו והכינוי מתאימים לו, שכן על השפתיים מתקבל גוון אדום מושלם וחושני, שאי אפשר להתעלם ממנו (מי יכול לסרב לזוג שפתיים אדומות?).



ב- Sao Paulo יצא לכן לבקר? גם תשובתי היא שלילית, אך אם אוהב אותה כפי שאני אוהבת את השפתון Sao Paulo, כדאי שאבקר בה בהקדם.
 סאו פאולו הוא שפתון בגוון בז' ניודי, מסוג הגוונים שלא הייתי מאמינה שאצליח להתאהב בהם, אבל הגורל רצה אחרת. על אף שאני בחורה של שפתונים בולטים, בבקרים אני מנסה למתן את עצמי. סאו פאולו סוגר לי את הפינה הזו, שכן הוא מעניק נגיעת צבע עדינות שכמעט ואינן מורגשות.


St Tropez מסתמן כפלירט הקיצי שלי. שפתונים ורודים לא ממש עושים לי את זה, אבל יש משהו בגוון הזה שגורם לי להימשך אליו כל פעם מחדש. נכון, הוא לא ורוד "נקי", אלא ורוד סגלגל, לילכי ועדין. הגוון שלו לא מחייב, וכיף להתעורר איתו בבוקר לאחר לילה סוער...



Panama, השפתון הקיצי ביותר שבחבורה מצויד בגוון ורוד-כתום זרחני (הוא בוהק כ"כ שלפעמים אני תוהה אם הוא יצליח להחזיר אור בסביבה חשוכה).


 בשונה משאר השפתונים בחבורה, פנמה מעט יותר מאתגר למריחה. הוא אינו סלחני למריחה לא מדוייקת, ובמקרה שלו חובה להקפיד על ייבוש השכבה הראשונה לפני שמוסיפים אחת נוספת.

 ותמונה קבוצתית:
חמשת השפתונים שבפוסט, בדומה לשאר השפתונים העמידים מבית עפרה, מצליחים להחזיק מעמד על השפתיים לאורך שעות ארוכות (בממוצע 4-6 שעות לשפתון), שורדים שתיה או ארוחה קלילה ובעיקר עשירים בפורמולה חמאתית ורכה. בנוסף, הודות לאפליקטור הספוג הם קלים להנחה ומריחה.
כל שפתוון מכיל 8 מ"ל של נוזל צבעוני, ומחירו המלא עומד על 108 שקלים.
את השפתונים ניתן להשיג בחנות עפרה (לוד, רחוב יודפת 2) וליהנות מהנחת מאפר.
לחלופין, ניתן להשיגם באתר Guily במחיר של 86 דקלים.


לרגל החג הקרב ובא, מציעים בגילטי מבצע משתלם, רכשו שני שפתונים עמידים של עפרה מההיצע הנרחב באתר, וקבלו במתנה צללית דואו של BareMinerals בגון The Hidden Agenda.

בדואו תמצאו שתי צלליות, Stealth, צללית בגוון אפרסק עדין בגימור, נהדרת לטשטושים ולקפל העין, וצללית Undercover, צללית בגוון אפור עכבר, מאטית עם נגיעות שימר כסוף.

 הצלליות רכות למגע, קלות להנחה ומטשטשות בקלילות. הן חפות מ-Fall Out ושימושיות מאוד (הגוונים של שתי הצלליות ורסיטיליים מאוד ואפשר לשלבן עם מגוון רחב של צבעים). 

אם היצע השפתונים הקיים לא מספק אתכן, ודאי תשמחו לגלות שהחל מאמצע השבוע הקרוב (יום שני או שלישי) תוכלו למצוא בגילטי גוון חדש, Miami Fever שהושק בשיתוף פעולה עם היוטיוברית המהוללת Kathleen Lights!
התמונה לקוחה מחשבון האינסטגרם של קייטלין.
Miami Fever הוא שפתון בגוון חום- אדמדם סתוי, שעושה חשק לנסוע לסנטרל פארק ולטייל בנוף השלכת שפוקד את המקום עם בוא הסתיו.
 את Miami Fever  תוכלו להשיג באתר גילטי בלבד (לא יימכר בחנות עפרה) במחיר של 56 שקלים, וכדאי שתמהרו לרכושו, שכן הוא במהדורה מוגבלת....
לרכישה הקליקו כאן.

כמה נקודות לקינוח לגבי גילטי:
*מחפשות מתנה לחברה/אימא/חמות או כל אישה אהובה לקראת החג הקרב ובא?
בגילטי מציעים שוברי מתנה לרכישה באתר. במקום לצאת מהבית, לחפש חניה, להתחיל לעבור בשלל חנויות בכדי למצוא את המתנה הרצויה, או להגיע פיזית לחנות בכדי לקנות שובר שיגיע בסופו של דבר למישהי שתצטרך לצאת מהבית, לחפש חניה ולהגיע לחנות או הרשת בה נרכש השובר, מעתה תוכלו לשלוח את השובר לחברתכן באמצעות השירות של גילטי, והיא תוכל להזמין את המוצרים המועדפים עליה מבלי לצאת מהפיג'מה.
בנוסף, מקבלת השובר תוכל ליצור קשר עם צוות גילטי בכדי לקבל ייעוץ ולהתאים את המוצרים אישית עבורה.
קחו בחשבון, אנחנו נמצאות כשבוע לפני ראש השנה. אם תזמינו עכשיו מאתר קניות חו"לי, המשלוח לא יספיק להגיע ארצה לפני כניסת החג. לעומת זאת, בגילטי, המתנה תגיע עוד השבוע.

*ברכישות באתר בסכום העולה על 100 שקלים תוכלו ליהנות ממשלוח חינם. אם ביצעתם הזמנה גדולה יותר ועברתן את סכום ה-150 שקלים, תקבלו את המוצרים עד הבית עם שליח VIP.

*פעם ראשונה באתר? נהדר, הירשמו לניוזלטר של גילטי וקבלו 10% הנחה ברכישה ראשונה באתר.

*קונה ותיקה באתר? את ודאי מכירה את תוכנית הנאמנות של גילטי...

ולסיום אשמח אם תספרו לי אם ניסיתן כבר את שפתוני עפרה? ומתוך חמשת הגוונים שבפוסט, מי המועדף עליכן?




*גילוי נאות- השפתונים והצלליות בפוסט זה התקבלו לסקירה.





24 תגובות:

  1. מהקולקציה זו רכשתי את מליבו שהכי התחברתי אליו .ואתן מכירות את זה שאחרי שרוכשים פתאום יוצאים במבצעים הצלליות ממש מקסימות. אהבתיייי

    השבמחק
    תשובות
    1. מליבו משגע, בהחלט מבינה למה בחרת בו.
      אני לצערי פספסתי במבצע את הגוון שרציתי

      מחק
  2. אני לא נושמת!!!! האדום האולטימטיבי....ווואו!!! חייבת אותו :)

    השבמחק
  3. באמת שאני מכורה... קשה עם כל היופי הזהההה

    השבמחק
    תשובות
    1. לכולנו... אני חושבת שעלינו לרכוש את כולם!

      מחק
  4. זה כזה עצוב שאין לי את כולם... תקני לי שובר מתנה!

    השבמחק
  5. זה כזה עצוב שאין לי את כולם... תקני לי שובר מתנה!

    השבמחק
  6. וואו. כולם נראים עלייך מדהים!
    יש לך גון עור שמשתלב נהדר עם כל גוון שאת שמה. כיף לך :-)
    והשפתונים האלה הם גם המועדפים עליי בגזרת העמידים. אני מעדיפה את הלא עמידים אבל אם כבר עמיד אז של עופרה.
    נשיקות יפתי <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי. המחמאות שלך גורמות לי לחייך.

      מחק
  7. אני כל כך אוהבת את השפתונים האלה! תענוג

    השבמחק
  8. הפורמולה המוצלחת ביותר בעיני של הנוזליים! חוץ מהורוד ברבי כולם מהממים בעיני :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא בהחלט הכי לא שיגרתי בנוף השפתונים שלי

      מחק
  9. הגוונים מהממים עלייך!
    אני רוצה את סנט טרופה אבל נגמר :( אז הזמנתי את מינה ואאלנטיק סיטי וכמובן את מיאמי פיבר ;)

    השבמחק
  10. פוסט מהמם! כולם כל כך יפים עלייך!
    ניתן להגיע לחנות של עפרה בלוד, גם מבלי להיות מאפרת עם תעודה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט! כל אחת יכולה להגיע (רק שלמאפרות יש הנחה על המוצרים)

      מחק
  11. בצדק את אוהבת את סאו פאולו, הוא כל כך יפה עלייך!!! 3>

    השבמחק
  12. מעצבנת, הם כל כך יפים עלייך! עליי רובם נראים צעקניים :( חג שמח יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. די! אני חייבת לראות אותם עלייך בכדי להאמין

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...