Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 5 בינואר 2016

Careline Pro Palette

הפוסט שיפתח את שנת 2016 יעסוק בפלטה שהגיעה אליי לפני זמן רב, ובדומה למוצרים נוספים, המתינה בסבלנות להופעה בבלוג.
כמות המוצרים שממתינים לסקירה מטורפת, ולצד החיים עצמם, אני לא ממש מספיקה לכתוב על כל מה שאני רוצה (במיוחד שלהוציא פוסט לאוויר העולם לוקח לא מעט זמן).
אז תודה למוצרים שממתינים בסבלנות, וגם לכן כמובן שאתן מקבלות באהבה את חוסר העמידה בזמנים שלי (אפשר לשלוף את הקלף של הפרעת הקשב?).

זה הזמן לפוקוס על פלטת Pro של חברת קרליין.

חברת קרליין המזוהה כ"כ עם הסופר פארם שלנו, השיקה בקיץ 2015 פלטה המציעה לנו 40 (!) צלליות, 3 סמקים, 6 ליפגלוסים ושלושה גווני שימר. נשמע מבטיח, לא?
באריזה תמצאו גם חמש מברשות על טהרת פלטות הפארם, כלומר המברשות הללו שאף אחת לא משתמשת בהן...


אריזת הפלטה שחורה, גדולה ודקה (מעט יותר גדולה מטאלבט). אריזת הפלסטיק המבריקה אינה סלחנית לאצבעות, וכל נגיעה באריזה עצמה משאירה טביעות אצבע כמו בזירת פשע.

לשם השוואה, פלטת פרו של קרליין לצד פלטת השוקולד של טו פייסד.
אפתח ואומר, אני שמחה לראות שחברת דראגסטור ישראלית משיקה פלטה המציעה מגוון רחב של מוצרים במחיר אטרקטיבי מאוד. אני מקווה לראות עוד פלטות וורסטיליות בחברות ישראליות נוספות, אך אשמח אם יוותרו על מיתוג הפלטה כמקצועית (Pro). ארחיב על כך בסיום הפוסט.



הפלטה מציעה כאמור 40 צלליות בגימורים משתנים- צלליות שימריות, צלליות מאטיות, צלליות בגימור פרוסטי וצלליות בגימור מטאלי.
מנעד הגוונים המוצעים בפלטה רחב, ואפשר ליצור באמצעותה אינסופר מראות איפור כדוגמאת מעושן אפרפר, ורוד אופטימי, חום מנצנץ, זהוב, סגול וכו'. בפלטה תמצאו גם צללית שחורה בגימור מאט, באמצעותה ניתן לייצר פס אייליינר.


במבט ראשון הפלטה לא ממש מושכת לשימוש... יש בה משהו צ'יפי שמזכיר לי את האיפור של ברברה וולף שקנו לי אי שם בגיל 12. אבל, אינני חדשה בתחום האיפור ויודעת מניסיון שעדיף לא לשפוט מוצר רק לפי קנקנו...

במקרה זה,  על אף חוסר החיבה הראשוני, הפלטה הצליחה להפתיע אותי ולאורך השימוש התחבבה עליי ועל אפי המורם.
רוב הצלליות השימריות שבפלטה רכות ופיגמנטיות. בין הצלליות המאטיות יש מוצלחות יותר ומוצלחות פחות, אך ביחס לצלליות מאט אחרות בשוק הדראסטור (ולעיתים גם בשוק המקצועי), הפלטה של קרליין בהחלט נותנת פייט אמיתי.


הצבעים שמציעה הפלטה שימושיים להפליא (ותודה לקרליין שדילגו על הכחולים שאינני סובלת) והיא נהדרת לשימוש יומיומי.


נכון שציינתי את ברברה וולף? אז גם בפלטה ההיא, שקיבלתי לבת מצווה, שולבו להם צלליות לצד שפתונים. לא האמנתי שאראה שילוב כזה שוב, אך הופתעתי. לצערי השילוב הזה ממש לא נכון, שכן המוצרים הקרמיים מושכים אליהם את אבקת הצלליות...


הפלטה גדולה ודי מסורבלת לאחסון (היא פשוט גדולה מדי) ובגלל שהיא די עדינה, אין סיכוי שאני מוציאה אותה מהבית, שכן היא עלולה להישבר... כך שיש מקום לארגון ועיצוב מחדש (גם למען עמידות הפלטה וגם למען חוסר ערבוב של קרם ואבקה).


ואחרי כל תמונות הפלטה, הבה ניגש לסווטצ'ים.
החלטתי לחלק את הפלטה לשלושה אזורים- אזור עיניים (אשר יסומן באות E), אזור הפנים (אשר יסומן באות F) ואזור השפתיים (אשר יסומן באות L). אני מתנצלת על השמות הלא סקסיים, קרליין לא נתנו שמות לצלליות בפלטה.

נתחיל מהצלליות:
בשורה הראשונה תמצאו צלליות ניודיות וצלליות חומות עדינות. E1,E2 ו- E7 לא ממש מוכיחות את עצמן בעת השימוש, אבל שאר הצלליות לא רעות. E3-E6 נהדרות לטשטושים והארות, E7 ו-E9 טובות להצללות באיפור העיניים ו-E10 צללית זהובה ושימושית.


שורה  שניה נשארת בתחום החום עם רמיזה לאזור הורוד.
E12, E19 ו- E20 הן החוליות החלשות בשורה. לעומתן, E11, E14-E16 מובילות בראש ולהן פיגמנט נהדר. שאר הצלליות בינוניות, אך הן בהחלט שימושיות.

שורה שלישית כבר חורגת לאזורים הורודים והסגולים, אך גם בה אפשר למצוא נגיעות חומות.
E21 ו- E30 אנמיות, אך שאר הצלליות בעלות פיגמנט מספק. E23-E27 פיגמנטיות ומלאות שימר, והן משמשות אותי לא מעט (E23 נהדרת להארות בזווית הפנימית של העין).

בשורה הרביעית נגלה סוף סוף את הגוונים האפורים והשחורים, אך לצערי הם פחות מוצלחים לטעמי (פרט ל-E38 הפיגמנטית).
כפי שאתן רואות, E31, E39 ו-E40 אנמיות, בעוד E33, E34, E36 ו-E37 בעלות פיגמנט טוב. שאר הצלליות סבירות ושימושיות.

כפי שהבנתן, הצלליות אינן אחידות ברמתן. בעוד שחלק מהצלליות בעלות פיגמנט נהדר, ישנן צלליות בעלות פיגמנט דל ואנמי.
על בסיס פריימר הצלליות מחזיקות מעמד במשך יום שלם, אך גם בלעדיו הן נשארות במקומן בערך כ-9-10 שעות עד להצטברותן בכפל העין.
לזכות קרליין יש לציין כי כל צללית מכילה כמות מכובדת של חומר וביחס לצלליות אחרות שיש ברשותי, כמעט ואין להן Fall Out.

שנעבור לפנים?
בקרליין מציעים לנו פודרה (F1), שימר אבקתי (F5), שלושה סמקים (F2-F4) ושלושה שימרים.
הסמקים חביבים ואני מוצאת -F3 מתאים לגוון עורי. המוצרים הקרמיים מיותרים בעיני ופרט למספר בודד של שימושים ב-F6 כהיילייטר קרמי, אינני משתמשת בשלושת המוצרים הללו.
לעומת זאת, שתי הפודרות נהדרות. F1 נהדרת לקיבוע המייקאפ, ו-F6 להארות קלילות ועדינות (או לקיבוע המייקאפ באמצעות פודרה מאירה).


על אף שגלוסים ואני לא ממש מחבבים אחד את השני, אני חייבת לציין שהגוונים שבפלטה מקסימים ושימושיים.
הדביקות שלהם סבילה וגם הפיגמנט שלהם בינוני פלוס. עמידותם, בדומה לשאר הגלוסים שיש בשוק אינה גבוהה והם לא שורדים ארוחה או שתיה (פרט לגוון האדום, L1, שמשאיר הכתמה עדינה על השפתיים).

מבין ששת גווני הליפגלוס שבפלטה, גוון מס' L5 הוא הפייבוריט שלי:

לסיום, אשמח לשתף במראה איפור שיצרתי באמצעות הפלטה, אשר הפך לאחד האהובים עליי בתקופה האחרונה. אני מוצאת את עצמי חוזרת אליו לא מעט, שכן הוא מחמיא וקל ליצירה.
בכדי ליצור אותו השתמשתי בצלליות E34, E25, E29, E23 ו-E15.


בנוסף, בלינק זה תמצאו המלצות לשימוש בפלטה מפי מאפר הבית של חברת קרליין, עומר אסף.

לסיכום, הפלטה בהחלט הצליחה להפתיע אותי בזמן שאני שפטתי אותה לחומרה.
היצע הגוונים שבפלטה נרחב, ומתוך 40 הצלליות שבה, בהחלט ניתן למצוא צלליות פיגמנטיות וטובות, לצד צלליות אנמיות וחסרות פיגמנט.
השילוב בין הצלליות האבקתיות למוצרי הקרם הדביקים ממש אינו אידאלי, ועדיף להפריד בין המוצרים.
ששת גווני הליפגלוס שבפלטה פיגמנטיים והם נהדרים לשימוש יומיומי.
לעומת זאת, חמשת המברשות שמצורפות לפלטה מיותרות ואינן משמשות אותי כלל.
ועל אף כל זאת, הפלטה איננה מקצועית ולכן לא ראויה להקרא ככזו (המיתוג שלה כ-Pro יומרנו ואיננו מתאים. לטעמי היא מתאימה יותר למתאפרת החובבת, ולא למאפרת מדופלמת).

היא תהיה נהדרת לאלו מכן שמחפשות מגוון רחב של צבעים במחיר נוח ולהשגה מיידית (בכל סניפי הפארם).
מחיר- 120 שקלים.

מזכירה לכן להרשם להגרלת שפתוני עפרה שרצה כעת בבלוג!

ועד לפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות- הפלטה התקבלה לסקירה.

12 תגובות:

  1. ברברה וולף!! נוסטלגיה :)

    השבמחק
  2. איזה פוסט מושקע! ממש אהבתי את הסקירה והמראה שעשית מהמם.
    יש מצב שאת מראה את השלבים? כלומר איך הנחת כל צללית?

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע! תודה רבה לך יקירה!
      בוודאי, אעשה את המראה שוב ואצלם

      מחק
  3. אהבתי מאוד את הסקירה, ואת הלוק בכלל!

    השבמחק
  4. באתי לכתוב לך כמה שאני מסכימה עם כל מה שכתבת, ואז מצאתי את עצמי בוהה באיפור שיצרת בערך דקה, יצא לך מושלם!

    השבמחק
  5. הגודל הזה לא הגיוני וממש לא עונה להגדרה של "PRO".

    השבמחק
    תשובות
    1. אין משהו בפלטה הזו שעונה להגדרה pro...

      מחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. יש ביננו הסכמה לגבי הפלטה, כבוד לקרליין שהשיקה פלטה עשירה בגוונים, במחיר שכזה, מהכרותי עם צלליות המוצג מלכתחילה הייתה לי ציפיה שיהיה מוצלח. לגבי הנוספים - אני הייתי מעדיפה לקבל בה רק צלליות ואת השאר ב 2 פלטות נפרדות, האריזה היתה קטנה יותר ומושכת יותר. מה שכן בהחלט חותמת על כך שהיא שימושית שכן יש בה ים של גוונים. אני אוהבת את קרליין שכן היא מביאה לנו מבית הרבה איכויות, סוגים וגוונים במחירים נאותים ומבצעים שווים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...