Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

My Sigma Collection - אוסף סיגמא שלי

אחד הטאגים המבוקשים בזמן האחרון בערוצי היוטיוב השונים הוא "איך התאפרתי בתיכון".
בעוד שאני מעדיפה לא לחלוק אתכן את הזוועות מהתקופה ההיא (מי לעזאזל לימד אותי ליצור פס לבן ולהניח מעליו צללית כחולה?), הוא כן הזכיר לי את ימי טרום מברשות האיפור, בהן מריחת המייקאפ עם הידיים והנחת צלליות עם האפליקטורים המצורפים לצלליות היו דבר שבשגרה.
בעוד שהחיבה לאיפור קיימת אצלי שנים רבות, גילוי המברשות לקח קצת זמן. אבל, כמו כל אובססיה משובחת, מאז שגיליתי את מברשות האיפור, אני צוברת עוד ועוד.
אם תשאלו מאפרים מקצועיים, רובם יגידו שאפשר ליצור איפור מא' עד ת' עם שתי מברשות בלבד. ואני שואלת - למה לנסות בכלל? יש מגוון כ"כ רחב של מברשות בשוק, במנעד רחב של מחירים וכל אחת יכולה למצוא את ארסנל המברשות המתאים לה.
אחד המותגים הותיקים אצלי באוסף הוא סיגמא. את מברשות סיגמא הראשונות קניתי לפני חמש שנים, והן עדיין משמשות אותי נאמנה.
אינני יודעת מדוע חיכיתי עם פוסט הסקירה על המברשות זמן רב כ"כ (אני מתכננת לכתוב אותו כבר שלוש שנים, וכל פעם מצטרפות מברשות חדשות ואני מוצאת את עצמי מצלמת את האוסף מחדש), אבל הגיע הזמן לכתוב אותו.




את הרומן שלי עם סיגמא התחלתי לפני חמש שנים, בבלאק פריידי של שנת 2011. זו הייתה הפעם הראשונה שהוצאתי הזמנה מהאתר, והפעם הראשונה בה הזמנתי מברשות אונליין.
מחיר המברשות היה נמוך (בהמשך תגלו כמה עלתה אז מברשת E25). השילוח היה חינמי (מבצע עליו מקפידים לחזור בסיגמא בכל "יום שישי שחור") ולא יכולתי לסרב למברשות איפור מקצועיות במחיר נורמלי.
בחלוף חמש שנים אני יכולה לומר שהמברשות עדיין אצלי, משמשות אותי יום יום ולרובן לא נפלה שיערה אחת מראשן (פרט למברשת אחת בעייתית).
כולן עדיין רכות ונעימות, והודות לתחזוקה הולמת וניקיון חד שבועי, נראה שהן ישארו איתי גם בשנים הקרובות.

בבלאק פריידי שעבר הזמנתי שתי מברשות מסיגמא, מברשת עפרון (E30, מיד נגיע אליה) ומברשת קבוקי שטוחה, F80. חיכיתי זמן רב להזמין את המברשת הזו, שכן קראתי עליה אינספור ביקורות משבחות. בציפייה רבה חיכיתי להזמנה שלי... חיכיתי וחיכיתי ו... חיכיתי, ובחודש מאי (חצי שנה לאחר ההזמנה) המברשת שלי הגיעה! לא אלאה אתכן בפרטים ובהתכתבות מול סיגמא (שהיו יותר מבסדר איתי) ואציין שהאשמה היא כמובן בדואר ישראל.

אני שמחה לבשר שבכל הנוגע לסיגמא, הפתרון להתמודדות עם דואר ישראל כבר כאן, מכיוון שהתחילו למכור את מברשות סיגמא באתר גילטי הישראלי, והוא עובד עם חברת שליחויות במקום דואר ישראל (כל העדכונים על מכירת סיגמא בגילטי ממתינים לכן בתחתית פוסט זה).

אז מברשת F80, או בשמה המלא Flat Kabuki Brush (מברשת קבוקי שטוחה) היא מברשת בעלת ראש שטוח וסיבים דחוסים וצפופים.



המברשת עשויה סיבים סינתטיים והיא נהדרת להנחת מייקאפים נוזליים. מאז שהמברשת הגיעה אליי היא המברשת המועדפת עליי להנחת מייקאפים, שכן היא מטמיעה אותם לעור בצורה מושלמת, אינה משאירה סימני מריחה ולא בולעת מייקאפ כמו רוב ספוגיות ההנחה.
הגודל שלה אידאלי עבורי, אבל יש לה חסרון אחד - התמודדות עם קימורי האף (שולי האף ליתר דיוק).



ניסיתי לא מעט מברשות להנחת מייקאפ, אך המוניטין שצברה F80 מגיע לה בהחלט.
נמכרת באתר סיגמא במחיר של 25$ או בגילטי, במחיר של 122 שקלים (כרגע נמכרת בהנחה ומחירה עומד על 110 שקלים).

מברשת פנים נוספת שגיליתי רק לאחרונה היא מברשת להנחת היילייטר, F03 - High Cheeknobe Highlither.
מדובר על מברשת צפופה אך רכה, בעלת סיבים ארוכים ושטוחים. המברשת מאפשרת הנחת מוצרי הארה בצורה מדויקת, ואני ממליצה לרפרף עם שערות המברשת הן על המוצר והן על העור בכדי לא להעמיס את ההיילייטר על האזור המבוקש.



שערות המברשת סינתטיות ומסתדרות גם עם מוצרי פודרה וגם עם מוצרים קרמיים.
אני משתמשת בה בעיקר מעל עצמות הלחיים, הרקות ועל המשולש במרכז השפה העליונה.



סה"כ מדובר על מברשת שימושית, נוחה לעבודה, קלה לתחזוקה וניקוי. בשונה ממברשת הקבוקי השטוחה, לטעמי היא לא בגדר מאסט אלא כתוספת שימושית לאוסף המברשות.
מחירה באתר סיגמא עומד על 20$ ובגילטי על 88 שקלים.

המברשת הבאה חוגגת חמש שנים באוסף שלי, ועדיין נראית כאילו זה יומה הראשון בו.
מברשת קונסילר F75 היא מברשת סינתטית, בעלת סיבים כתומים, צפופים ושטוחים המאפשרים הנחת קונסילר באופן נקודתי, לצד תיקוני איפור במידת הצורך (למשל תיקון שפתון סורר).


לטעמי היא פחות טובה להטמעה של קונסילר (אני מעדיפה מברשות דמויות אצבע לצורך זה), אך היא מושלמת להנחת צלליות קרם וכפי שכתבתי מעלה, לתיקון טעויות איפור.
מדובר על מברשת נפוצה בחברות המקצועיות, וזו של סיגמא מהווה דיופ ראוי ואיכותי שנשאר אתכן לאורך שנים.


אם אתן חושקות במברשת שרטוט והנחת צלליות קרם, אל תפספסו אותה.
מחירה באתר סיגמא עומד על 16$ (לא נצפתה בגילטי נכון לכתיבת שורות אלו).

ונעבור לחלק הכיפי באמת - מברשות העיניים! מברשות סיגמא הן השימושיות ביותר באוסף מברשות העיניים שלי, ואת אלו שמיד תכירו אני לא מחליפה באף מברשת אחרת.

המברשת האהובה עליי ביותר היא מברשת E25 - Blending Brush, מברשת טשטוש מושלמת המהווה דיופ למברשת 217 המיתולוגית של מאק. אני כ"כ אוהבת את המברשת הזו, שהצטיידתי בשתיים נוספות.
כמו מברשת הקונסילר מעלה, גם המברשת הזאת מלווה אותי כבר חמש שנים, כאשר רכשתי אותה לראשונה בהזמנת בלאק פריידי המיתולוגית שביצעתי לפני 5 שנים.

מדובר על מברשת פלאפית וסופר רכה, בעלת שערות בינוניות באורכן וראש עגול. המברשת מושלמת לטשטושים והנחה לא מחייבת של צלליות.
היא מושלמת להנחה קלילה של צלליות, טשטושן (בעיקר באזור כפל העין) וגם להנחה של צלליות קרם. אני יודעת שזה פחות נהוג, אבל באחת ההדרכות שעברתי במאק, השתמשו במברשת 217 לצורך הנחת צללית קרם והתוצאה הייתה נהדרת. החיסרון במקרה זה הוא שחייבים לנקות טוב את המברשת לפני מעבר לצללית אחרת, בשונה מצלליות אבקה אותן אפשר לנקות מהמברשת באמצעות ממחטה.


אם אתן מחפשות מברשת טשטושים מושלמת, אל תפסחו עליה.
באתר סיגמא מחירה עומד על 16$ (אני זוכרת שבפעם הראשונה שהזמנתי אותה היא עלתה 9$...) ובגילטי מחירה 70 שקלים.

מברשת טשטושים מוצלחת נוספת שיש ברשותי היא מברשת E35 , מברשת טשטוש מחודדת (Tapered Blending) היא די דומה ל-E25, אך היא בעלת שיערות ארוכות יותר וצורתה מחודדת יותר.


גם היא רכה מאוד, נוחה לעבודה ומטשטשת צלליות בצורה נהדרת. כמו כן, היא מושלמת לעידון איפור "חד" מדי (כלומר, אם ניסיתן ליצור מראה מעושן והוא יצא כבד ושפיצי מדי, היא תצליח לסדר לכן איפור מעושן רך יותר).


מחירה באתר סיגמא עומד על 17$, ונכון לכתיבת שורות אילו המברשת טרם הופיעה בגילטי.

מברשת ההנחה E55 הוזכרה בבלוג לא מעט פעמים, אך מעולם לא קיבלה את קדמת הבמה. אני משתמשת בה המון, כמעט לכל איפור עיניים הדורש הנחה מדויקת של צללית, או צלליות הדורשות הנחה בטפיחות.



מדובר על מברשת בעלת ראש שטוח בעובי בינוני, המאפשרת הנחה מדויקת של צלליות על העפעף, או כפי שציינתי, הנחה בטפיחות.
היא אוספת את כמות החומר האידאלית להנחה, ובעלת עובי אידאלי לעפעף סטנדרטי.



אם את מחפשת מברשת הנחה שתשרת אותך לזמן ארוך, פרגני לעצמך את E55.
מחירה באתר סיגמא עומד על 16$, והיא נמכרת בגילטי במחיר של 70 שקלים.

יחד עם מברשת הקבוקי השטוחה שהסתובבה לה בדואר במשך חצי שנה, הייתה גם מברשת עפרון אחת (E30).
את מברשת העיפרון הזמנתי בעיקר בגלל ניקי, מניקי-טוטוריאלז, אחרי שהחלטתי שאף אחת ממברשות העיפרון שיש ברשותי לא מספיק מדויקת.



מדובר על מברשת רכה הנהדרת לטשטוש עפרונות עיניים, או להנחה מדויקת של צלליות. על אף ששערות המברשת רכות, הן קשיחות מספיק בכדי לטשטש כל עפרון בצורה נהדרת.


אם אתן מחפשות מברשת עיפרון נהדרת המהווה תחליף ראוי למברשות עיפרון של חברות איפור מקצועיות, הרי לכן אלטרנטיבה ראויה.
מחירה באתר סיגמא עומד על 15$ ובגילטי היא נמכרת בעבור 66 שקלים.

מברשת נוספת שראויה לציון (תזכורת לעצמי - לקנות אחת כזו נוספת) היא מברשת E45, מברשת טשטוש והנחה בעלת ראש מחודד (Small Tapered Blending).



המברשת היחידה שיש לי בעלת שערות שחורות, המציעה לנו הנחת צלליות מדויקת וטשטוש עדין. היא נהדרת להעמקת גוון הצלליות בכפל העין או ליצירת המשולש בזווית החיצונית כאשר רוצים ליצור מראה מעושן.
אני אוהבת להשתמש בה גם לטשטוש צלליות באזור העפעף התחתון, ואפילו משתמשת בה להנחת צלליות בהירות בזווית הפנימית של העין.


מכיוון שאני משתמשת בה המון, מן הראוי שתהיה לה אחות תאומה לימים בהם היא מתייבשת לאחר רחיצה.
מחירה באתר סיגמא עומד על 16$ ובגילטי מחירה עומד על 70 שקלים.

באחת מההזמנות הראשונות שלי באתר, נשלחה אליי במתנה מברשת להנחת אייליינר בצבע ורוד.
מדובר על מברשת E05, מברשת מחודדת ודקה ליצירת אייליינר מדויק.



לצערי זו המברשת היחידה שכמעט ואיני משתמשת בה. על אף שיש לה את כל המאפיינים של מברשת אייליינר ראויה, אני מוצאת שהיא לא ממש נוחה לשימוש. היא משאירה סימני מריחה ולא מורחת את האייליינר בצורה אחידה.
לטעמי, קיימות מברשות הנחה טובות וראויות ממנה, במחיר נמוך יותר.


אם בכל זאת אתן רוצות להתנסות בה, היא נמכרת באתר סיגמא במחיר של 15$.

ואלו היו מברשות סיגמא שלי... בווישליסט שלי עדיין ממתינה לרכישה מברשת E40 (אותה רכשתי בעבר, אך לצערי היא סבלה מנשירה רצינית והוזבלה כאשר נשארה עליה פלומה לא מחמיאה. לפי קולגות וגוגל כנראה שנפלתי על מברשת תקולה, ואני ראויה לחוויה מתקנת). כמו כן תמצאו ברשימה את מברשת להנחת מייקאפ 3DHD ומברשת קונטור F77.

תחזוקת מברשות סיגמא קלה, ואני משתדלת לשטוף אותן אחת לשבוע. אני משתמשת בסבון פיירי צהוב בכדי להחזיר כל מברשת לצבע המקורי שלה (תסתכלו שוב בתמונות, חלק מהמברשות די עתיקות ועדיין שומרות על הצבע הלבן שלהן הודות לחפיפה השבועית).
ניסיתי את משטח הרחיצה של סיגמא, אך אני מוצאת שהוא פחות נוח עבורי בעיקר מפאת גודלו שאינו מתאים לגודל ולצורת הכיור שלי.
אבל לאחרונה גיליתי את Palmat, משטח ניקוי קטן בעל שני צדדים עגולים. את המשטח אפשר לסגור משני צדדיו ולהלבישו על היד או לחלופין, לפרוס אותו ולהצמידו למשטח הכיור באמצעות ואקום.                                                                                  

Palmat, משטח ניקוי מברשות סיליקוני מאפשר לנקות בצורה מיטבית את מברשות האיפור שלנו. באמצעותו קל לנקות שאריות מייקאפ וקונסילר (שכולנו יודעות כמה הם עקשניים), ולהיפטר משאריות הסבון שנשארות לרוב בין סיבי מברשות האיפור.


המשטח מציע ארבעה מרקמים ליעילות מרבית מבחינת ניקוי וחיטוי המברשת. בחלקו הימני תמצאו נקודות גדולות לצד נקודות קטנות. אזור זה מיועד לניקוי מברשות פנים, כאשר העיגולים הגדולים יותר מאפשרים הסרת שאריות איפור מהמברשת. לאחר מכן, השתמשו בנקודות הקטנות יותר לניקוי מקסימלי.


חלקו השני (השמאלי בתמונה), נהדר לניקוי מברשות עיניים. שלבי הניקוי זהים, וגם כאן מומלץ להתחיל מאזור הריבועים ורק לאחר מכן לנקות את המברשת על גבי העיגולים.


כמובן שאתן יכולות לבחור להשתמש במשטח ככפפה, או לחלופין למקמו על משטח הכיור ולהשתמש בשתי הידיים לצורך ניקוי המברשות.


המשטח מקצר את משך ניקוי המברשות ועל הדרך חוסך בסבון לעומת שטיפה רגילה. כמו כן, הודות לגודלו הקומפקטי הוא נהדר לנסיעות.
לבעלות כיורים קטנים או כאלו שפחות מתחברות למשטח הניקוי הגדול וחיקוייו, אני בטוחה שפאלמט יהיה שימושי מאוד עבורכן.
אתן מוזמנות להציץ בדף הפייסבוק של חברת Practk המייצרת את המשטח. תוכלו למצוא שם שלל טיפים ועצות לשימוש במשטח, וכמובן לצפות בסרטון ההדרכה הנהדר הזה.
המשטח נמכר בגילטי, במחיר של 44 שקלים.


ואחרי שהקדשנו את הזמן הפנוי שלנו לקרצוף המברשות שלנו, למה שלא נייבש אותן במתקן ייעודי?
בקיץ, המברשות מתייבשות מהר יותר (ממש כמו כל דבר), אבל בחורף (גם הישראלי) זמן הייבוש גבוה יותר ולא פעם מצאתי את עצמי מאלתרת במהלך האיפור בגלל שהמברשות שלי לא הספיקו להתייבש.
את החורף הקרוב אעבור עם מתקן הייבוש של סיגמא, Dry'n Shape, שיאפשר לי לייבש מקסימום מברשות במינימום זמן. עד כה, ייבשתי את מברשותיי על מגבת, כאשר פרסתי אותן עליה אחת ליד השניה. בגלל ששטח הייבוש לא גדול כ"כ, הן נדחסו אחת ליד השניה ומשך זמן הייבוש גדל.
מגדלי הייבוש של סיגמא (אחד למברשות פנים ועיניים והשני למברשות עיניים) מאפשרים למקסם את שטח האחסון לגובה, ולא לרוחב, כלומר יש יותר מקום לייבוש המברשות ולא צריך לחפש מקומות ייבוש ברחבי הבית.


המתקן דואג לשמירה על שיער המברשת בעת ייבושה ואחסונה.
הוא מגיע מפורק, אך הליך ההרכבה שלו קליל ולוקח בערך כשלושים שניות. באריזת המתקן תמצאו את שלושת חלקיו העגולים ושתי ידיות המחברות בניהם. 
כמובן שלערכה מצורפים דפי הנחיה המסבירים בבירור איך להרכיב את המתקן.




כשם שההרכבה קלה, כך גם מלאכת הפירוק. במידה ואתן מעדיפות לאחסנו בין חפיפות המברשות, תוכלו לפרקו בקלות ולאחסנו עד השימוש הבא.


תוכלו לאחסן בו עד 24 מברשות עיניים ועד כ-20 מברשות פנים.


המתקן אינו זול, אך בהחלט נוח לשימוש ומאפשר ניצול מקסימלי של שטח קטן (ממש כמו גורדי שחקים).
נמכר באתר גילטי במחיר של 216 שקלים (כרגע לא במלאי, תוכלו להכניס את כתובת המייל שלכן ולקבל עדכון למייל כאשר המלאי יחודש) או באתר סיגמא במחיר של 39 דולרים.

אם אתן מתכננות לבצע קניית מברשות סיגמא בזמן הקרוב, קחו בחשבון כמה דברים:

האתר הרשמי
אם אתן מתכוונת לרכוש מהאתר הרשמי, אל תשכחו להשתמש בקאשבק. ב- Ebates תוכלו ליהנות מ-5% קאשבק.
דמי המשלוח מתחילים מ-15$ ועולים ככל שהסל מתמלא. בבלאק פריידי נוהגים לצאת במבצע שילוח חינם, כך שעדיף לחכות לסוף חודש נובמבר.
קחו בחשבון שבהזמנה מעל 75$ אתן עלולות להיתפס במכס ולשלם את המע"מ על החבילה שהזמנתן.

גילטי
היתרון הגדול של גילטי לטעמי הוא העובדה שאנחנו לא מוגבלות בסכום הרכישה (המע"מ מגולם במחיר), אפשר ליהנות מהנחת נאמנות ברכישת המברשות, ואם מחשבים את השילוח הגבוה שיש להוסיף לסך ההזמנה באתר הרשמי, הזמנה מגילטי כנראה כדאית יותר...
ד"א, האיפור של סיגמא לא יופיע באתר נוכח שלל ההגבלות של משרד הבריאות שלנו.

וזה הזמן שלכן לבנות סלים באתר סיגמא ובגילטי ולראות היכן הסל המשתלם ביותר, אני ברשותכן אלך לרחוץ את המברשות שלי, כי אף אחד אחר לא יעשה זאת (אחד המשפטים הפולניים שנרשמו בבלוג).
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.


*גילוי נאות - מברשת F03 ואחת ממברשות E25 התקבלו לסקירה מגילטי, כמו כן גם מגדל הייבוש. הלינקים לגילטי ולסיגמא הם חלק מתוכנית הנאמנות של האתרים.















2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...