Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 4 ביוני 2016

התחדשויות אסנסיות- Essence News

מאז עלייתה של חברת הדראגסטור הגרמנית אסנס ארצה, נשות ישראל אינן יודעות שובע וחוזרות השכם וערב לדוכנים בסניפי הפארם וצדות להן את מה שנותר לאחר שעברו על הדוכן קודמותיהן.
מה לא נאמר על מצב הסטנדים בארץ? שהם מבולגנים ומטונפים? אמת. שאי אפשר למצוא מוצר סגור ושאנשים מנסים כל מוצר תוך כדי דילוג על הטסטר (אם זה בנמצא)? אמת. ובעוד שאף אחת מאיתנו לא רוצה לקנות מוצר שמישהי אחרת ניסתה (גם אם הוא עולה 8 שקלים) ההייפ סביב אסנס עדיין בשיאו.
כל פעם שאני עוברת על יד הסטנד אני מוצאת נערות ונשים, המעמיסות על סלסילותיהן מכל הבא ליד. את כמות הפעמים בהן מצאתי את מה שחיפשתי (לרוב קולקציות חדשות) אפשר לספור על יד אחת, ולכן כאשר ניגשתי לסטנד לאחרונה הופתעתי לגלות את שחפצה נפשי. ומעבר.
הודות לסטנד מלא וכמה מוצרים מסקרנים, נולד לו פוסט חדש על טהרת אסנס ואני בטוחה שתמצאו בו לא מעט מוצרים שימושיים.


בהתבוננות ראשונית בסטנד אסנס שתי פלטות צדו את עיני. האחת, פלטת Nude המציעה שלל צלליות נייטרליות ומאטיות, והשניה, פלטת Bronze, שנצנצה אליי הודות לכמות השימר המטורפת שבה. בעוד שהנטייה הטבעית שלי היא ללכת על הגוונים הניודים, החלטתי להתכחש לקול הקטן וללכת דווקא על השימרית, כי בכל זאת, פלטות ניודיות לא חסר לי (טוב, גם שימריות לא, אבל זה כבר נושא אחר).
הסווטצ'תי (באמצעות טסטר! הוא נמצא לרוב במגירה צרה מתחת לטור המוצר בו אתן חושקות) את פלטת Bronze והכנסתי אותה לסל.


הפלטה מציעה לנו שמונה צללית בגווני הניוד- ורוד- חום.
בשורה התחתונה תמצאו צללית שמנת (נהדרת להארות), צללית זהובה, צללית בגוון ברונזה וצללית בגוון שוקולד מריר.
בשורה העליונה תמצאו צללית ורדרדה, צללית בגוון ורוד ברונזה, צללית בגוון אגוזי וצללית בגוון שוקולד חלב.


הצלליות שימריות ורכות למגע, לטעמי רכות יתר על המידה, דבר היוצר Fall Out מלכלך בעת ההנחה. מכיוון שאין הפרדה בין הצלליות בפלטה, נשורת של צללית אחת עוברת לאחרת ואחת לכמה טבילות מברשת יש לנשוף על הפלטה בכדי להעיף את הנשורת.


הצלליות הכהות נוחות להנחה וטשטוש, אך הבהירות סובלות מדעיכה כאשר מטשטשים אותן ולכן אני מעדיפה להניחן בטפיחות באמצעות מברשת רחבה (כדוגמאת סיגמא E55).
מבחינת עמידות הן סבירות. ללא פריימר מחזיקות מעמד בערך כ-5-6 שעות (ואז מתחילות לזחול לכיוון קמטוטי העפעף) ועל בסיס פריימר הן מחזיקות מעמד במשך יום שלם (אציין כי אני בעלת עפעף רגיל, לא שמנוני ולא יבש).


שורה תחתונה- מדובר בפלטת צלליות נחמדה ושימושית, שנותנת תמורה נהדרת ביחס למחיר שלה (22 שקלים למקרה ששאלתן). אין טעם להשוות אותה למותגים מקצועיים, היא לא שם ולכן תתאים בעיקר לנערות או לנשים המתחילות את דרכן בעולם האיפור.

דווקא מתחום הצלליות הבודדות הבליחה הפתעה מעניינת. הצללית Cake Pop היא חלק מקולקציית I Love Nude שהגיעה לא מזמן ארצה.
"יופי, עוד צללית בנאלית בצבע ורוד בייבי, בדיוק מה שלא חסר לי באוסף" מילמלתי בקול חלוש. "נו מילא, נסוויטצ' אותה וננסה לשלבה באיפור עיניים כלשהו" המשכתי למלמל וזכיתי למבט תוהה מבן הזוג.
צילמתי אותה בשלל פוזות וניגשתי למלאכת האיפור עם פיהוק קל על שפתיי. ואז, כשלא הייתי מוכנה ומכיוון לא צפוי, הצללית הכה בנאלית התגלתה כמציאה לא שגרתית. מבעד לענני הורוד התגלו להם רסיסי שימר עדינים בגווני ורוד- כחול, כאלו שיכולים לקחת כל איפור שגרתי ולהפוך אותו ל"וואו".


הצללית פיגמנטית מספיק בכדי לתת את מלוא הגוון בשכבה אחת, ועמידותה בינונית. בפועל, אני תמיד מניחה פריימר כבסיס לצלליות ויחד איתו הצללית נשארת במקומה לאורך היום.
היא טובה לטשטושים, אך בכדי לקבל את מלוא האפקט שלה, אני מעדיפה להניחה באמצעות מברשת שטוחה (כדוגמאת E55 של סיגמא).
קחו בחשבון שהיא סובלת מ-Fall Out ולכן מומלץ לנער טוב את המברשת טרם ההנחה על העפעף.


14 שקלים, והיא תפתיע גם אתכן...

טרנד המסקרות לגבות כאן בכדי להישאר (ובקרוב יקבל פוסט שלם לעצמו). בעולם הביוטי כבר הבינו שאנחנו מעדיפות להמנע מהפינצטה, ומסתובבות עם גבות עבות ובולטות. נכון שעדיין קיים פוקוס על ציור גבות (באמצעות עפרונות, ג'לים וכו'), אך לאלו מאיתנו שבורכו בגבות דומיננטיות, מציעות החברות להעמיק ולארגן את העסק ע"י שימוש בג'ל גבות בעל צבע.


כמובן שאסנס לא פספסו את הטרנד והשיקו את הגרסא שלהם. Make it Brow הוא ג'ל לגבות בגוון חום, שאמור לארגן את שערותינו ולטשטש מקומות בהם השיער פחות סמיך.
בעולם קיימים שני גוונים, האחד Blondy Brows לבהירות שבינינו, והשני Browny Brows לבעלות השיער הכהה. בארץ לא נתקלתי בגוון הבהיר, ולכן חזרתי הביתה עם Browny Brows, בעל הגוון השוקולדי.


אני משתמשת בג'ל זה כבר שבוע בערך ורגשותיי כלפיו אינם חד משמעיים. מצד אחד הצבע שלו כהה יחסית כך שבהנחה לא נכונה, מתקבלות גבות כהות מדי (מה שיוצר מראה נוקשה ומאיים). המריחה שלו לרוב לא אחידה ואני מוצאת את עצמי מתקנת את כתמי הצבע באמצעות האצבע.
מצד שני, הג'ל כן מצליח לארגן את הגבות הסוררות שלי ומשאיר אותן במקומן לאורך היום. לא הבחנתי בתופעות של מריחת צבע (גם לאחר אימון אירובי), אך הג'ל כן מורגש כאשר נוגעים בגבות (הן מרגישות מעט "פלסטיקיות").

סה"כ מדובר במוצר חביב שעושה את עבודתנו נאמנה, אך יש מוצרים מוצלחים ממנו בשוק.
מחירו עומד על 14 ואם מתחשק לכן להתנסות בג'ל גבות בעל גוון, אפשרי להתחיל ממנו לפני שעוברים ליקרים יותר.

Soo Glow הוא מוצר מתעתע. אריזתו הצנועה לא מעידה על איכותו המצויינת. מדובר על שימר Cream to Powder, כלומר המגע שלו זהה לכל מוצר קרמי אחר שאתן מכירות, אך בעת ההנחה מתקבל גימור פודרתי ומחמיא.


בעוד שבאריזה נראה כי מדובר בשימר לבנבן, בפועל כאשר משתמשים בו מתקבלת הארה זהובה, פנינתית ומחמיאה, שתתאים מאוד גם לבהירות העור שבחבורה (שיקסעל'ה, חשבתי עלייך שנתקלתי בו).


כמות קטנה של חומר מספיקה בכדי להאיר אזורים גדולים יחסית (למשל עצמות הלחיים ואפילו עצמות הבריח) ובמריחה אחת הוא הופך כל אזור אפרורי לבוהק ומלא חן.


כפי שציינתי, אריזת הפלסטיק שלו אינה מעידה על טיב המוצר. בדומה לשאר אריזות אסנס, מדובר על פלסטיק שקוף שנסדק גם בנפילה הקטנה ביותר (כפי שאתן רואות בתמונה).
אך אינני יכולה להתלונן על האריזה כאשר המוצר עושה את עבודתנו נאמנה ועולה רק 16 שקלים...

נשאר עוד רגע באזור הלחיים ונתמקד בסמקים של אסנס. את הסומק הראשון רכשתי לפני שנה בערך, כאשר אסנס נחתו בארץ. אני מודה שלא יעדתי אותו לגדולות וחשבתי שהפיגמנט שלו יהיו אנמי ודהוי.


בפועל, גיליתי סומק פיגמנטי ונהדר, כזה שמספיק לרפרף עליו עם המברשת וזו תופסת כמות חומר מספיקה להסמקה טבעית.
לרוב, אני מניחה את הסומק לאחר הנחת מייקאפ ופודרה, ובתנאים אלו הוא מחזיק מעמד יום שלם מבלי להניד עפעף. כמו כן, גם לאחר ריצת ערב ניתן להבחין בלחיים אדמדמות, ולא מהמאמץ.


Autumn Peach הוא סומק אפרסקי- אדמדם, גוון שבקלות יכול ליצור מראה מעט ליצני, אך בפועל יוצר הסמקה טבעית ומחמיאה.

Adorable- סומק בגוון ורוד עדין, המקנה ללחיים מראה רענן וחיוני. על אף שנראה כי מדובר בגוון בהיר ועדין, רפרוף מברשת אוסף כמות חומר המספיקה ליצרת הסמקה טבעית ובריאה.

Babydoll- סומק בגוון ורוד עתיק. מדובר על צבע קלאסי ושימושי שיחמיא לכל גוון עור.


סה"כ, מדובר בהשקעה של 14 שקלים (לסומק), כך שלדעתי שווה לקחת את הסיכון ולרכוש סומק מהסדרה.

אז מה היה לנו עד כה? צלליות, גבות, סמקים והיילייטר. סיכום סווטצ'ים קטן לפני שנתקדם לחלק הבא:


ופוקוס על Cake Pop ו- Soo Glow:



עפרונות שפתיים לא תמיד הכרחיים לאיפור שלנו, אך אם אנחנו רוצות להעשיר את גוון השפתון שלנו, או להוסיף לו עמידות, מומלץ להניח עפרון שפתיים טרם מריחת השפתון. ישנם גוונים (בעיקר כהים) שמחייבים אותנו לשרטט את שפתינו בצורה מדויקת לפני מריחת השפתון כדי לא ליצור מראה קרקסי.
אפשר לנסות להתאים את גוון העפרון לגוון השפתון, אך אין חובה שכזו. השילובים היפים ביותר מתרחשים כאשר מערבבים בין עיפרון בגוון אחד לשפתון בגוון אחר.
ארסנל עפרונות השפתיים שלי רחב וקיימים ברשותי לא מעט גוונים וחברות, דראגסטור ויוקרה כאחד. בפועל, שניסיתי לראשונה את עפרונות השפתיים של אסנס הבנתי שלא תמיד יש טעם למחיר גבוה, ושגם במחיר של שקלים בודדים אפשר למצוא עפרונות מוצלחים.



כפי שציינתי מעלה, גוונים מסויימים דורשים שרטוט מדויק, למשל האדומים שבחבורה. אם לא מתחשק לכן להוציא סכום נכבד על עפרון שפתיים, קפצו לסטנד אסנס הקרוב ורכשו לכן עפרון מתחדד בגוון Femme Fatal.
העיפרון נוח לשימוש הודות לשפיץ המחודד שלו. הוא נוקשה ביחס לעפרונות אחרים של אסנס (מיד נכיר גם אותם), אך אינו שורט את השפתיים ונמרח בקלילות.
בסופו של יום, אני מעדיפה עפרונות ללא חידוד, ולכן לטעמי זה החיסרון היחידי שלו.
6 שקלים והוא שלכן... במידה ותמצאו אחד שלא נוסה מעולם.


Girl Next Door, עיפרון שפתיים ללא חידוד בגוון ורוד -אפרפר הוא בסיס נהדר לכל שפתון. אני אוהבת להשתמש בו כבסיס לניודים, אך זה ממש לא מחייב.

Girl's Dream, גם הוא עפרון ללא חידוד בגוון דובדבני סופר מחמיא. אני אוהבת להניחו לבד, מבלי להוסיף שפתון מעל. 


שני השפתונים מהסדרה המתחדדת נוחים להנחה ונהנים מרכות נהדרת. מאפשרים שרטוט קליל של קו מתאר השפתיים, אך באותה מידה נוחים למילוי קו המתאר שיצרנו.
עמידותם בינונית, הם מצליחים להאריך עמידות שפתונים, אך אינם שורדים ארוחת צהריים מפנקת.
מחיר עיפרון ללא חידוד עומד על 8 שקלים, ויש מבחר רחב של גוונים ששווה לנסות.

לאחר שתיחמנו את שפתינו ויצרנו בסיס ראוי לשפתון, נשלים את המלאכה ונמרח שפתון מעל שכבת התוחם.
שלושה גוונים חדשים בארנסל, שלושתם טרנדיים ומתאימים לעונה, החל מניוד עדין ועד שפתון קורלי בוהק.


בדומה לשאר שפתוני אסנס, גם השלושה שמיד תכירו מגיעים באריזת פלסטיק. בשונה מהקולקציה הרגילה, הפעם השפתונים מגיעים באריזה בגוון הזהה לגוון השפתון (הרבה יותר נוח שאתן מחפשות את הגוון הרלוונטי במגירה מלאה שפתונים).


Porcelain Doll - שפתון ניודי עדין. חלק מקולקציית I Love Nudes.


Glastonberry- שפתון בגוון ורוד- חום, מעט אפרפר. הולך נהדר עם Girl Next Door מלמעלה...


Crowd Gone Wild- שפתון בגוון קורלי. מסוג הגוונים שמסתכלים עליהם ויודעים שקיץ בחוץ...


*Crown Gone Wild ו- Glastonberry נמכרו כחלק מקולקציית Love & Sound.
שלושת השפתונים רכים ולחותיים, ולכן המריחה שלהם קלילה ואינם מייבשים את השפתיים. אבל, כיאה לשפתונים לחותיים עמידות איננה הצד החזק שלהם, והם נוטים להמרח על כל כוס מזדמנת.


אם מתחשק לכן שפתון חדש אבל פחות מתחשק לכן לבזבז, בעבור 13 שקלים חדשים תוכלו לחזור עם שפתון חדש הביתה...

ואי אפשר לסקור מוצרים של אסנס מבלי להציג שלושה לקים חדשים באוסף. לא משנה כמה לקים כבר יש ברשותי, כל מעבר מול סטנד של אסנס מגיע לנקודה בה אני עוברת לק לק ותוהה אם כבר יש אותו (כמובן, במידה ואהבתי את הצבע).


לק צהוב הוא אחת הגחמות האחרונות שלי. הסתכלתי על ציפורניי ואלו הסתכלו אליי בדרישה ללק צהוב כלימון. ניגשתי למגירות הלקים שלי בכדי לגלות שכל הצהובים שלי יבשו להם (בצורה כזו שגם מדלדל ושלל תפילות לא עזרו).
עוד באותו יום ניגשתי לפארם וחזרתי עם Love Is In The Air, לק בגוון צהוב בוהק כגלידת בננה. מסוג הגוונים שהולכים נהדר עם שמש, ים וקרם הגנה.
מברשת רחבה, פורמולה נוחה ועמידות בינונית (יומיים עד להופעת הצ'יפ) הפכו את Love Is In The Air לרומן קליל, קיצי ולא מחייב.

Hope For Love הוא בדיוק מה ששמו הקיטצ'י מרמז עליו, לק ורוד ודביק, גוון Girly מלא אופטימיות ואהבה.
אם אתן אוהבות ציפורניים ורודות, ודאי תחבבו את הורוד- חום הזה. אני מודה שאותי הוא די משעמם, אבל מקווה בקרוב לשלבו במניקור מקורי.

Indigo To Go, הרכש האימפולסיבי האחרון שלי... זה לא שהייתה לי ברירה, ניצב מולי לק כחול מלא בגליטרים כחולים וסגולים, איך יכולתי לסרב?
ייתכן כי יש לי לקים דומים באוסף, זה לא ממש משנה לי... כי איך אפשר לסרב ללק שיוצר את גלקסיית שביל החלב על ציפורנייך?
אם אתן בקטע של לקים מיוחדים, אל תוותרו על Indigo To Go (מומלץ לגשת לסופר פארם במהרה, פן יגמר המלאי).


כפי שאתן יודעות, רוב הלקים לא ממש עמידים עליי וכך גם במקרה של אסנס. לרוב, יום וחצי או יומיים לאחר המריחה מופיעים צ'יפים לא מחמיאים, והלק מוסר עוד באותו יום.
הפורמולה של שני האחרונים טובה, מברשת רחבה וסה"כ חווית מריחה חיובית.
בעבור -10 שקלים, שווה לקחת "סיכון" ולבדוק את אחד מהלקים של החברה.

השורה התחתונה די פשוטה, מוצרי אסנס לרוב עושים את עבודתם בצורה נהדרת ביחס למחיר הפעוט שדורשים עבורם. נכון, יש מוצרים טובים יותר ומוצרים פחות מוצלחים, אבל המשפט הזה תופס לכל חברת איפור באשר היא.
בעבור סכום קטן תוכלו לחזור הביתה עם שקית מלאה בגודיז, ולהשאיר את רגשות האשם על הבזבוזים בסופר פארם...
אם בא לכן להתעדכן במה שחדש באסנס בארץ, לחפש את נקודת המכירה הקרובה לביתכן או סתם לבזבז זמן בבהייה במוצרי איפור, הכנסו לאתר אסנס והתחילו לחטט.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות- חלק מהמוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

16 תגובות:

  1. הבעיה עם אסנס,התלונה פה היא לחברה עצמה ולסופר פארם,היא שתמיד אחרי שאני קוראת פוסט כייפי כזה על מוצרים שאתן מקבלות להתנסות,כמעט תמיד אני לא מוצאת את זה בסטנד.או שזה אזל,או שהדוכן עצמו מלוכלך ומבולגן,או גם וגם... זה כל כך מעצבן בייחוד שאני גרה בקצה הארץ ויש רק סניף אחד ויחידי שמחזיק את המוצרים שלהם. בקיצור: אחלה פוסט, סופר פארם ואסנס חייבים לשפר את הסטנד שלהם ועניין זמינות המוצרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כ"כ מדויק. למצוא סטנד של אסנס במצב נורמלי שקול למציאת נפט. התלונות עולות מאז שהם הגיעו ארצה, ונראה שזה לא מעניין אף אחד שם.

      מחק
  2. תמונות יפות לפוסט מושקע. יבאתי דרך חברים מוצרים טרם הגיעם ארצ . חברה נהדרת. תמורה מעולה לאגרה וגם אם פספסנו קצת, מעט שקלים זה לא נורא. הסמקים מפתיעים ללא ספק ויש להם גם עפרון גבות מאוד מוצלח, לצערי לא מכיסה לבן :)

    השבמחק
  3. פיצ'ה בגלל התגובה הראשונה כאן אני ממליצה לך להפנות את הקוראות לאתר גלאם רוק, יש להם את רוב מוצרי האסנס שמגיעים לפארם באותו המחיר והכל חדש :]

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את האתר ויש סיבה למה אינני ממליצה עליו...

      מחק
    2. אשמח לדעת מהי הסיבה

      מחק
    3. ניסיון רכישה לא מוצלח בעבר לצד העובדה שמוכרים מוצרים שאפשר למצוא במחיר נמוך באיביי

      מחק
    4. אנונימית, שווה להציץ באתר bela, גם הם מחזיקים ארסנל של מוצרי אסנס

      מחק
    5. אני מכירה את האתר bela והסיבה שלא רכשתי משם היא שקולקציית הניוד
      לא נמצאת שם. ובקשר לאיביי, אני אישית לא מזמינה מוצרי איפור וטיפוח
      מהאיביי. חוץ מזה סתם דוגמא מחיר של עפרון שפתיים של אסנס עולה גם ככה במחיר בדיחתי - 8 ש"ח אין סיבה לחפש במחיר מוזל ממה שזה גם ככה.

      תודה אגב, :)

      מחק
    6. אני מקווה שמוצרי אסנס אכן מקוריים ולא מזוייפים בגלאם רוק...
      נראה לי כוונתך הייתה בקשר לשאר המוצרים, הבנתי כנראה לא נכון.

      מחק
    7. אכן, התכוונתי למוצרים אחרים (בעיקר בתחום הביגוד).
      מהיכן את? אוכל לבדוק אם נשאר אצלנו ולשלוח לך (צרי איתי קשר במייל allmyhobbies1@gmail.com)

      מחק
  4. את האודמים אני לא אוהבת בכלל... לעומת זאת הסמקים זו פשוט אהבה. לא להאמין שמוצר כל כך זול עושה עבודה כל כך טובה! יש להם יציאות מוצלחות, פשוט צריך למצוא אותן.

    השבמחק
  5. בדיוק התחדשתי גם! פוסט כיפי ואינפורמטיבי :)

    השבמחק
  6. מתוקה שאת! בהזדמנות הבאה אני רצה לפארם :-) כיף של פוסט

    השבמחק
  7. היום רכשתי ונהנתי שהסטנד היה מפוצץ מהכל אהבתי

    השבמחק
  8. מי שרוצה,יש סטנד שיש בו כמעט הכל בשבעת הכוכבים בהרצליה,אז מי שקרובה זכתה...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...