Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

Winter Lips by YP Beauty

פוסט שפתונים נוסף יוצא לדרך,עם רענון קל בדמות פורמולה "חדשה" שזמן רב לא ביקרה בבלוג.
אני יודעת שרבות מכן מאסו בשפתונים נוזליים ומגמת החזרה לשפתונים "רגילים" הולכת וגוברת (מודה, גם אני, ששפתונים נוזליים הם החולשה שלי, מוצאת עצמי פוזלת לא מעט לשפתונים הרגילים שלי). אולי אלו השפתיים שטיפה יבשות בתקופה האחרונה, או שבאמת הגעתי לתחושת מיצוי, אבל היד כבר לא נשלחת אוטומטית לליקווידים.
בתוך כל השינוי התודעתי הזה, הגיעו אליי שני גלוסים מבית יאנה פרוביז. ההשקה המקורית של ארבעת הליקווידים של יאנה לוותה בבאז רשתי היסטרי הודות לעוקבות נאמנות של יאנה ויח"צ משומן. כחלק מהתעשיה, העלתי סקירה מקיפה על ארבעת הגוונים המקוריים, ואתן מוזמנות להתרשם ממנה כאן. עליי לציין שמעבר לעובדה שיאנה היא אחת היוטיובריות המוצלחות שיש בארצנו הקטנה, לדעתי, שפתוניה עומדים בפני עצמם. מדובר על שפתונים בעלי פורמולה נוחה ונעימה, שאינה מייבשת וחסרונה היחיד (שלטעמי אינו גורע מטיבם של השפתונים) הוא חוסר עמידותה.


הרחבת קולקציית השפתונים שיצאה בתחילתו של הסתיו מציעה לנו שלושה גלוסים ושני שפתוני מאט (גוון נוסף נולד בהמשך הדרך, נגיע אליו בהמשך). הגוונים החדשים מבוססים על גווני הניוד - חום ומציעים לנו צבעים עדינים ושימושיים (חובבות הגוונים העזים לא ימצאו מבוקשן כאן).
על אף שאני לגמרי בקטע של גוונים עזים, ביומיום שלי אני פחות משתמשת בהם. לעבודה אני מעדיפה להניח שפתון בגוון ניודי או סתם גוון עדין, ולכן הקולקציה הזו היא סוג של "קולקציה לעבודה" מבחינתי.





אינני בחורה של גלוסים, וכאשר שני גלוסים מהסדרה הגיעו אליי צקצקתי קלות. פורמולת גלוסים לרוב מעצבנת אותי שכן היא דביקה, לא נעימה ונמרחת לכל עבר (שלא לדבר על העובדה שגלוסים מהווים מלכודת דבש לכל שערה סוררת ובדיוק לפני שתכנסי לפגישה חשובה, תמצאי עצמך מנסה להפריד בין הדבק שעל שפתייך לשערה ותסיימי את הסאגה עם סטיקי פינגרס לפני לחיצת יד עם הפרטנר בפגישה). זוהי גישתי לגבי גלוסים, ועימה ניגשתי לבחון את הגלוסים מבית יאנה פרוביז.

Very Fresh – גלוס בגוון ניודי עדין, חביב לבדו אך בהיר מדי לטעמי. אני מעדיפה להניח אותו על גבי שפתון עם נוכחות. מסוג הגוונים המשתלבים עם איפור עיניים מעושן ועז.



Very Berry  - גלוס בגוון חום אדמדם. זהו גוון מחמיא מאוד שמשתלב נהדר עם איפור יום עדין או עם איפור ערב על טהרת הגוונים החומים והאדומים.



בדומה לשפתוני המאט, הגלוסים מגיעים באריזה מרובעת (מה שהופך אותם לנוחים לצילום) ושקופה, דרכה ניתן להבחין בין הגוונים. מכסה הגלוסים, בהתאם לשאר השפתונים בסדרה, זהוב ובעל שתי פאות שחורות ושתי פאות לבנות (סימן ההכר של יאנה). עיצוב האריזה זהה לחלוטין לאלו של השפתונים הרגילים (הדרך היחידה להבחין בין השפתונים היא לקרוא את התווית שבתחתיתם) דבר שלדעתי מעט מבלבל. הייתי שמחה לסימן כלשהו שיפריד בין שפתוני המאט לגלוסים.
ולדבר המסקרן ביותר – הפורמולה. אפתח ואומר שהפורמולה הפתיעה אותי, שכן היא אינה דביקה כלל. שכבה דקה של גלוס על השפתיים מעניקה להן צבע עשיר ומראה בוהק ובריא. הגלוסים עשירים בפיגמנט, וגם הגוון הבהיר (Very Fresh) מצליח לצבוע את השפתיים בגוון הרצוי. הגלוסים אינם נוזלים לצידי השפתיים גם כשלא משתמשים בעפרון שפתיים כבסיס (אני כן ממליצה תמיד להניח עפרון כבסיס בכדי להאריך את עמידות השפתון). בהיותם גלוסים, אינם עמידים במיוחד, אך כן נשארים במקומם כל עוד אתן לא אוכלות או שותות (העדיפו לשתות מקש בכדי להאריך את עמידותם). שימו לב, מכיוון שלא מדובר בשפתונים עמידים, הם עוברים לכוסות בעת השתיה או לבן הזוג בעת נשיקה... קחו זאת בחשבון (בן הזוג שלי פחות אהב את השפתון על לחייו).
האם הגלוסים ישנו את חייכן? כנראה שלא, אבל אם אתן בחורות של גלוסים, אל תפספו אותם. אם גלוסים הם פחות הקטע שלכן, יש סיכוי שבאלו כן תשתמשו (מודה שאני חורשת על Very Berry) שכן הפורמולה שלהם נעימה והם חפים מהדביקות האופיינית לגלוסים.
ניתן להשיגם באתר של יאנה או בגילטי בעבור 69 שקלים.

Very Charming הינו גוון נוסף מסדרת Very Matte. זהו שפתון נוזלי בגימור מאט המצויד בגוון חום אגוזי. כחובבת שפתונים חומים, בהחלט אהבתי את הגוון. יש בו משהו חורפי ושוקלדי, הוא משתלב בצורה נהדרת עם גווני החורף ובעיקר מעורר אצלי רצון ללבוש סוודר, להדליק נר ארומטי ולשבת מול החלון עם כוס תה ולצפות בגשם.


הפורמולה שלו בדומה לשאר השפתונים בסדרת  Very Matteנוזלית, והודות לאפליקטור הספוג קל להניחה בצורה מדויקת על השפתיים. הוא אטום בשכבה אחת ומתייבש בערך כדקה מרגע ההנחה (אינו זולג לקמטוטי השפה) וכאשר הוא מתקבע הוא מרגיש כקטיפה. עמידותו אינה גבוהה, ואני מצאתי שהוא נשאר במקומו בערך כארבע שעות בממוצע. מצליח להתמודד עם שתיה, אך ארוחה גורמת לו להעלם. כאשר השפתון יורד הוא עושה זאת בצורה חיננית, מפנים השפתיים החוצה מבלי ליצור גרגרים או חורים בצבע. ניתן לחדשו בקלילות על גבי שאריות השפתון שירד, אך אני כן מעדיפה להסיר שאריות ישנות טרם הנחת שכבה נוספת.
89 שקלים בגילטי או באתר YP Beauty.


הייתי בטוחה שקיים באוסף שלי דיופ ל- וורי צ'ארמינג, אבל בפועל גיליתי שכל השפתונים בהם חשדתי בדיפיות, אינם ממש דומים לו. ההשוואה המתבקשת לפניכן:


So far so good, אבל דווקא האריזה המהממת של השפתון, התגלתה כפחות עמידה. כנראה איפושהו במעבר בין המפעל לידיים שלי, החלק העליון של השפתון החליט להפרד מהחלק התחתון. אני מאמינה שזהו באג בייצור, אבל זה די מבאס לפתוח את השפתון ולגלות זאת.


מי שחוותה את שירות הלקוחות של גילטי יודעת שאין שני לו, וגם במקרה הזה, במהרה הגיע אליי שפתון חדש ושלם.

זה הזמן להכיר את Very Hollywood, שפתון גלמורי מוצלח שהצטרף לאחרונה לסדרת שפתוני Very Matte
זהו גוון אדום מרלו סופר מחמיא, שהופך כל מראה איפור למראה של שטיח אדום. בעוד שלרוב בסדרת השפתונים הזו הגוונים הכהים קצת נוטים להימרח לקמטוטי מתאר השפתיים, הגוון הנ"ל נשאר במקומו ואינו זולג. שימו לב, בהתאם לשאר השפתונים בסדרה, גם הוא לא סופר עמיד וישאר במקומו כל עוד תמנעו משתייה/ אכילה.
הוא יורד מהשפתיים בחינניות מפתיעה, ובקלילות ניתן לחדשו.




89 שקלים בגילטי או באתר YP Beauty.

וכולם ביחד:


אני מנסה לבחור את הפייבוריט שלי מכל ארבעת השפתונים הללו ואני לא מצליחה לבחור אחד שכזה. אני נהנית מאוד מ - Very Berry (שהוא למעשה הגלוס היחידי שאני משתמשת בו), מאוהבת בגוון של Very Charming ולא יכולה להתעלם מנוכחותו של Very Hollywood. אה כן, Very Fresh פחות עושה לי את זה שכן הוא קצת בהיר מדי עבורי.

ואיך אתן עם הרחבת הקולקצייה? מה דעתכן על הגוונים החדשים?

נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...